es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 698 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 977 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 698 suscriptores.

Según los últimos datos del 25 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -253, y en las últimas 24 horas de 3, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 12.01%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 366 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 26 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 698
Suscriptores
+324 horas
-247 días
-25330 días
Archivo de publicaciones
من حتي وقتايي كه خيلي بدي ازت دل نميكنم ! ميشينم اون روزايي كه خوب بودي رو مرور ميكنم! عشق ديگه به چي ميگن‌ !؟

‏من جنبه‌م خیلی بالاست. ولی تو برام مهمی که با کوچکترین حرفت افسرده میشم.

روزی ۵۰ تا خاطره یادم میاد که در جواب تک تکشون به خودم میگم «جوگیر بودم»: |

‏جد پدریم: ۱۱ تا بچه پدربزرگم: ۸ تا بچه بابام: ۳ تا بچه من: گربه گربه‌م: عقیم

دقیقاً اون زمانی که تو داری ماشینتو میفروشی تا یدونه خیلی بهترشو بخری، خریدار ماشین قبلیت داره برای چیزی که واسه تو کم بوده ذوق میکنه و کیلو کیلو قند تو دلش آب میشه؛ نه که به کم قانع باشیا، نه! تا وقتی که خون تو رگاته و جون تو پاهات، باید برای اوج گرفتن بجنگی.. ولی لا به لای این دوییدنا، از چیزایی که داری لذت ببر ...

‏آرزو میکنم یکی رو داشته باشید که نسبت به اشتباهات‌تون مهربون باشه

‏به نظرم آدم‌هایی که خیالشون از خانوادشون راحته و فقط دغدغه خودشون رو دارن در یه لول دیگه‌ای خوشبختن.

توی فیلمی یه دیالوگی شنیدم که بنظرم خیلی جالب بود! میگفت: "هر کجا فهمیدی در موردت حرفای بیخود میزنن و قضاوتت میکنن و سعی میکنن پایین بیارنت؛ به جای عصبانی شدن، به خودت افتخار کن! این نشون میده تو از اونا بالاتری و گرنه دلیلی بر این همه حرص خوردنشون نبوده و نیست..!"🌿

‏نیاز دارم که اتفاقی بیفتد و از من بپرسند: «خب بگو ببینم چه احساسی داری؟» و من در جواب بگویم: «سر از پا نمی‌شناسم.»

همون وقتی که دعوا کردیم و‌ اون با صبوری بهم گفت ببخشید حق با تو‌ هست ولی منم دارم یاد میگیرم تو رابطه، ما همه چیز رو بلد نیستیم و‌ کم‌کم‌ همو‌ بیشتر میشناسیم و‌ سعی میکنیم در مواجهه با مشکلات عملکردمون بهتر شه، فهمیدم این آدم لیاقت دوست داشتن و همراهی رو داره..

خودت رو جایی خرج کن که بیارزه وقتی میگم خودت یعنی؛ وقتت، انرژیت، احساساتت .. چون همه لیاقت انرژی شما رو ندارن

داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟! و فکر کردم صحبت کردن! و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم! صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست! یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم! یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خسته‌ام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟! صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه، از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی! صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!

‏+کم آوردی؟ -نه، کوتاه اومدم.

خودت نمیدونی ولی واقعا یکی از دلیلایی که الان خوشحالم وجود تو توی زندگیمه.

عزیزم اگر مسیری که اومدی خیلی سخته و همچنان داری ادامه میدی، سعدی هم خیلی خلاصه راز موفقیت رو تو دوبیت سروده؛ میگه: "‏تا رنج تحمل نکنی گنج نبینی تا شب نرود صبح پدیدار نباشد"

‏میدونی منتظر چی ام؟ شبهای زمستون، آسمون قرمزه، پنجره رو باز میکنی، کوچه سفید شده و صدای هیچی نمیاد، سکوت و سکوت و بارش برف...

همه‌مون خیلی جاها كم میاریم از بد بودن آدما، از دوست‌هایی كه دست كمی از دشمن ندارن، از مشكلات خانوادگی، ازاحساساتمون، از روابطمون... ولی همه‌ش میگذره و تک تكشون برات میشن تجربه؛ كه كمتر اعتماد كنی، کمتر حرف بزنی، كمتر خودتو كوچيک كنی، كمتر احساساتی باشی، كمتر جیك و بوک زندگیت رو به كسی بگی... و همه‌ی اين كم آوردنا باعث ميشه تو زندگی قوی‌تر بشیم.

من گاهی وقت‌ها با خودم حرف می‌زنم و جفتمون گریه می‌کنیم...

رابطه ها به دو دلیل تمام می شوند زنها فکر می کنند که مردها بلاخره تغییر می‌کنند... و این اتفاق نمیوفتد! مردها فکر می کنند که زنها هیچگاه ترکشان نمی کنند... ولی این اتفاق می افتد...!

دیگه هیچی برام مهم نیست حتی پامو از پتو درمیارم، بذار جن پامو بخوره.