ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 698 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 977

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 698 名订阅者。

根据 25 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -253,过去 24 小时变化为 3,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 12.01%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 366 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 26 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 698
订阅者
+324 小时
-247
-25330
帖子存档
من حتي وقتايي كه خيلي بدي ازت دل نميكنم ! ميشينم اون روزايي كه خوب بودي رو مرور ميكنم! عشق ديگه به چي ميگن‌ !؟

‏من جنبه‌م خیلی بالاست. ولی تو برام مهمی که با کوچکترین حرفت افسرده میشم.

روزی ۵۰ تا خاطره یادم میاد که در جواب تک تکشون به خودم میگم «جوگیر بودم»: |

‏جد پدریم: ۱۱ تا بچه پدربزرگم: ۸ تا بچه بابام: ۳ تا بچه من: گربه گربه‌م: عقیم

دقیقاً اون زمانی که تو داری ماشینتو میفروشی تا یدونه خیلی بهترشو بخری، خریدار ماشین قبلیت داره برای چیزی که واسه تو کم بوده ذوق میکنه و کیلو کیلو قند تو دلش آب میشه؛ نه که به کم قانع باشیا، نه! تا وقتی که خون تو رگاته و جون تو پاهات، باید برای اوج گرفتن بجنگی.. ولی لا به لای این دوییدنا، از چیزایی که داری لذت ببر ...

‏آرزو میکنم یکی رو داشته باشید که نسبت به اشتباهات‌تون مهربون باشه

‏به نظرم آدم‌هایی که خیالشون از خانوادشون راحته و فقط دغدغه خودشون رو دارن در یه لول دیگه‌ای خوشبختن.

توی فیلمی یه دیالوگی شنیدم که بنظرم خیلی جالب بود! میگفت: "هر کجا فهمیدی در موردت حرفای بیخود میزنن و قضاوتت میکنن و سعی میکنن پایین بیارنت؛ به جای عصبانی شدن، به خودت افتخار کن! این نشون میده تو از اونا بالاتری و گرنه دلیلی بر این همه حرص خوردنشون نبوده و نیست..!"🌿

‏نیاز دارم که اتفاقی بیفتد و از من بپرسند: «خب بگو ببینم چه احساسی داری؟» و من در جواب بگویم: «سر از پا نمی‌شناسم.»

همون وقتی که دعوا کردیم و‌ اون با صبوری بهم گفت ببخشید حق با تو‌ هست ولی منم دارم یاد میگیرم تو رابطه، ما همه چیز رو بلد نیستیم و‌ کم‌کم‌ همو‌ بیشتر میشناسیم و‌ سعی میکنیم در مواجهه با مشکلات عملکردمون بهتر شه، فهمیدم این آدم لیاقت دوست داشتن و همراهی رو داره..

خودت رو جایی خرج کن که بیارزه وقتی میگم خودت یعنی؛ وقتت، انرژیت، احساساتت .. چون همه لیاقت انرژی شما رو ندارن

داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟! و فکر کردم صحبت کردن! و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم! صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست! یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم! یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خسته‌ام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟! صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه، از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی! صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!

‏+کم آوردی؟ -نه، کوتاه اومدم.

خودت نمیدونی ولی واقعا یکی از دلیلایی که الان خوشحالم وجود تو توی زندگیمه.

عزیزم اگر مسیری که اومدی خیلی سخته و همچنان داری ادامه میدی، سعدی هم خیلی خلاصه راز موفقیت رو تو دوبیت سروده؛ میگه: "‏تا رنج تحمل نکنی گنج نبینی تا شب نرود صبح پدیدار نباشد"

‏میدونی منتظر چی ام؟ شبهای زمستون، آسمون قرمزه، پنجره رو باز میکنی، کوچه سفید شده و صدای هیچی نمیاد، سکوت و سکوت و بارش برف...

همه‌مون خیلی جاها كم میاریم از بد بودن آدما، از دوست‌هایی كه دست كمی از دشمن ندارن، از مشكلات خانوادگی، ازاحساساتمون، از روابطمون... ولی همه‌ش میگذره و تک تكشون برات میشن تجربه؛ كه كمتر اعتماد كنی، کمتر حرف بزنی، كمتر خودتو كوچيک كنی، كمتر احساساتی باشی، كمتر جیك و بوک زندگیت رو به كسی بگی... و همه‌ی اين كم آوردنا باعث ميشه تو زندگی قوی‌تر بشیم.

من گاهی وقت‌ها با خودم حرف می‌زنم و جفتمون گریه می‌کنیم...

رابطه ها به دو دلیل تمام می شوند زنها فکر می کنند که مردها بلاخره تغییر می‌کنند... و این اتفاق نمیوفتد! مردها فکر می کنند که زنها هیچگاه ترکشان نمی کنند... ولی این اتفاق می افتد...!

دیگه هیچی برام مهم نیست حتی پامو از پتو درمیارم، بذار جن پامو بخوره.