en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 695 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 944 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 695 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -243 over the last 30 days and by -8 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 10.69%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 106 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 21.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 695
Subscribers
-824 hours
-237 days
-24330 days
Posts Archive
‏من میفهمم که صحبت کردن راه چارس ولی صحبت کردن در مورد چیزی که بارها راجبش صحبت شده بی فایدس🤌

دوستان عزیزم تاکید میکنم بهتون هیچوقت، هیچ جا، شخصیت و احترامتون رو به احساس نفروشین! آدما بهتون رحم نمیکنن، پشت خودتونو حداقل خالی نکنین…

وقتی آدمی از چیزی غنی باشه فخر نمیفروشه آدم ها اندازه کمبودهاشون پز میدن...

حق با تو بود مامان؛ آدم به گلی که دوسش داره زیاد آب نمیده، خراب میشه.

متنی که امروز دیدم ، تلخه اما واقعیت داره! "پدر مادر ایرانی چه چیزی از فرزندان خود میخواهند؟ یک برده‌ی روحی و مطیع و بی‌نیاز از تمایلات جنسی با هوش درسی و اجتماعی بالا و کم توقع و ایده‌آل از لحاظ ظاهری ، متواضع بدون حق اشتباه و خطا و سرگرمی و تو سری خور در خانواده، ولی با اعتماد بنفس بالا در اجتماع."

یه بنده خدایی یه بار به من گفت: اگر قطار رو اشتباه سوار شدی همون ایستگاه اول پیاده شو، چون هر چی دورتر پیاده شی سفر برگشت خیلی گرون تر میشه. اون در مورد قطار صحبت نمی‌کرد...

یچیزی بگم و برم، تجربه ثابت کرده بخشیدن خیانت طرف مقابل، ازش یه آدم متعهد نمی‌سازه بلکه بهش تلنگر میزنه که دفعه بعد با حواس‌جمعی بیشتری بهتون خیانت کنه تا بو نبرید

من اشتباهم اینه که همیشه آدمارو با دیدی که خودم دارم میبینم نه چیزی که واقعاً هستن.

من دوام آورده‌ام اما می‌خواستم معنای زندگیم، چیزی بیش از دوام آوردن باشد!

به عنوان کسی که چندین بار به آدما فرصت داده میگم؛ ذات انسان‌ها تغییر نمیکنه، اگر هم تغییر کرد منفعتش ایجاب کرده که موقت تغییر کنه.

خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم …

‏کار+درس+ باشگاه+ یکی که دوسش داری و بهش متعهدی+ یه ذره تفریح= یه زندگی درست حسابی که راضیم ازش ‌‌

آدم ها وقتی میخوان بهت نزدیک بشن دروغ میگن وقتی هم میخوان برن بهت راست میگن ..!!

‏من آدم رفتن نیستم اما اگر رفتم و نماندم، ‏بدان تو بسیار قلبِ مرا آزردی. ‏• یلدا سیدی

‏به عنوان یه درمانگر، ‏بیشتر رابطه‌ها به من نشون داده که هر چه‌قدر تو به طرف مقابلت شانس‌های بیشتری بدی، اون‌ به مرور برای تو ارزش کمتری قائل خواهد شد.

دوستی که پس از یه سوتفاهم جزئی یا بی دلیل، باهاتون دشمن میشه، همیشه دشمن بوده... فقط دیگه تظاهر نمیکنه

ساکتم برای آدمهایی که نمیخوامشون، پُر حرفم برای اونایی که دوسِشون دارم، مغرورم برای آدمهای بی‌لیاقت، مهربون برای اونایی که با ارزشن، بی‌تفاوت برای آدمهایی که قیدشونو زدم•••

سی سالگی به بعد؟ شبیه ۴ عصر پاییزه، نه شبه که بخوابی نه ظهره که به کارات برسی. شبیه سه‌شنبه‌ست، نه اول هفته‌ست نه آخرش. شبیه مدال نقره‌ست، نه اونقدر خوب بودی که طلا بگیری نه اونقدر بد که مدال نگیری. سی سالگی به بعد دستای مکانیکیه که صدبار با صابون شسته، تمیزه‌ها ولی یه کمم سیاهه.

‏گاهی اون چیزی که ازش میترسی اگه اتفاق بیفته ضررش کمتر از آسیبیه که تو با فکر کردن و ترسیدن ازش در درون خودت به خودت میزنی

‏کار پدر و مادر ایرانی فقط القای ترسه: نیوفتی! نشکنه! گم نشه! تموم نشه! به تلویزیون نخوره! پارچه‌ش نخ‌کش نشه! سرما نخوری! پولات رو طلا بخر خرج نشه! خراب نشه! ترکت نکنه! حواست باشه!