ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 704 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 996 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 704 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -261، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.73‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 311 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 704
المشتركون
-124 ساعات
-407 أيام
-26130 أيام
أرشيف المشاركات
«گرچه عشق بین‌مان به سرانجام نرسید، اما از تو بابت تمام آن روزهایی که عمیقاً حس کردم زنده‌ام، ممنونم.»

پرسیدند: آرام‌ترین جای دنیا کجاست؟ گفتم: خوشا به کنج اتاقم خوشا جهان خودم

این جمله رو اتفاقی امروز یجا دیدم نوشته بود و بنظرم خیلی قشنگه: «امید زخم‌ها را وادار می‌کند به بهبودی» 🪴🤍

آدما همیشه فکر می‌کنن میشه برگشت میشه جبران کرد، میشه معذرت خواست، میشه توضیح داد، اما چیزی که آدما بهش فکر نمی‌کنن اینه که هرچیزی یه زمانی داره، از زمانش که گذشت، دیگه بود و نبودش فرقی نداره، وقتی از زمانِ درستِ یه چیزی بگذره، دیگه هرکاری هم بکنی قابلِ جبران نیست. آدما همیشه اشتباه می‌کنن…

مدام به خودم میگم: آسون ساخته نشدی که به راحتی ویران بشی!

‏پولداری؟ نوش جونت قیافت خوبه؟ ماشالا بهت ماشین خوب سوار میشی؟ برازندته خوش تیپی؟ دمت گرم ادکلن اورج تام فورد میزنی؟ خیلی خفنی تحصیلات خوب داری؟ احسنت بهت ولی وقتی شخصیت نداشته باشی احترام و ارزش حالیت نباشه دوزار نمی‌ارزی برام

‏هر موقع حس کردید که هیچ دلخوشی تو زندگی ندارید فقط به بودن مادرتون فکر کنید ...

معمولا ادمایی با ضریب هوشی پایین تر تمایل بیشتری برای دست بالا گرفتن خودشون و تحویل نگرفتن بقیه دارن!

‏تا وقتی ذهنیت‌تون این باشه که "ما که چیزی برای از دست دادن نداریم" به تصمیماتی که میگیری اهمیت لازم را نمیدی. بزرگی میگفت همیشه فکر کن هرچی میخوای داری و تصمیم اشتباهت باعث میشه همه ثروت و آبرو و اعتبارت رو از دست بدی. اون موقع یه جور دیگه فکر میکنی و یه جور دیگه تصمیم میگیری.

‏یونگ میگه: زندگی تازه از چهل سالگی شروع میشه، تا قبل از این سن، انسان‌ها بیشتر درگیر شناخت خود، کشف علایق و استعدادها و درک دنیای اطرافشون هستند. بعد از چهل سالگی، تمرکز بیشتر به سمت تحقق بخشیدن به پتانسیل‌های واقعیتون، پیداکردن معنا و هدف زندگی و پذیرش خود واقعیتون هست.

این نسخه از من یه شبه شکل نگرفته. این من جدید از تجربه اومده. از درد اومده. از بی‌اعتمادی اومده. از سوءاستفاده اومده. از افسردگی اومده. من مجبور شدم یه چیزهایی رو پشت سر بذارم که به این مرحله‌ی الانم برسم.

دختری که غر میزنه یعنی در صحت و سلامت کامل به سر میبره.

می‌گفت: "نجات دهنده در آینه‌ست..." ولی بیاید قبول کنیم، نجات دهنده گاهی خانواده است، رفیقه، یه کتابه، یه پادکسته، یه مهارته، یه پیاده رویه، یه قهوه ست، یه حمومه، گاهی آشنایی با آدم‌ها و تجربه‌های جدیده، شاید یه فیلم یا یه سریاله، موسیقیه، تراپیسته... همیشه دنبال نجات دهنده توو آینه نگرد، اون هم گاهی خسته می‌شه و از پس خودش بر نمیاد...

این زندگی چرخ و فلکه؛ بالا جنبه داشته باش، پایین صبر!

اونجایی که محمود درویش میگه: «احساس می‌کنم مدتی‌ است که با چیزی بیش از توانم درگیر بوده‌ام» عمیقا حس میکنم داره در مورد این بازه از زندگیم صحبت میکنه...

• براتون اون لبخندی رو آرزو میکنم که بعدش میگین: آخیش بالاخره شد میدونی رسیدن کلا قشنگه رسیدن به آدمی که دوست داری رسیدن به شغل مورد علاقت رسیدن به رویاهات براتون رسیدن رو آرزو میکنم ❤️

بعضیا هم هستن هر چی‌ ندار ترن بخشنده ترن هر چی سختی کشیده تر مهربون تر بزرگ بودن به دارندگی نیست به وجودته ❤

چرا هی میگین ؛ پیام⁩‌ دادن نوبتی نیست؟ اتفاقا نوبتیه علم روانشناسی میگه: ترازوی ‌توجه⁩ باید برابر باشه تا عزت نفست،‌ توی⁩‌ رابطه⁩ حفظ بشه و هنوز بتونی از اون ‌رابطه لذت ببری هرکس واسه خودش شخصیتی داره پس اگه میخوای از دستش ندی نوبتتو رعایت کن!

«بیا کنارِ هم درستش کنیم»، «بیا با هم پیشرفت کنیم»، «بیا با هم خوش بگذرونیم»، «بیا با هم حالمون خوب باشه»، «بیا باهم حالمون بد باشه»، «بیا انتخاب هم باشیم تا ابد»، «بیا بسازیم با هم»، من به‌شدت اهلِ این جمله‌هام؛ دوره‌ی خیلی کارا و بهونه ها خیلی وقته تموم شده.

از این که مجبورم ناراحتت کنم تا بفهمی ناراحتم ناراحتم...