en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 704 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 996 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 704 subscribers.

According to the latest data from 23 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -261 over the last 30 days and by -1 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 11.73%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 311 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 23.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 24 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 704
Subscribers
-124 hours
-407 days
-26130 days
Posts Archive
گفت اگر کلمه بودم؟ گفتم امن، نور، آغوش، وطن، امید، حس زندگی، پناه، پناه، پناه

اگه واقعاخوبه، مراقبش باش اين زندگى كه من ميبينم، دوباره شانس آشنايى بايه آدم خوب روبهت نميده..

همیشه قدردانِ انسان‌هایی باشید که نحوه‌ی صحیحِ وداع را بلدند. متاسفانه بعضی انسان‌ها آداب جدایی را بلد نیستند و این موضوع باعث می‌شود که وداع با آن‌ها، بیش از آن‌که "ناراحت‌کننده" باشد، "ناامید کننده" باشد!

استعدادم؟! تشخیص بوی دروغ از کیلومترها دورتر.

بلال راجح چقدر قشنگ میگه: «بیا با هم گریه کنیم چه کسی گفته غمت مسئله شخصی است؟»

تو زیبایی؛ تو به اندازه غمی که در چشمهایت پنهان کردی، زیبایی. تو به اندازه لبخندی که دربرابر سختی‌ها می‌زنی، زیبایی. ماه من؛ تو به اندازه تمام اسرار تاریک و ناگفته درونت، زیبایی.

این هم یک تعریف از خوشبختی است: کسی را داشته باشی که اجازه دهد تاریک‌ترین فکرهایت را برایش نمایان کنی، بیان کنی، و او همچنان بماند.

من تحقیق کردم، زن‌ها اگه در یک رابطه حالشون خوب باشه، خوشگل‌تر از سابق می‌شن ولی اگه حالشون خوب نباشه اون خوشگلی و شادابیِ سابق رو از دست می‌دن. اگه خوشگلی و شادابی نداشت ولی می‌گفت حالش خوبه، یعنی داره تظاهر می‌کنه...

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر شخصیت من چیزیه که من هستم و برخوردم بستگی داره به اینکه تو کی هستی.

‏یه سری کارا وقتی قشنگن که بدون درخواست انجام بشن، نه وقتی خودت میگی.

‏یک آدم رو دوبار پیدا نمی‌کنی! حتی در همون آدم..‌.

‏من متنفر بودن از آدما رو بلد نیستم؛ فقط یهویی برام بی‌اهمیت میشن، دیگه برام مهم نیستن، دیگه پیگیر کاراشون نیستم، دیگه نگران‌شون نمی‌شم، همین! من متنفر شدن رو بلد نیستم ولی بیخیال شدن رو خوب بلدم…

وَ... میدانی؛ آدمی گاهی تنهايی را انتخاب ميكند، كه تنهاتر نشود، همين.

واقعيت جالب: من تو بزرگسالى بيشتر از كودكى گريه كردم.

اصالت رو نه میشه خرید نه میشه اداشو درآورد ! اصالت یعنی من راه درست رو میرم حتی اگه هیچکس متوجهش نشه ! اصالت یعنی حق کسیو نمیخورم؛ حتی اگه به ضررم تموم شه ! اصالت یعنی دروغ نمیگم؛ چون از حقیقت ترسی ندارم .. اصالت یعنی خیانت نمیکنم، نه به این خاطر که کسی نمیفهمه؛ بلکه به این دلیل که برای خودم شخصیت و احترام قائل هستم .. اصالت یعنی دل کسی رو نمیشکنم؛ چون میدونم با هر دستی بدی با همون دست پس میگیری .. اصالت یعنی دوست نداری دورو باشی چون صداقت انتخاب تو بوده .. و این اسمش بی عرضگی نیست ! اسمش اصالته ...

‏ادمایی که بدون اینکه ازشون بخوای برات موزیک میفرستن واقعا دوست داشتنی اند.

ولی آدم‌های غمگین, حرف‌های قشنگ‌تری می‌زنند...

از یه سنی به بعد دیگه وقت نمی کنید گریه کنید. دقیقا وسط کار، سرکلاس همون موقع که داری تختت رو مرتب میکنی همون جایی که وسط یه جلسه مهمی و داری کار رو توضیح میدی یا داری لباس میپوشی بری جایی یه تیکه از وجودت یواشکی داره درونت گریه میکنه🌱

کسیو وسط راه ول نکنید شاید این راه اصلا راهِ اون نبوده،بخاطر شما اومده. روزگارتون مثل ذاتتون

پارتنرِ من بهم رانندگی یاد داد. من رو با موسیقی بلوز و کانتری آشنا کرد. بهم پایتون یاد داد. من رو به پادکست گوش دادن علاقه‌مند کرد. متقاعدم کرد هر ۶ ماه چکاپ برم. مجابم کرد بجای مدیریت، ارشد مهندسی بخونم. و بهم فهموند، لایق دوست داشته شدن هستم. و من تا آخر عمر بهش مدیونم... خواستم بگم بودن آدم درست همیشه این شکلیه.. به تو امیدی میده که آدم بهتری باشی، خودتو بیشتر دوست داشته باشی، موفق تر باشی و به خودت اهمیت بدی.. اگر اینجوری نیست، مطمئن باشید که اون آدم، آدمِ شما نیست..