en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 705 subscribers, ranking 1 613 in the Art & Design category and 16 972 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 705 subscribers.

According to the latest data from 24 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -261 over the last 30 days and by 0 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.89%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 343 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 25 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 705
Subscribers
No data24 hours
-347 days
-26130 days
Posts Archive
مقصد نه دانشگاهه نه ازدواج و نه ثروت، مقصد اینه که وقتی ۶۰ سالت شد بگی: دم خودم گرم که با شرف زندگی کردم!👌

من متوجه شدم نه مشکل از پوله نه لوکیشن نه موقعیت و نه حتی سن. « ذوق » در من مرده و دیگه هیچ چیزی منو نجات نمیده.

کپشن عکسای استوریت: All I gotta do is me. تنها چیزی که باید بهش رسیدگی کنم خودم هستم. My life without filter. زندگی من بدون هیچ فیلتری. Exposing myself. در حال خودنمایی. Clearing my camera roll. در حال تمیز کردن لنز دوربینمم. I decide my on vibe. خودم وایب خودمو تعیین می‌کنم. On my worst behaviour. در بی‌اخلاق‌ترین حالت خودمم. Onto better things. پیش به‌سوی چیزهای بهتر. All my personalities. تمام شخصیت‌هام.

ولی ی پسراییم هستن تیپ خاص ولی ساده دارن بی حاشین تتو ندارن بیشتر وقتشونو صرف کارشون میکنن پارتی نمیرن در حد یکی دوبار رل زدن رگباری دختر فالو ندارن اهل رفیق بازی نیستن اهل دود نیستن آرومن و حوصله دارن اکثراً تحصیل کردن ولی مشکل اینجاست که تو اجتماع نادیده میگیرنشون!

هفت نشانه یک رابطه عالی و پخته : اجازه نمیدن کسی در رابطه شون دخالت کنه هنگام برخورد با مشکلات دنبال مقصر نیستن اجازه نمیدن قهر بینشون طولانی بشه. وقتی طرف مقابلش ازش انتقاد میکنه گارد نمیگیره و بحث نمیکنه. بخاطر یک اتفاق ساده سر طرف مقابلش دادو بیداد نمیکنه. ‏ داشته های رابطه رو به رخ همه نمی‌کشه! برای همدیگه وقت میزارن

فکت: آدمای کم‌حرف، همیشه به چیزایی متهم میشن که واقعیت ندارن و چون توضیح دادن از حوصلشون خارجه، ترجیح میدن به همون شکل قضاوت بشن ...

به پدر و مادرت نگو : - نگو چقدر دخالت می‌کنید؛ بگو قطعا تجربه‌ی شما خیلی زیاده اما من میخوام موضوع رو از دید خودم بررسی کنم. - نگو شما هیچوقت به من باور نداشتید؛ بگو من میخوام شما به من افتخار کنید. - نگو انقدر به من گیر نده؛ بگو لطفا به من اعتماد کنید و آزادی عمل بیشتری بهم بدید. - نگو انقدر تو کارای من دخالت نکنید؛ بگو اجازه بدید خودم تنهایی انجامش بدم، من از پسش برمیام. - نگو میشه دست از سرم بردارید؛ بگو یکم حالم گرفته‌اس نیاز دارم تنها باشم.

از نظر من رفتار تاکسیک یعنی تو داری مثلا با طرف مقابلت چت میکنی یهو غیب میشی و دو ساعت بعد میای میگی ببخشید پشت ماشین بودم رفتار درست چیه بیای قبل غیب شدنت بگی عزیزم ببخشید من پشت ماشینم رسیدم میام پیشت

‏تمام وجودم پر از خشمه اما توی رفتار بی‌نهایت آرومم، یه دنیا غم توی دلمه اما توی صورتم هیچی معلوم نیست، برای هیچ چیزی دیگه حتی ذره‌ای ذوق ندارم اما دائم دارم لبخند میزنم، دیگه حتی خودم هم نمی‌تونم بفهمم چِمه…

شما به ۳ برد روزانه نیاز دارید: ۱. یک پیروزی فیزیکی: پیاده‌روی ، دویدن، وزنه زدن، شنا کردن ۲. یک پیروزی ذهنی: خواندن، نوشتن، ساختن یا خلق، یاد گرفتن ۳. یک پیروزی روحی: شکرگزاری ، مدیتیشن، مطالعه، رشد و تعالی

‏«عزیز دل کسی بودن» باعث میشه این دنیا راحت تر بگذره

‏گل خریدن هدر دادن پول نیست ؛ سرمایه گذاری قوی رو رابطه‌ست.

نه همنشین بدی بودم ، نه یار بدی به پای هیچ نشستم ، عجب قمار بدی :)

اینو یه جا پین کنید، بنویسید که جلوی چشمتون باشه و دقیقا توی تمام روابط دوستی، اجتماعی، عاطفی و حتی خانوادگی‌تون هم پیاده کنید؛ «حتی اگر برای مردم دراز بکشید تا از رویتان رد شوند، بسیاری از آن‌ها شاکی خواهند بود که به اندازه‌ی کافی پهن نیستید! مراقب باشید که وقت و انرژی باارزش خود را فقط برای افرادی خرج کنید که ارزشش را دارند.»

و دیدم بیشتر از چیزی که گمان می‌کردم دوام آورده‌ام!

اگه تورو رد‌کردن، بپذیر. اگه تورو دوست ندارن، رها کن. اگه کسی یا چیزی رو به تو ترجیح می‌دن، ازشون بگذر. همه کسایی که دوسشون داری موندنی نیستن. همه ی اونایی که بهشون اعتماد داری وفادار نیستن. از دست دادن آدمایی که نمی‌خوان تو زندگیم باشن، برام اهمیتی نداره؛ من کسایی رو از دست دادم که تمام دنیام بودن، ولی با این وجود هنوز حالم خوبه. برای موندن کسی التماس نکن. چیزی که برای تو باشه تا ابد موندنیه. تو شاید نتونی تمام موقعیت ها و عواقبشونو کنترل کنی، اما می‌تونی رفتار خودت و طرز پاسخ بهش رو در قبالشون کنترل کنی. همیشه خوب باش. قطعاً در جایی از زندگیت که انتظارشو نداری جواب خوبی هات رو می‌گیری.

همه از قوی بودنم گفتند؛ ولی او گفت: به من تکیه بده من بخاطر تو اینجام🌱🤍

خیلی از آدما عاشق نمیشن فقط میخوان یکیو داشته باشن. باید یکی حتما باشه.. فقط اون بودنه مهمه، کی باشه و چجوری اومده باشه و اینا مهم نیست. عادت کردن به تنها نبودن، درحالی که در واقع تنهان... این بدترین اعتیاد ممکنه که یه آدم میتونه داشته باشه، "اعتیاد به دوست داشتن"...

یه چیزی خوندم خیلی شبیه من بود، می‌گفت: و من خودم را با خستگی تمام از میان این فصل عبور می‌دهم، فقط به امید نور کم سویی که در دور دست‌ها می‌درخشد...

همه را ببخش جز کسانی‌که؛ تو را از سمت آبادت ویران کردند...