en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 703 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 996 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 703 subscribers.

According to the latest data from 23 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -261 over the last 30 days and by -1 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.73%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 311 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 24 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 703
Subscribers
-124 hours
-407 days
-26130 days
Posts Archive
«گرچه عشق بین‌مان به سرانجام نرسید، اما از تو بابت تمام آن روزهایی که عمیقاً حس کردم زنده‌ام، ممنونم.»

پرسیدند: آرام‌ترین جای دنیا کجاست؟ گفتم: خوشا به کنج اتاقم خوشا جهان خودم

این جمله رو اتفاقی امروز یجا دیدم نوشته بود و بنظرم خیلی قشنگه: «امید زخم‌ها را وادار می‌کند به بهبودی» 🪴🤍

آدما همیشه فکر می‌کنن میشه برگشت میشه جبران کرد، میشه معذرت خواست، میشه توضیح داد، اما چیزی که آدما بهش فکر نمی‌کنن اینه که هرچیزی یه زمانی داره، از زمانش که گذشت، دیگه بود و نبودش فرقی نداره، وقتی از زمانِ درستِ یه چیزی بگذره، دیگه هرکاری هم بکنی قابلِ جبران نیست. آدما همیشه اشتباه می‌کنن…

مدام به خودم میگم: آسون ساخته نشدی که به راحتی ویران بشی!

‏پولداری؟ نوش جونت قیافت خوبه؟ ماشالا بهت ماشین خوب سوار میشی؟ برازندته خوش تیپی؟ دمت گرم ادکلن اورج تام فورد میزنی؟ خیلی خفنی تحصیلات خوب داری؟ احسنت بهت ولی وقتی شخصیت نداشته باشی احترام و ارزش حالیت نباشه دوزار نمی‌ارزی برام

‏هر موقع حس کردید که هیچ دلخوشی تو زندگی ندارید فقط به بودن مادرتون فکر کنید ...

معمولا ادمایی با ضریب هوشی پایین تر تمایل بیشتری برای دست بالا گرفتن خودشون و تحویل نگرفتن بقیه دارن!

‏تا وقتی ذهنیت‌تون این باشه که "ما که چیزی برای از دست دادن نداریم" به تصمیماتی که میگیری اهمیت لازم را نمیدی. بزرگی میگفت همیشه فکر کن هرچی میخوای داری و تصمیم اشتباهت باعث میشه همه ثروت و آبرو و اعتبارت رو از دست بدی. اون موقع یه جور دیگه فکر میکنی و یه جور دیگه تصمیم میگیری.

‏یونگ میگه: زندگی تازه از چهل سالگی شروع میشه، تا قبل از این سن، انسان‌ها بیشتر درگیر شناخت خود، کشف علایق و استعدادها و درک دنیای اطرافشون هستند. بعد از چهل سالگی، تمرکز بیشتر به سمت تحقق بخشیدن به پتانسیل‌های واقعیتون، پیداکردن معنا و هدف زندگی و پذیرش خود واقعیتون هست.

این نسخه از من یه شبه شکل نگرفته. این من جدید از تجربه اومده. از درد اومده. از بی‌اعتمادی اومده. از سوءاستفاده اومده. از افسردگی اومده. من مجبور شدم یه چیزهایی رو پشت سر بذارم که به این مرحله‌ی الانم برسم.

دختری که غر میزنه یعنی در صحت و سلامت کامل به سر میبره.

می‌گفت: "نجات دهنده در آینه‌ست..." ولی بیاید قبول کنیم، نجات دهنده گاهی خانواده است، رفیقه، یه کتابه، یه پادکسته، یه مهارته، یه پیاده رویه، یه قهوه ست، یه حمومه، گاهی آشنایی با آدم‌ها و تجربه‌های جدیده، شاید یه فیلم یا یه سریاله، موسیقیه، تراپیسته... همیشه دنبال نجات دهنده توو آینه نگرد، اون هم گاهی خسته می‌شه و از پس خودش بر نمیاد...

این زندگی چرخ و فلکه؛ بالا جنبه داشته باش، پایین صبر!

اونجایی که محمود درویش میگه: «احساس می‌کنم مدتی‌ است که با چیزی بیش از توانم درگیر بوده‌ام» عمیقا حس میکنم داره در مورد این بازه از زندگیم صحبت میکنه...

• براتون اون لبخندی رو آرزو میکنم که بعدش میگین: آخیش بالاخره شد میدونی رسیدن کلا قشنگه رسیدن به آدمی که دوست داری رسیدن به شغل مورد علاقت رسیدن به رویاهات براتون رسیدن رو آرزو میکنم ❤️

بعضیا هم هستن هر چی‌ ندار ترن بخشنده ترن هر چی سختی کشیده تر مهربون تر بزرگ بودن به دارندگی نیست به وجودته ❤

چرا هی میگین ؛ پیام⁩‌ دادن نوبتی نیست؟ اتفاقا نوبتیه علم روانشناسی میگه: ترازوی ‌توجه⁩ باید برابر باشه تا عزت نفست،‌ توی⁩‌ رابطه⁩ حفظ بشه و هنوز بتونی از اون ‌رابطه لذت ببری هرکس واسه خودش شخصیتی داره پس اگه میخوای از دستش ندی نوبتتو رعایت کن!

«بیا کنارِ هم درستش کنیم»، «بیا با هم پیشرفت کنیم»، «بیا با هم خوش بگذرونیم»، «بیا با هم حالمون خوب باشه»، «بیا باهم حالمون بد باشه»، «بیا انتخاب هم باشیم تا ابد»، «بیا بسازیم با هم»، من به‌شدت اهلِ این جمله‌هام؛ دوره‌ی خیلی کارا و بهونه ها خیلی وقته تموم شده.

از این که مجبورم ناراحتت کنم تا بفهمی ناراحتم ناراحتم...