ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 698 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 977 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 698 подписчиков.

Согласно последним данным от 25 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -253, а за последние 24 часа — 3, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.01%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 366 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 26 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 698
Подписчики
+324 часа
-247 дней
-25330 день
Архив постов
من حتي وقتايي كه خيلي بدي ازت دل نميكنم ! ميشينم اون روزايي كه خوب بودي رو مرور ميكنم! عشق ديگه به چي ميگن‌ !؟

‏من جنبه‌م خیلی بالاست. ولی تو برام مهمی که با کوچکترین حرفت افسرده میشم.

روزی ۵۰ تا خاطره یادم میاد که در جواب تک تکشون به خودم میگم «جوگیر بودم»: |

‏جد پدریم: ۱۱ تا بچه پدربزرگم: ۸ تا بچه بابام: ۳ تا بچه من: گربه گربه‌م: عقیم

دقیقاً اون زمانی که تو داری ماشینتو میفروشی تا یدونه خیلی بهترشو بخری، خریدار ماشین قبلیت داره برای چیزی که واسه تو کم بوده ذوق میکنه و کیلو کیلو قند تو دلش آب میشه؛ نه که به کم قانع باشیا، نه! تا وقتی که خون تو رگاته و جون تو پاهات، باید برای اوج گرفتن بجنگی.. ولی لا به لای این دوییدنا، از چیزایی که داری لذت ببر ...

‏آرزو میکنم یکی رو داشته باشید که نسبت به اشتباهات‌تون مهربون باشه

‏به نظرم آدم‌هایی که خیالشون از خانوادشون راحته و فقط دغدغه خودشون رو دارن در یه لول دیگه‌ای خوشبختن.

توی فیلمی یه دیالوگی شنیدم که بنظرم خیلی جالب بود! میگفت: "هر کجا فهمیدی در موردت حرفای بیخود میزنن و قضاوتت میکنن و سعی میکنن پایین بیارنت؛ به جای عصبانی شدن، به خودت افتخار کن! این نشون میده تو از اونا بالاتری و گرنه دلیلی بر این همه حرص خوردنشون نبوده و نیست..!"🌿

‏نیاز دارم که اتفاقی بیفتد و از من بپرسند: «خب بگو ببینم چه احساسی داری؟» و من در جواب بگویم: «سر از پا نمی‌شناسم.»

همون وقتی که دعوا کردیم و‌ اون با صبوری بهم گفت ببخشید حق با تو‌ هست ولی منم دارم یاد میگیرم تو رابطه، ما همه چیز رو بلد نیستیم و‌ کم‌کم‌ همو‌ بیشتر میشناسیم و‌ سعی میکنیم در مواجهه با مشکلات عملکردمون بهتر شه، فهمیدم این آدم لیاقت دوست داشتن و همراهی رو داره..

خودت رو جایی خرج کن که بیارزه وقتی میگم خودت یعنی؛ وقتت، انرژیت، احساساتت .. چون همه لیاقت انرژی شما رو ندارن

داشتم فکر میکردم یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟! و فکر کردم صحبت کردن! و صحبت کردن این نیست که بگی خوبم تو چطوری؟! مرسی و ناهار فلان چیزو خوردم! صحبت کردن یعنی بگی حالم بخاطر فلان چیز خوب نیست! یعنی بگی اومدم نشستم فلان جا مشغول نوشتنم یعنی بگی دوست دارم اما احتیاج به یک ساعت خلوت دارم! یعنی بگی من خیلی تلاش کردم و خسته‌ام و میشه امروز رو تو به جای هر دوتامون هندل کنی؟! صحبت کردن یعنی از هر چی سیاهه، از هر چی بده یا خوبه توی مغزت صحبت کنی! صحبت کردن یعنی صادقانه از حالت، کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمی که کنارته چه قدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه!

‏+کم آوردی؟ -نه، کوتاه اومدم.

خودت نمیدونی ولی واقعا یکی از دلیلایی که الان خوشحالم وجود تو توی زندگیمه.

عزیزم اگر مسیری که اومدی خیلی سخته و همچنان داری ادامه میدی، سعدی هم خیلی خلاصه راز موفقیت رو تو دوبیت سروده؛ میگه: "‏تا رنج تحمل نکنی گنج نبینی تا شب نرود صبح پدیدار نباشد"

‏میدونی منتظر چی ام؟ شبهای زمستون، آسمون قرمزه، پنجره رو باز میکنی، کوچه سفید شده و صدای هیچی نمیاد، سکوت و سکوت و بارش برف...

همه‌مون خیلی جاها كم میاریم از بد بودن آدما، از دوست‌هایی كه دست كمی از دشمن ندارن، از مشكلات خانوادگی، ازاحساساتمون، از روابطمون... ولی همه‌ش میگذره و تک تكشون برات میشن تجربه؛ كه كمتر اعتماد كنی، کمتر حرف بزنی، كمتر خودتو كوچيک كنی، كمتر احساساتی باشی، كمتر جیك و بوک زندگیت رو به كسی بگی... و همه‌ی اين كم آوردنا باعث ميشه تو زندگی قوی‌تر بشیم.

من گاهی وقت‌ها با خودم حرف می‌زنم و جفتمون گریه می‌کنیم...

رابطه ها به دو دلیل تمام می شوند زنها فکر می کنند که مردها بلاخره تغییر می‌کنند... و این اتفاق نمیوفتد! مردها فکر می کنند که زنها هیچگاه ترکشان نمی کنند... ولی این اتفاق می افتد...!

دیگه هیچی برام مهم نیست حتی پامو از پتو درمیارم، بذار جن پامو بخوره.