en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 695 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 944 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 695 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -243 over the last 30 days and by -8 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 10.69%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 106 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 21.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 695
Subscribers
-824 hours
-237 days
-24330 days
Posts Archive
لطفا لطفا لطفا منو به مرحله ای نرسونید که منطقی فکر کنم ؛ من ورژن منطقی بودنم خیلی بیرحمه :)!

این خانومه تراپیسته هم راست می‌گفتا، میگفت: "تو رفتی سمت مار سمی، بهش نزدیک شدی، باهاش حرف زدی و ازش قول گرفتی بهت آسیبی نزنه و نیشت نزنه! مگه میشه؟! ارتباط با آدم سمی و تاکسیک هم همینه هرچقدر هم دوسش داشته باشی و برات مهم باشه اون در نهایت بهت آسیب میزنه."

متاسفانه تو خیلی از رابطه ها کم توقع بودن یه دختر باعث نمیشه که طرفش فکر کنه چه شانسی آورده.. گاهی وقتا پسرا تو رابطه با یک دختر پر توقع بیشتر احساس مسئولیت و قدرشناسی می‌کنن.

یادآوری برای تو عزیزم: این نمیشه و نشدن ها برای تو نیست! تو آدمِ رسیدنی ✨

نمیدونم کدومتون نیاز داره بشنوه ولی: هر چیز را نباید رها کرد به امیدِ قسمت خود قسمت هم گاهی امیدش به انسان هاست...

سالم باشید! آدم‌های سالم بدی نمی‌کنند و آزار نمی‌رسانند و خوبی هم اگر کردند، منت نمی‌گذارند. آدم‌های سالم طبیعی رفتار می‌کنند و زیاده‌روی نمی‌کنند؛ نه در دوست داشتن و نه در دوست نداشتن!!! آدم‌های سالم، یک گوشه از جهان را گرفته‌اند، راه خودشان را پیدا کرده‌اند و دارند مسیر خودشان را می‌روند. برای آدمِ خوبی بودن، دنبال روش‌های عجیب و غریب نگردید! سالم باشید و سالم زندگی کنید و مطمئن باشید که همین‌ها برای مفید و امن بودنتان کفایت می‌کند. #نرگس_صرافیان_طوفان

جمله «حالا تو رو نمیگم، ولی همه همینن » دقیقا تو رو هم میگه شایدم اصلا فقط تو رو میگه

ذوق قلبِ کوچک من .

کپشن‌های عاشقانه : • so blessed with you. درکنار تو خیلی خوشبختم. • forever and after that. تا ابد و فراتر از اون. • it's us and God. فقط خودمون و خدای خودمون. • happiest with you. با تو خوشبخت‌ترینم. • never met a heart so precious. تابه‌حال دلی ارزشمندتر از دل تو ندیده‌م. • hand in hand. دست تو دست. • my treasure. گنجینه‌ی باارزش من. • top fav God's creations: you and this sunset. بهترین مخلوقات خداوند: تو و این غروب. • struck gold with you. دلم بدجور پیشت گیره. • best one. بهترین. • thanking God for you, always. خدا رو برای داشتنش همیشه شاکرم. • my tea is sweet but honey you're sweeter. چای من شیرینه ولی عزیزم تو شیرین‌ترم هستی. • all eyes on you. همه‌ی چشم‌ها دنبال توئه. • the stars finally aligned. ستاره‌ها بالأخره متحد شدند. • there are stars in my eyes darling because of you. به‌خاطر حضور تو تو چشمام یه عالمه ستاره می‌درخشه.

‏حق با تو بود عزیزم گاهی درست شدن یه چیزی، همون تموم شدنشه

بیا زودتر کنار هم زندگی کنیم ، زندگی تموم میشه‌ها !!!!

آخرِ صْبر، سَبزه عزیزم♥️🌱

و‌شاید گناه ما این بود که اصالت داشتیم، احترام سرمان می شد و حد نگه می داشتیم. وفاداری را خوب آموخته بودیم و محبت از نگاه مان چکه می کرد. وقار در رفتار ما و درستی در کردار ما مشهود بود. و شاید؛گناه ما این بود نه زرق داشتیم نه برق، نه رنگ داشتیم نه لعاب، نه با دست پس می زدیم و نه با پا پیش می کشدیم. و شاید ؛ گناه ما این بود که زلال بودیم و آن طرف دل مان معلوم...🤍

نمی‌دونم چطور بگم ولی من پذیرفتم دیگه قرار نیست عاشق بشم. ممکنه یه روز دوباره وارد رابطه بشم و طرف رو دوست داشته باشم ولی عشق؟ نه.

به من گفت؛ تو بیشتر از اینکه زیبا باشی، تأثیرگذاری، مثل هنر، مثل کتاب و حتی مثل یک انقلاب. :")

چیزی که گذشت دیگه برنمی‌گرده نگاهت به جلو باشه...! آینده قشنگتره!

یه جمله ی خیلی قشنگ تو یه کتاب خوندم که نوشته بود: «همه چیز برای کسی که می داند چگونه صبر کند، به موقع اتفاق می افتد.» خلاصه که ریلکس باش، ببین، بشنو، بگذر، جدی نگیر و یادت بمونه که گاهی صبر خود تلاشه...

هرشب قبل از خواب مطنئن بشین که همه تلاش خودتونو کردین. بقیه‌اش در کنترل شما نیست و هر نتیجه‌ای بدست بیاد شما برنده‌اید...🌱

تا یذره میام گاردمو جلو بقیه بیارم پایین متوجه میشم که نه، حتی باید ببرم بالاتر

‏هیچوقت توی ذهنتون با کسی جلوجلو پیش نرید.