ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 704 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 611,并在 伊朗 地区排名第 16 996

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 704 名订阅者。

根据 23 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -261,过去 24 小时变化为 -1,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.73%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.96% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 311 次浏览,首日通常累积 781 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 23
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 24 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 704
订阅者
-124 小时
-407
-26130
帖子存档
گفت اگر کلمه بودم؟ گفتم امن، نور، آغوش، وطن، امید، حس زندگی، پناه، پناه، پناه

اگه واقعاخوبه، مراقبش باش اين زندگى كه من ميبينم، دوباره شانس آشنايى بايه آدم خوب روبهت نميده..

همیشه قدردانِ انسان‌هایی باشید که نحوه‌ی صحیحِ وداع را بلدند. متاسفانه بعضی انسان‌ها آداب جدایی را بلد نیستند و این موضوع باعث می‌شود که وداع با آن‌ها، بیش از آن‌که "ناراحت‌کننده" باشد، "ناامید کننده" باشد!

استعدادم؟! تشخیص بوی دروغ از کیلومترها دورتر.

بلال راجح چقدر قشنگ میگه: «بیا با هم گریه کنیم چه کسی گفته غمت مسئله شخصی است؟»

تو زیبایی؛ تو به اندازه غمی که در چشمهایت پنهان کردی، زیبایی. تو به اندازه لبخندی که دربرابر سختی‌ها می‌زنی، زیبایی. ماه من؛ تو به اندازه تمام اسرار تاریک و ناگفته درونت، زیبایی.

این هم یک تعریف از خوشبختی است: کسی را داشته باشی که اجازه دهد تاریک‌ترین فکرهایت را برایش نمایان کنی، بیان کنی، و او همچنان بماند.

من تحقیق کردم، زن‌ها اگه در یک رابطه حالشون خوب باشه، خوشگل‌تر از سابق می‌شن ولی اگه حالشون خوب نباشه اون خوشگلی و شادابیِ سابق رو از دست می‌دن. اگه خوشگلی و شادابی نداشت ولی می‌گفت حالش خوبه، یعنی داره تظاهر می‌کنه...

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر شخصیت من چیزیه که من هستم و برخوردم بستگی داره به اینکه تو کی هستی.

‏یه سری کارا وقتی قشنگن که بدون درخواست انجام بشن، نه وقتی خودت میگی.

‏یک آدم رو دوبار پیدا نمی‌کنی! حتی در همون آدم..‌.

‏من متنفر بودن از آدما رو بلد نیستم؛ فقط یهویی برام بی‌اهمیت میشن، دیگه برام مهم نیستن، دیگه پیگیر کاراشون نیستم، دیگه نگران‌شون نمی‌شم، همین! من متنفر شدن رو بلد نیستم ولی بیخیال شدن رو خوب بلدم…

وَ... میدانی؛ آدمی گاهی تنهايی را انتخاب ميكند، كه تنهاتر نشود، همين.

واقعيت جالب: من تو بزرگسالى بيشتر از كودكى گريه كردم.

اصالت رو نه میشه خرید نه میشه اداشو درآورد ! اصالت یعنی من راه درست رو میرم حتی اگه هیچکس متوجهش نشه ! اصالت یعنی حق کسیو نمیخورم؛ حتی اگه به ضررم تموم شه ! اصالت یعنی دروغ نمیگم؛ چون از حقیقت ترسی ندارم .. اصالت یعنی خیانت نمیکنم، نه به این خاطر که کسی نمیفهمه؛ بلکه به این دلیل که برای خودم شخصیت و احترام قائل هستم .. اصالت یعنی دل کسی رو نمیشکنم؛ چون میدونم با هر دستی بدی با همون دست پس میگیری .. اصالت یعنی دوست نداری دورو باشی چون صداقت انتخاب تو بوده .. و این اسمش بی عرضگی نیست ! اسمش اصالته ...

‏ادمایی که بدون اینکه ازشون بخوای برات موزیک میفرستن واقعا دوست داشتنی اند.

ولی آدم‌های غمگین, حرف‌های قشنگ‌تری می‌زنند...

از یه سنی به بعد دیگه وقت نمی کنید گریه کنید. دقیقا وسط کار، سرکلاس همون موقع که داری تختت رو مرتب میکنی همون جایی که وسط یه جلسه مهمی و داری کار رو توضیح میدی یا داری لباس میپوشی بری جایی یه تیکه از وجودت یواشکی داره درونت گریه میکنه🌱

کسیو وسط راه ول نکنید شاید این راه اصلا راهِ اون نبوده،بخاطر شما اومده. روزگارتون مثل ذاتتون

پارتنرِ من بهم رانندگی یاد داد. من رو با موسیقی بلوز و کانتری آشنا کرد. بهم پایتون یاد داد. من رو به پادکست گوش دادن علاقه‌مند کرد. متقاعدم کرد هر ۶ ماه چکاپ برم. مجابم کرد بجای مدیریت، ارشد مهندسی بخونم. و بهم فهموند، لایق دوست داشته شدن هستم. و من تا آخر عمر بهش مدیونم... خواستم بگم بودن آدم درست همیشه این شکلیه.. به تو امیدی میده که آدم بهتری باشی، خودتو بیشتر دوست داشته باشی، موفق تر باشی و به خودت اهمیت بدی.. اگر اینجوری نیست، مطمئن باشید که اون آدم، آدمِ شما نیست..