ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 695 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 944

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 695 名订阅者。

根据 26 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -243,过去 24 小时变化为 -8,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 10.69%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 106 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 27 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 695
订阅者
-824 小时
-237
-24330
帖子存档
‏من میفهمم که صحبت کردن راه چارس ولی صحبت کردن در مورد چیزی که بارها راجبش صحبت شده بی فایدس🤌

دوستان عزیزم تاکید میکنم بهتون هیچوقت، هیچ جا، شخصیت و احترامتون رو به احساس نفروشین! آدما بهتون رحم نمیکنن، پشت خودتونو حداقل خالی نکنین…

وقتی آدمی از چیزی غنی باشه فخر نمیفروشه آدم ها اندازه کمبودهاشون پز میدن...

حق با تو بود مامان؛ آدم به گلی که دوسش داره زیاد آب نمیده، خراب میشه.

متنی که امروز دیدم ، تلخه اما واقعیت داره! "پدر مادر ایرانی چه چیزی از فرزندان خود میخواهند؟ یک برده‌ی روحی و مطیع و بی‌نیاز از تمایلات جنسی با هوش درسی و اجتماعی بالا و کم توقع و ایده‌آل از لحاظ ظاهری ، متواضع بدون حق اشتباه و خطا و سرگرمی و تو سری خور در خانواده، ولی با اعتماد بنفس بالا در اجتماع."

یه بنده خدایی یه بار به من گفت: اگر قطار رو اشتباه سوار شدی همون ایستگاه اول پیاده شو، چون هر چی دورتر پیاده شی سفر برگشت خیلی گرون تر میشه. اون در مورد قطار صحبت نمی‌کرد...

یچیزی بگم و برم، تجربه ثابت کرده بخشیدن خیانت طرف مقابل، ازش یه آدم متعهد نمی‌سازه بلکه بهش تلنگر میزنه که دفعه بعد با حواس‌جمعی بیشتری بهتون خیانت کنه تا بو نبرید

من اشتباهم اینه که همیشه آدمارو با دیدی که خودم دارم میبینم نه چیزی که واقعاً هستن.

من دوام آورده‌ام اما می‌خواستم معنای زندگیم، چیزی بیش از دوام آوردن باشد!

به عنوان کسی که چندین بار به آدما فرصت داده میگم؛ ذات انسان‌ها تغییر نمیکنه، اگر هم تغییر کرد منفعتش ایجاب کرده که موقت تغییر کنه.

خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم …

‏کار+درس+ باشگاه+ یکی که دوسش داری و بهش متعهدی+ یه ذره تفریح= یه زندگی درست حسابی که راضیم ازش ‌‌

آدم ها وقتی میخوان بهت نزدیک بشن دروغ میگن وقتی هم میخوان برن بهت راست میگن ..!!

‏من آدم رفتن نیستم اما اگر رفتم و نماندم، ‏بدان تو بسیار قلبِ مرا آزردی. ‏• یلدا سیدی

‏به عنوان یه درمانگر، ‏بیشتر رابطه‌ها به من نشون داده که هر چه‌قدر تو به طرف مقابلت شانس‌های بیشتری بدی، اون‌ به مرور برای تو ارزش کمتری قائل خواهد شد.

دوستی که پس از یه سوتفاهم جزئی یا بی دلیل، باهاتون دشمن میشه، همیشه دشمن بوده... فقط دیگه تظاهر نمیکنه

ساکتم برای آدمهایی که نمیخوامشون، پُر حرفم برای اونایی که دوسِشون دارم، مغرورم برای آدمهای بی‌لیاقت، مهربون برای اونایی که با ارزشن، بی‌تفاوت برای آدمهایی که قیدشونو زدم•••

سی سالگی به بعد؟ شبیه ۴ عصر پاییزه، نه شبه که بخوابی نه ظهره که به کارات برسی. شبیه سه‌شنبه‌ست، نه اول هفته‌ست نه آخرش. شبیه مدال نقره‌ست، نه اونقدر خوب بودی که طلا بگیری نه اونقدر بد که مدال نگیری. سی سالگی به بعد دستای مکانیکیه که صدبار با صابون شسته، تمیزه‌ها ولی یه کمم سیاهه.

‏گاهی اون چیزی که ازش میترسی اگه اتفاق بیفته ضررش کمتر از آسیبیه که تو با فکر کردن و ترسیدن ازش در درون خودت به خودت میزنی

‏کار پدر و مادر ایرانی فقط القای ترسه: نیوفتی! نشکنه! گم نشه! تموم نشه! به تلویزیون نخوره! پارچه‌ش نخ‌کش نشه! سرما نخوری! پولات رو طلا بخر خرج نشه! خراب نشه! ترکت نکنه! حواست باشه!