ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 704 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 996 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 704 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 23 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -261، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -1، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.73‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 311 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 23.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 704
المشتركون
-124 ساعات
-407 أيام
-26130 أيام
أرشيف المشاركات
گفت اگر کلمه بودم؟ گفتم امن، نور، آغوش، وطن، امید، حس زندگی، پناه، پناه، پناه

اگه واقعاخوبه، مراقبش باش اين زندگى كه من ميبينم، دوباره شانس آشنايى بايه آدم خوب روبهت نميده..

همیشه قدردانِ انسان‌هایی باشید که نحوه‌ی صحیحِ وداع را بلدند. متاسفانه بعضی انسان‌ها آداب جدایی را بلد نیستند و این موضوع باعث می‌شود که وداع با آن‌ها، بیش از آن‌که "ناراحت‌کننده" باشد، "ناامید کننده" باشد!

استعدادم؟! تشخیص بوی دروغ از کیلومترها دورتر.

بلال راجح چقدر قشنگ میگه: «بیا با هم گریه کنیم چه کسی گفته غمت مسئله شخصی است؟»

تو زیبایی؛ تو به اندازه غمی که در چشمهایت پنهان کردی، زیبایی. تو به اندازه لبخندی که دربرابر سختی‌ها می‌زنی، زیبایی. ماه من؛ تو به اندازه تمام اسرار تاریک و ناگفته درونت، زیبایی.

این هم یک تعریف از خوشبختی است: کسی را داشته باشی که اجازه دهد تاریک‌ترین فکرهایت را برایش نمایان کنی، بیان کنی، و او همچنان بماند.

من تحقیق کردم، زن‌ها اگه در یک رابطه حالشون خوب باشه، خوشگل‌تر از سابق می‌شن ولی اگه حالشون خوب نباشه اون خوشگلی و شادابیِ سابق رو از دست می‌دن. اگه خوشگلی و شادابی نداشت ولی می‌گفت حالش خوبه، یعنی داره تظاهر می‌کنه...

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر شخصیت من چیزیه که من هستم و برخوردم بستگی داره به اینکه تو کی هستی.

‏یه سری کارا وقتی قشنگن که بدون درخواست انجام بشن، نه وقتی خودت میگی.

‏یک آدم رو دوبار پیدا نمی‌کنی! حتی در همون آدم..‌.

‏من متنفر بودن از آدما رو بلد نیستم؛ فقط یهویی برام بی‌اهمیت میشن، دیگه برام مهم نیستن، دیگه پیگیر کاراشون نیستم، دیگه نگران‌شون نمی‌شم، همین! من متنفر شدن رو بلد نیستم ولی بیخیال شدن رو خوب بلدم…

وَ... میدانی؛ آدمی گاهی تنهايی را انتخاب ميكند، كه تنهاتر نشود، همين.

واقعيت جالب: من تو بزرگسالى بيشتر از كودكى گريه كردم.

اصالت رو نه میشه خرید نه میشه اداشو درآورد ! اصالت یعنی من راه درست رو میرم حتی اگه هیچکس متوجهش نشه ! اصالت یعنی حق کسیو نمیخورم؛ حتی اگه به ضررم تموم شه ! اصالت یعنی دروغ نمیگم؛ چون از حقیقت ترسی ندارم .. اصالت یعنی خیانت نمیکنم، نه به این خاطر که کسی نمیفهمه؛ بلکه به این دلیل که برای خودم شخصیت و احترام قائل هستم .. اصالت یعنی دل کسی رو نمیشکنم؛ چون میدونم با هر دستی بدی با همون دست پس میگیری .. اصالت یعنی دوست نداری دورو باشی چون صداقت انتخاب تو بوده .. و این اسمش بی عرضگی نیست ! اسمش اصالته ...

‏ادمایی که بدون اینکه ازشون بخوای برات موزیک میفرستن واقعا دوست داشتنی اند.

ولی آدم‌های غمگین, حرف‌های قشنگ‌تری می‌زنند...

از یه سنی به بعد دیگه وقت نمی کنید گریه کنید. دقیقا وسط کار، سرکلاس همون موقع که داری تختت رو مرتب میکنی همون جایی که وسط یه جلسه مهمی و داری کار رو توضیح میدی یا داری لباس میپوشی بری جایی یه تیکه از وجودت یواشکی داره درونت گریه میکنه🌱

کسیو وسط راه ول نکنید شاید این راه اصلا راهِ اون نبوده،بخاطر شما اومده. روزگارتون مثل ذاتتون

پارتنرِ من بهم رانندگی یاد داد. من رو با موسیقی بلوز و کانتری آشنا کرد. بهم پایتون یاد داد. من رو به پادکست گوش دادن علاقه‌مند کرد. متقاعدم کرد هر ۶ ماه چکاپ برم. مجابم کرد بجای مدیریت، ارشد مهندسی بخونم. و بهم فهموند، لایق دوست داشته شدن هستم. و من تا آخر عمر بهش مدیونم... خواستم بگم بودن آدم درست همیشه این شکلیه.. به تو امیدی میده که آدم بهتری باشی، خودتو بیشتر دوست داشته باشی، موفق تر باشی و به خودت اهمیت بدی.. اگر اینجوری نیست، مطمئن باشید که اون آدم، آدمِ شما نیست..