es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 703 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 996 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 703 suscriptores.

Según los últimos datos del 23 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -261, y en las últimas 24 horas de -1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.73%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 311 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 24 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 703
Suscriptores
-124 horas
-407 días
-26130 días
Archivo de publicaciones
«گرچه عشق بین‌مان به سرانجام نرسید، اما از تو بابت تمام آن روزهایی که عمیقاً حس کردم زنده‌ام، ممنونم.»

پرسیدند: آرام‌ترین جای دنیا کجاست؟ گفتم: خوشا به کنج اتاقم خوشا جهان خودم

این جمله رو اتفاقی امروز یجا دیدم نوشته بود و بنظرم خیلی قشنگه: «امید زخم‌ها را وادار می‌کند به بهبودی» 🪴🤍

آدما همیشه فکر می‌کنن میشه برگشت میشه جبران کرد، میشه معذرت خواست، میشه توضیح داد، اما چیزی که آدما بهش فکر نمی‌کنن اینه که هرچیزی یه زمانی داره، از زمانش که گذشت، دیگه بود و نبودش فرقی نداره، وقتی از زمانِ درستِ یه چیزی بگذره، دیگه هرکاری هم بکنی قابلِ جبران نیست. آدما همیشه اشتباه می‌کنن…

مدام به خودم میگم: آسون ساخته نشدی که به راحتی ویران بشی!

‏پولداری؟ نوش جونت قیافت خوبه؟ ماشالا بهت ماشین خوب سوار میشی؟ برازندته خوش تیپی؟ دمت گرم ادکلن اورج تام فورد میزنی؟ خیلی خفنی تحصیلات خوب داری؟ احسنت بهت ولی وقتی شخصیت نداشته باشی احترام و ارزش حالیت نباشه دوزار نمی‌ارزی برام

‏هر موقع حس کردید که هیچ دلخوشی تو زندگی ندارید فقط به بودن مادرتون فکر کنید ...

معمولا ادمایی با ضریب هوشی پایین تر تمایل بیشتری برای دست بالا گرفتن خودشون و تحویل نگرفتن بقیه دارن!

‏تا وقتی ذهنیت‌تون این باشه که "ما که چیزی برای از دست دادن نداریم" به تصمیماتی که میگیری اهمیت لازم را نمیدی. بزرگی میگفت همیشه فکر کن هرچی میخوای داری و تصمیم اشتباهت باعث میشه همه ثروت و آبرو و اعتبارت رو از دست بدی. اون موقع یه جور دیگه فکر میکنی و یه جور دیگه تصمیم میگیری.

‏یونگ میگه: زندگی تازه از چهل سالگی شروع میشه، تا قبل از این سن، انسان‌ها بیشتر درگیر شناخت خود، کشف علایق و استعدادها و درک دنیای اطرافشون هستند. بعد از چهل سالگی، تمرکز بیشتر به سمت تحقق بخشیدن به پتانسیل‌های واقعیتون، پیداکردن معنا و هدف زندگی و پذیرش خود واقعیتون هست.

این نسخه از من یه شبه شکل نگرفته. این من جدید از تجربه اومده. از درد اومده. از بی‌اعتمادی اومده. از سوءاستفاده اومده. از افسردگی اومده. من مجبور شدم یه چیزهایی رو پشت سر بذارم که به این مرحله‌ی الانم برسم.

دختری که غر میزنه یعنی در صحت و سلامت کامل به سر میبره.

می‌گفت: "نجات دهنده در آینه‌ست..." ولی بیاید قبول کنیم، نجات دهنده گاهی خانواده است، رفیقه، یه کتابه، یه پادکسته، یه مهارته، یه پیاده رویه، یه قهوه ست، یه حمومه، گاهی آشنایی با آدم‌ها و تجربه‌های جدیده، شاید یه فیلم یا یه سریاله، موسیقیه، تراپیسته... همیشه دنبال نجات دهنده توو آینه نگرد، اون هم گاهی خسته می‌شه و از پس خودش بر نمیاد...

این زندگی چرخ و فلکه؛ بالا جنبه داشته باش، پایین صبر!

اونجایی که محمود درویش میگه: «احساس می‌کنم مدتی‌ است که با چیزی بیش از توانم درگیر بوده‌ام» عمیقا حس میکنم داره در مورد این بازه از زندگیم صحبت میکنه...

• براتون اون لبخندی رو آرزو میکنم که بعدش میگین: آخیش بالاخره شد میدونی رسیدن کلا قشنگه رسیدن به آدمی که دوست داری رسیدن به شغل مورد علاقت رسیدن به رویاهات براتون رسیدن رو آرزو میکنم ❤️

بعضیا هم هستن هر چی‌ ندار ترن بخشنده ترن هر چی سختی کشیده تر مهربون تر بزرگ بودن به دارندگی نیست به وجودته ❤

چرا هی میگین ؛ پیام⁩‌ دادن نوبتی نیست؟ اتفاقا نوبتیه علم روانشناسی میگه: ترازوی ‌توجه⁩ باید برابر باشه تا عزت نفست،‌ توی⁩‌ رابطه⁩ حفظ بشه و هنوز بتونی از اون ‌رابطه لذت ببری هرکس واسه خودش شخصیتی داره پس اگه میخوای از دستش ندی نوبتتو رعایت کن!

«بیا کنارِ هم درستش کنیم»، «بیا با هم پیشرفت کنیم»، «بیا با هم خوش بگذرونیم»، «بیا با هم حالمون خوب باشه»، «بیا باهم حالمون بد باشه»، «بیا انتخاب هم باشیم تا ابد»، «بیا بسازیم با هم»، من به‌شدت اهلِ این جمله‌هام؛ دوره‌ی خیلی کارا و بهونه ها خیلی وقته تموم شده.

از این که مجبورم ناراحتت کنم تا بفهمی ناراحتم ناراحتم...