uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 703 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 996-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 703 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -261 ga, so‘nggi 24 soatda esa -1 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.73% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 311 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 703
Obunachilar
-124 soatlar
-407 kunlar
-26130 kunlar
Postlar arxiv
گفت اگر کلمه بودم؟ گفتم امن، نور، آغوش، وطن، امید، حس زندگی، پناه، پناه، پناه

اگه واقعاخوبه، مراقبش باش اين زندگى كه من ميبينم، دوباره شانس آشنايى بايه آدم خوب روبهت نميده..

همیشه قدردانِ انسان‌هایی باشید که نحوه‌ی صحیحِ وداع را بلدند. متاسفانه بعضی انسان‌ها آداب جدایی را بلد نیستند و این موضوع باعث می‌شود که وداع با آن‌ها، بیش از آن‌که "ناراحت‌کننده" باشد، "ناامید کننده" باشد!

استعدادم؟! تشخیص بوی دروغ از کیلومترها دورتر.

بلال راجح چقدر قشنگ میگه: «بیا با هم گریه کنیم چه کسی گفته غمت مسئله شخصی است؟»

تو زیبایی؛ تو به اندازه غمی که در چشمهایت پنهان کردی، زیبایی. تو به اندازه لبخندی که دربرابر سختی‌ها می‌زنی، زیبایی. ماه من؛ تو به اندازه تمام اسرار تاریک و ناگفته درونت، زیبایی.

این هم یک تعریف از خوشبختی است: کسی را داشته باشی که اجازه دهد تاریک‌ترین فکرهایت را برایش نمایان کنی، بیان کنی، و او همچنان بماند.

من تحقیق کردم، زن‌ها اگه در یک رابطه حالشون خوب باشه، خوشگل‌تر از سابق می‌شن ولی اگه حالشون خوب نباشه اون خوشگلی و شادابیِ سابق رو از دست می‌دن. اگه خوشگلی و شادابی نداشت ولی می‌گفت حالش خوبه، یعنی داره تظاهر می‌کنه...

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر شخصیت من چیزیه که من هستم و برخوردم بستگی داره به اینکه تو کی هستی.

‏یه سری کارا وقتی قشنگن که بدون درخواست انجام بشن، نه وقتی خودت میگی.

‏یک آدم رو دوبار پیدا نمی‌کنی! حتی در همون آدم..‌.

‏من متنفر بودن از آدما رو بلد نیستم؛ فقط یهویی برام بی‌اهمیت میشن، دیگه برام مهم نیستن، دیگه پیگیر کاراشون نیستم، دیگه نگران‌شون نمی‌شم، همین! من متنفر شدن رو بلد نیستم ولی بیخیال شدن رو خوب بلدم…

وَ... میدانی؛ آدمی گاهی تنهايی را انتخاب ميكند، كه تنهاتر نشود، همين.

واقعيت جالب: من تو بزرگسالى بيشتر از كودكى گريه كردم.

اصالت رو نه میشه خرید نه میشه اداشو درآورد ! اصالت یعنی من راه درست رو میرم حتی اگه هیچکس متوجهش نشه ! اصالت یعنی حق کسیو نمیخورم؛ حتی اگه به ضررم تموم شه ! اصالت یعنی دروغ نمیگم؛ چون از حقیقت ترسی ندارم .. اصالت یعنی خیانت نمیکنم، نه به این خاطر که کسی نمیفهمه؛ بلکه به این دلیل که برای خودم شخصیت و احترام قائل هستم .. اصالت یعنی دل کسی رو نمیشکنم؛ چون میدونم با هر دستی بدی با همون دست پس میگیری .. اصالت یعنی دوست نداری دورو باشی چون صداقت انتخاب تو بوده .. و این اسمش بی عرضگی نیست ! اسمش اصالته ...

‏ادمایی که بدون اینکه ازشون بخوای برات موزیک میفرستن واقعا دوست داشتنی اند.

ولی آدم‌های غمگین, حرف‌های قشنگ‌تری می‌زنند...

از یه سنی به بعد دیگه وقت نمی کنید گریه کنید. دقیقا وسط کار، سرکلاس همون موقع که داری تختت رو مرتب میکنی همون جایی که وسط یه جلسه مهمی و داری کار رو توضیح میدی یا داری لباس میپوشی بری جایی یه تیکه از وجودت یواشکی داره درونت گریه میکنه🌱

کسیو وسط راه ول نکنید شاید این راه اصلا راهِ اون نبوده،بخاطر شما اومده. روزگارتون مثل ذاتتون

پارتنرِ من بهم رانندگی یاد داد. من رو با موسیقی بلوز و کانتری آشنا کرد. بهم پایتون یاد داد. من رو به پادکست گوش دادن علاقه‌مند کرد. متقاعدم کرد هر ۶ ماه چکاپ برم. مجابم کرد بجای مدیریت، ارشد مهندسی بخونم. و بهم فهموند، لایق دوست داشته شدن هستم. و من تا آخر عمر بهش مدیونم... خواستم بگم بودن آدم درست همیشه این شکلیه.. به تو امیدی میده که آدم بهتری باشی، خودتو بیشتر دوست داشته باشی، موفق تر باشی و به خودت اهمیت بدی.. اگر اینجوری نیست، مطمئن باشید که اون آدم، آدمِ شما نیست..