uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 703 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 996-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 703 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -261 ga, so‘nggi 24 soatda esa -1 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.73% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 311 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 703
Obunachilar
-124 soatlar
-407 kunlar
-26130 kunlar
Postlar arxiv
«گرچه عشق بین‌مان به سرانجام نرسید، اما از تو بابت تمام آن روزهایی که عمیقاً حس کردم زنده‌ام، ممنونم.»

پرسیدند: آرام‌ترین جای دنیا کجاست؟ گفتم: خوشا به کنج اتاقم خوشا جهان خودم

این جمله رو اتفاقی امروز یجا دیدم نوشته بود و بنظرم خیلی قشنگه: «امید زخم‌ها را وادار می‌کند به بهبودی» 🪴🤍

آدما همیشه فکر می‌کنن میشه برگشت میشه جبران کرد، میشه معذرت خواست، میشه توضیح داد، اما چیزی که آدما بهش فکر نمی‌کنن اینه که هرچیزی یه زمانی داره، از زمانش که گذشت، دیگه بود و نبودش فرقی نداره، وقتی از زمانِ درستِ یه چیزی بگذره، دیگه هرکاری هم بکنی قابلِ جبران نیست. آدما همیشه اشتباه می‌کنن…

مدام به خودم میگم: آسون ساخته نشدی که به راحتی ویران بشی!

‏پولداری؟ نوش جونت قیافت خوبه؟ ماشالا بهت ماشین خوب سوار میشی؟ برازندته خوش تیپی؟ دمت گرم ادکلن اورج تام فورد میزنی؟ خیلی خفنی تحصیلات خوب داری؟ احسنت بهت ولی وقتی شخصیت نداشته باشی احترام و ارزش حالیت نباشه دوزار نمی‌ارزی برام

‏هر موقع حس کردید که هیچ دلخوشی تو زندگی ندارید فقط به بودن مادرتون فکر کنید ...

معمولا ادمایی با ضریب هوشی پایین تر تمایل بیشتری برای دست بالا گرفتن خودشون و تحویل نگرفتن بقیه دارن!

‏تا وقتی ذهنیت‌تون این باشه که "ما که چیزی برای از دست دادن نداریم" به تصمیماتی که میگیری اهمیت لازم را نمیدی. بزرگی میگفت همیشه فکر کن هرچی میخوای داری و تصمیم اشتباهت باعث میشه همه ثروت و آبرو و اعتبارت رو از دست بدی. اون موقع یه جور دیگه فکر میکنی و یه جور دیگه تصمیم میگیری.

‏یونگ میگه: زندگی تازه از چهل سالگی شروع میشه، تا قبل از این سن، انسان‌ها بیشتر درگیر شناخت خود، کشف علایق و استعدادها و درک دنیای اطرافشون هستند. بعد از چهل سالگی، تمرکز بیشتر به سمت تحقق بخشیدن به پتانسیل‌های واقعیتون، پیداکردن معنا و هدف زندگی و پذیرش خود واقعیتون هست.

این نسخه از من یه شبه شکل نگرفته. این من جدید از تجربه اومده. از درد اومده. از بی‌اعتمادی اومده. از سوءاستفاده اومده. از افسردگی اومده. من مجبور شدم یه چیزهایی رو پشت سر بذارم که به این مرحله‌ی الانم برسم.

دختری که غر میزنه یعنی در صحت و سلامت کامل به سر میبره.

می‌گفت: "نجات دهنده در آینه‌ست..." ولی بیاید قبول کنیم، نجات دهنده گاهی خانواده است، رفیقه، یه کتابه، یه پادکسته، یه مهارته، یه پیاده رویه، یه قهوه ست، یه حمومه، گاهی آشنایی با آدم‌ها و تجربه‌های جدیده، شاید یه فیلم یا یه سریاله، موسیقیه، تراپیسته... همیشه دنبال نجات دهنده توو آینه نگرد، اون هم گاهی خسته می‌شه و از پس خودش بر نمیاد...

این زندگی چرخ و فلکه؛ بالا جنبه داشته باش، پایین صبر!

اونجایی که محمود درویش میگه: «احساس می‌کنم مدتی‌ است که با چیزی بیش از توانم درگیر بوده‌ام» عمیقا حس میکنم داره در مورد این بازه از زندگیم صحبت میکنه...

• براتون اون لبخندی رو آرزو میکنم که بعدش میگین: آخیش بالاخره شد میدونی رسیدن کلا قشنگه رسیدن به آدمی که دوست داری رسیدن به شغل مورد علاقت رسیدن به رویاهات براتون رسیدن رو آرزو میکنم ❤️

بعضیا هم هستن هر چی‌ ندار ترن بخشنده ترن هر چی سختی کشیده تر مهربون تر بزرگ بودن به دارندگی نیست به وجودته ❤

چرا هی میگین ؛ پیام⁩‌ دادن نوبتی نیست؟ اتفاقا نوبتیه علم روانشناسی میگه: ترازوی ‌توجه⁩ باید برابر باشه تا عزت نفست،‌ توی⁩‌ رابطه⁩ حفظ بشه و هنوز بتونی از اون ‌رابطه لذت ببری هرکس واسه خودش شخصیتی داره پس اگه میخوای از دستش ندی نوبتتو رعایت کن!

«بیا کنارِ هم درستش کنیم»، «بیا با هم پیشرفت کنیم»، «بیا با هم خوش بگذرونیم»، «بیا با هم حالمون خوب باشه»، «بیا باهم حالمون بد باشه»، «بیا انتخاب هم باشیم تا ابد»، «بیا بسازیم با هم»، من به‌شدت اهلِ این جمله‌هام؛ دوره‌ی خیلی کارا و بهونه ها خیلی وقته تموم شده.

از این که مجبورم ناراحتت کنم تا بفهمی ناراحتم ناراحتم...