ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 703 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 996

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 703 名订阅者。

根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -261,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.73%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 311 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 703
订阅者
-124 小时
-407
-26130
帖子存档
«گرچه عشق بین‌مان به سرانجام نرسید، اما از تو بابت تمام آن روزهایی که عمیقاً حس کردم زنده‌ام، ممنونم.»

پرسیدند: آرام‌ترین جای دنیا کجاست؟ گفتم: خوشا به کنج اتاقم خوشا جهان خودم

این جمله رو اتفاقی امروز یجا دیدم نوشته بود و بنظرم خیلی قشنگه: «امید زخم‌ها را وادار می‌کند به بهبودی» 🪴🤍

آدما همیشه فکر می‌کنن میشه برگشت میشه جبران کرد، میشه معذرت خواست، میشه توضیح داد، اما چیزی که آدما بهش فکر نمی‌کنن اینه که هرچیزی یه زمانی داره، از زمانش که گذشت، دیگه بود و نبودش فرقی نداره، وقتی از زمانِ درستِ یه چیزی بگذره، دیگه هرکاری هم بکنی قابلِ جبران نیست. آدما همیشه اشتباه می‌کنن…

مدام به خودم میگم: آسون ساخته نشدی که به راحتی ویران بشی!

‏پولداری؟ نوش جونت قیافت خوبه؟ ماشالا بهت ماشین خوب سوار میشی؟ برازندته خوش تیپی؟ دمت گرم ادکلن اورج تام فورد میزنی؟ خیلی خفنی تحصیلات خوب داری؟ احسنت بهت ولی وقتی شخصیت نداشته باشی احترام و ارزش حالیت نباشه دوزار نمی‌ارزی برام

‏هر موقع حس کردید که هیچ دلخوشی تو زندگی ندارید فقط به بودن مادرتون فکر کنید ...

معمولا ادمایی با ضریب هوشی پایین تر تمایل بیشتری برای دست بالا گرفتن خودشون و تحویل نگرفتن بقیه دارن!

‏تا وقتی ذهنیت‌تون این باشه که "ما که چیزی برای از دست دادن نداریم" به تصمیماتی که میگیری اهمیت لازم را نمیدی. بزرگی میگفت همیشه فکر کن هرچی میخوای داری و تصمیم اشتباهت باعث میشه همه ثروت و آبرو و اعتبارت رو از دست بدی. اون موقع یه جور دیگه فکر میکنی و یه جور دیگه تصمیم میگیری.

‏یونگ میگه: زندگی تازه از چهل سالگی شروع میشه، تا قبل از این سن، انسان‌ها بیشتر درگیر شناخت خود، کشف علایق و استعدادها و درک دنیای اطرافشون هستند. بعد از چهل سالگی، تمرکز بیشتر به سمت تحقق بخشیدن به پتانسیل‌های واقعیتون، پیداکردن معنا و هدف زندگی و پذیرش خود واقعیتون هست.

این نسخه از من یه شبه شکل نگرفته. این من جدید از تجربه اومده. از درد اومده. از بی‌اعتمادی اومده. از سوءاستفاده اومده. از افسردگی اومده. من مجبور شدم یه چیزهایی رو پشت سر بذارم که به این مرحله‌ی الانم برسم.

دختری که غر میزنه یعنی در صحت و سلامت کامل به سر میبره.

می‌گفت: "نجات دهنده در آینه‌ست..." ولی بیاید قبول کنیم، نجات دهنده گاهی خانواده است، رفیقه، یه کتابه، یه پادکسته، یه مهارته، یه پیاده رویه، یه قهوه ست، یه حمومه، گاهی آشنایی با آدم‌ها و تجربه‌های جدیده، شاید یه فیلم یا یه سریاله، موسیقیه، تراپیسته... همیشه دنبال نجات دهنده توو آینه نگرد، اون هم گاهی خسته می‌شه و از پس خودش بر نمیاد...

این زندگی چرخ و فلکه؛ بالا جنبه داشته باش، پایین صبر!

اونجایی که محمود درویش میگه: «احساس می‌کنم مدتی‌ است که با چیزی بیش از توانم درگیر بوده‌ام» عمیقا حس میکنم داره در مورد این بازه از زندگیم صحبت میکنه...

• براتون اون لبخندی رو آرزو میکنم که بعدش میگین: آخیش بالاخره شد میدونی رسیدن کلا قشنگه رسیدن به آدمی که دوست داری رسیدن به شغل مورد علاقت رسیدن به رویاهات براتون رسیدن رو آرزو میکنم ❤️

بعضیا هم هستن هر چی‌ ندار ترن بخشنده ترن هر چی سختی کشیده تر مهربون تر بزرگ بودن به دارندگی نیست به وجودته ❤

چرا هی میگین ؛ پیام⁩‌ دادن نوبتی نیست؟ اتفاقا نوبتیه علم روانشناسی میگه: ترازوی ‌توجه⁩ باید برابر باشه تا عزت نفست،‌ توی⁩‌ رابطه⁩ حفظ بشه و هنوز بتونی از اون ‌رابطه لذت ببری هرکس واسه خودش شخصیتی داره پس اگه میخوای از دستش ندی نوبتتو رعایت کن!

«بیا کنارِ هم درستش کنیم»، «بیا با هم پیشرفت کنیم»، «بیا با هم خوش بگذرونیم»، «بیا با هم حالمون خوب باشه»، «بیا باهم حالمون بد باشه»، «بیا انتخاب هم باشیم تا ابد»، «بیا بسازیم با هم»، من به‌شدت اهلِ این جمله‌هام؛ دوره‌ی خیلی کارا و بهونه ها خیلی وقته تموم شده.

از این که مجبورم ناراحتت کنم تا بفهمی ناراحتم ناراحتم...