es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 695 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 944 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 695 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -243, y en las últimas 24 horas de -8, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.69%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 106 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 695
Suscriptores
-824 horas
-237 días
-24330 días
Archivo de publicaciones
‏من میفهمم که صحبت کردن راه چارس ولی صحبت کردن در مورد چیزی که بارها راجبش صحبت شده بی فایدس🤌

دوستان عزیزم تاکید میکنم بهتون هیچوقت، هیچ جا، شخصیت و احترامتون رو به احساس نفروشین! آدما بهتون رحم نمیکنن، پشت خودتونو حداقل خالی نکنین…

وقتی آدمی از چیزی غنی باشه فخر نمیفروشه آدم ها اندازه کمبودهاشون پز میدن...

حق با تو بود مامان؛ آدم به گلی که دوسش داره زیاد آب نمیده، خراب میشه.

متنی که امروز دیدم ، تلخه اما واقعیت داره! "پدر مادر ایرانی چه چیزی از فرزندان خود میخواهند؟ یک برده‌ی روحی و مطیع و بی‌نیاز از تمایلات جنسی با هوش درسی و اجتماعی بالا و کم توقع و ایده‌آل از لحاظ ظاهری ، متواضع بدون حق اشتباه و خطا و سرگرمی و تو سری خور در خانواده، ولی با اعتماد بنفس بالا در اجتماع."

یه بنده خدایی یه بار به من گفت: اگر قطار رو اشتباه سوار شدی همون ایستگاه اول پیاده شو، چون هر چی دورتر پیاده شی سفر برگشت خیلی گرون تر میشه. اون در مورد قطار صحبت نمی‌کرد...

یچیزی بگم و برم، تجربه ثابت کرده بخشیدن خیانت طرف مقابل، ازش یه آدم متعهد نمی‌سازه بلکه بهش تلنگر میزنه که دفعه بعد با حواس‌جمعی بیشتری بهتون خیانت کنه تا بو نبرید

من اشتباهم اینه که همیشه آدمارو با دیدی که خودم دارم میبینم نه چیزی که واقعاً هستن.

من دوام آورده‌ام اما می‌خواستم معنای زندگیم، چیزی بیش از دوام آوردن باشد!

به عنوان کسی که چندین بار به آدما فرصت داده میگم؛ ذات انسان‌ها تغییر نمیکنه، اگر هم تغییر کرد منفعتش ایجاب کرده که موقت تغییر کنه.

خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم …

‏کار+درس+ باشگاه+ یکی که دوسش داری و بهش متعهدی+ یه ذره تفریح= یه زندگی درست حسابی که راضیم ازش ‌‌

آدم ها وقتی میخوان بهت نزدیک بشن دروغ میگن وقتی هم میخوان برن بهت راست میگن ..!!

‏من آدم رفتن نیستم اما اگر رفتم و نماندم، ‏بدان تو بسیار قلبِ مرا آزردی. ‏• یلدا سیدی

‏به عنوان یه درمانگر، ‏بیشتر رابطه‌ها به من نشون داده که هر چه‌قدر تو به طرف مقابلت شانس‌های بیشتری بدی، اون‌ به مرور برای تو ارزش کمتری قائل خواهد شد.

دوستی که پس از یه سوتفاهم جزئی یا بی دلیل، باهاتون دشمن میشه، همیشه دشمن بوده... فقط دیگه تظاهر نمیکنه

ساکتم برای آدمهایی که نمیخوامشون، پُر حرفم برای اونایی که دوسِشون دارم، مغرورم برای آدمهای بی‌لیاقت، مهربون برای اونایی که با ارزشن، بی‌تفاوت برای آدمهایی که قیدشونو زدم•••

سی سالگی به بعد؟ شبیه ۴ عصر پاییزه، نه شبه که بخوابی نه ظهره که به کارات برسی. شبیه سه‌شنبه‌ست، نه اول هفته‌ست نه آخرش. شبیه مدال نقره‌ست، نه اونقدر خوب بودی که طلا بگیری نه اونقدر بد که مدال نگیری. سی سالگی به بعد دستای مکانیکیه که صدبار با صابون شسته، تمیزه‌ها ولی یه کمم سیاهه.

‏گاهی اون چیزی که ازش میترسی اگه اتفاق بیفته ضررش کمتر از آسیبیه که تو با فکر کردن و ترسیدن ازش در درون خودت به خودت میزنی

‏کار پدر و مادر ایرانی فقط القای ترسه: نیوفتی! نشکنه! گم نشه! تموم نشه! به تلویزیون نخوره! پارچه‌ش نخ‌کش نشه! سرما نخوری! پولات رو طلا بخر خرج نشه! خراب نشه! ترکت نکنه! حواست باشه!