ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 695 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 944 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 695 подписчиков.

Согласно последним данным от 26 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -243, а за последние 24 часа — -8, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 10.69%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 106 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 21.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 27 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 695
Подписчики
-824 часа
-237 дней
-24330 день
Архив постов
‏من میفهمم که صحبت کردن راه چارس ولی صحبت کردن در مورد چیزی که بارها راجبش صحبت شده بی فایدس🤌

دوستان عزیزم تاکید میکنم بهتون هیچوقت، هیچ جا، شخصیت و احترامتون رو به احساس نفروشین! آدما بهتون رحم نمیکنن، پشت خودتونو حداقل خالی نکنین…

وقتی آدمی از چیزی غنی باشه فخر نمیفروشه آدم ها اندازه کمبودهاشون پز میدن...

حق با تو بود مامان؛ آدم به گلی که دوسش داره زیاد آب نمیده، خراب میشه.

متنی که امروز دیدم ، تلخه اما واقعیت داره! "پدر مادر ایرانی چه چیزی از فرزندان خود میخواهند؟ یک برده‌ی روحی و مطیع و بی‌نیاز از تمایلات جنسی با هوش درسی و اجتماعی بالا و کم توقع و ایده‌آل از لحاظ ظاهری ، متواضع بدون حق اشتباه و خطا و سرگرمی و تو سری خور در خانواده، ولی با اعتماد بنفس بالا در اجتماع."

یه بنده خدایی یه بار به من گفت: اگر قطار رو اشتباه سوار شدی همون ایستگاه اول پیاده شو، چون هر چی دورتر پیاده شی سفر برگشت خیلی گرون تر میشه. اون در مورد قطار صحبت نمی‌کرد...

یچیزی بگم و برم، تجربه ثابت کرده بخشیدن خیانت طرف مقابل، ازش یه آدم متعهد نمی‌سازه بلکه بهش تلنگر میزنه که دفعه بعد با حواس‌جمعی بیشتری بهتون خیانت کنه تا بو نبرید

من اشتباهم اینه که همیشه آدمارو با دیدی که خودم دارم میبینم نه چیزی که واقعاً هستن.

من دوام آورده‌ام اما می‌خواستم معنای زندگیم، چیزی بیش از دوام آوردن باشد!

به عنوان کسی که چندین بار به آدما فرصت داده میگم؛ ذات انسان‌ها تغییر نمیکنه، اگر هم تغییر کرد منفعتش ایجاب کرده که موقت تغییر کنه.

خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم …

‏کار+درس+ باشگاه+ یکی که دوسش داری و بهش متعهدی+ یه ذره تفریح= یه زندگی درست حسابی که راضیم ازش ‌‌

آدم ها وقتی میخوان بهت نزدیک بشن دروغ میگن وقتی هم میخوان برن بهت راست میگن ..!!

‏من آدم رفتن نیستم اما اگر رفتم و نماندم، ‏بدان تو بسیار قلبِ مرا آزردی. ‏• یلدا سیدی

‏به عنوان یه درمانگر، ‏بیشتر رابطه‌ها به من نشون داده که هر چه‌قدر تو به طرف مقابلت شانس‌های بیشتری بدی، اون‌ به مرور برای تو ارزش کمتری قائل خواهد شد.

دوستی که پس از یه سوتفاهم جزئی یا بی دلیل، باهاتون دشمن میشه، همیشه دشمن بوده... فقط دیگه تظاهر نمیکنه

ساکتم برای آدمهایی که نمیخوامشون، پُر حرفم برای اونایی که دوسِشون دارم، مغرورم برای آدمهای بی‌لیاقت، مهربون برای اونایی که با ارزشن، بی‌تفاوت برای آدمهایی که قیدشونو زدم•••

سی سالگی به بعد؟ شبیه ۴ عصر پاییزه، نه شبه که بخوابی نه ظهره که به کارات برسی. شبیه سه‌شنبه‌ست، نه اول هفته‌ست نه آخرش. شبیه مدال نقره‌ست، نه اونقدر خوب بودی که طلا بگیری نه اونقدر بد که مدال نگیری. سی سالگی به بعد دستای مکانیکیه که صدبار با صابون شسته، تمیزه‌ها ولی یه کمم سیاهه.

‏گاهی اون چیزی که ازش میترسی اگه اتفاق بیفته ضررش کمتر از آسیبیه که تو با فکر کردن و ترسیدن ازش در درون خودت به خودت میزنی

‏کار پدر و مادر ایرانی فقط القای ترسه: نیوفتی! نشکنه! گم نشه! تموم نشه! به تلویزیون نخوره! پارچه‌ش نخ‌کش نشه! سرما نخوری! پولات رو طلا بخر خرج نشه! خراب نشه! ترکت نکنه! حواست باشه!