ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 695 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 944 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 695 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -243، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 10.69‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 106 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 695
المشتركون
-824 ساعات
-237 أيام
-24330 أيام
أرشيف المشاركات
‏من میفهمم که صحبت کردن راه چارس ولی صحبت کردن در مورد چیزی که بارها راجبش صحبت شده بی فایدس🤌

دوستان عزیزم تاکید میکنم بهتون هیچوقت، هیچ جا، شخصیت و احترامتون رو به احساس نفروشین! آدما بهتون رحم نمیکنن، پشت خودتونو حداقل خالی نکنین…

وقتی آدمی از چیزی غنی باشه فخر نمیفروشه آدم ها اندازه کمبودهاشون پز میدن...

حق با تو بود مامان؛ آدم به گلی که دوسش داره زیاد آب نمیده، خراب میشه.

متنی که امروز دیدم ، تلخه اما واقعیت داره! "پدر مادر ایرانی چه چیزی از فرزندان خود میخواهند؟ یک برده‌ی روحی و مطیع و بی‌نیاز از تمایلات جنسی با هوش درسی و اجتماعی بالا و کم توقع و ایده‌آل از لحاظ ظاهری ، متواضع بدون حق اشتباه و خطا و سرگرمی و تو سری خور در خانواده، ولی با اعتماد بنفس بالا در اجتماع."

یه بنده خدایی یه بار به من گفت: اگر قطار رو اشتباه سوار شدی همون ایستگاه اول پیاده شو، چون هر چی دورتر پیاده شی سفر برگشت خیلی گرون تر میشه. اون در مورد قطار صحبت نمی‌کرد...

یچیزی بگم و برم، تجربه ثابت کرده بخشیدن خیانت طرف مقابل، ازش یه آدم متعهد نمی‌سازه بلکه بهش تلنگر میزنه که دفعه بعد با حواس‌جمعی بیشتری بهتون خیانت کنه تا بو نبرید

من اشتباهم اینه که همیشه آدمارو با دیدی که خودم دارم میبینم نه چیزی که واقعاً هستن.

من دوام آورده‌ام اما می‌خواستم معنای زندگیم، چیزی بیش از دوام آوردن باشد!

به عنوان کسی که چندین بار به آدما فرصت داده میگم؛ ذات انسان‌ها تغییر نمیکنه، اگر هم تغییر کرد منفعتش ایجاب کرده که موقت تغییر کنه.

خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم …

‏کار+درس+ باشگاه+ یکی که دوسش داری و بهش متعهدی+ یه ذره تفریح= یه زندگی درست حسابی که راضیم ازش ‌‌

آدم ها وقتی میخوان بهت نزدیک بشن دروغ میگن وقتی هم میخوان برن بهت راست میگن ..!!

‏من آدم رفتن نیستم اما اگر رفتم و نماندم، ‏بدان تو بسیار قلبِ مرا آزردی. ‏• یلدا سیدی

‏به عنوان یه درمانگر، ‏بیشتر رابطه‌ها به من نشون داده که هر چه‌قدر تو به طرف مقابلت شانس‌های بیشتری بدی، اون‌ به مرور برای تو ارزش کمتری قائل خواهد شد.

دوستی که پس از یه سوتفاهم جزئی یا بی دلیل، باهاتون دشمن میشه، همیشه دشمن بوده... فقط دیگه تظاهر نمیکنه

ساکتم برای آدمهایی که نمیخوامشون، پُر حرفم برای اونایی که دوسِشون دارم، مغرورم برای آدمهای بی‌لیاقت، مهربون برای اونایی که با ارزشن، بی‌تفاوت برای آدمهایی که قیدشونو زدم•••

سی سالگی به بعد؟ شبیه ۴ عصر پاییزه، نه شبه که بخوابی نه ظهره که به کارات برسی. شبیه سه‌شنبه‌ست، نه اول هفته‌ست نه آخرش. شبیه مدال نقره‌ست، نه اونقدر خوب بودی که طلا بگیری نه اونقدر بد که مدال نگیری. سی سالگی به بعد دستای مکانیکیه که صدبار با صابون شسته، تمیزه‌ها ولی یه کمم سیاهه.

‏گاهی اون چیزی که ازش میترسی اگه اتفاق بیفته ضررش کمتر از آسیبیه که تو با فکر کردن و ترسیدن ازش در درون خودت به خودت میزنی

‏کار پدر و مادر ایرانی فقط القای ترسه: نیوفتی! نشکنه! گم نشه! تموم نشه! به تلویزیون نخوره! پارچه‌ش نخ‌کش نشه! سرما نخوری! پولات رو طلا بخر خرج نشه! خراب نشه! ترکت نکنه! حواست باشه!