es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 703 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 996 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 703 suscriptores.

Según los últimos datos del 23 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -261, y en las últimas 24 horas de -1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.73%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 311 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 23.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 24 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 703
Suscriptores
-124 horas
-407 días
-26130 días
Archivo de publicaciones
گفت اگر کلمه بودم؟ گفتم امن، نور، آغوش، وطن، امید، حس زندگی، پناه، پناه، پناه

اگه واقعاخوبه، مراقبش باش اين زندگى كه من ميبينم، دوباره شانس آشنايى بايه آدم خوب روبهت نميده..

همیشه قدردانِ انسان‌هایی باشید که نحوه‌ی صحیحِ وداع را بلدند. متاسفانه بعضی انسان‌ها آداب جدایی را بلد نیستند و این موضوع باعث می‌شود که وداع با آن‌ها، بیش از آن‌که "ناراحت‌کننده" باشد، "ناامید کننده" باشد!

استعدادم؟! تشخیص بوی دروغ از کیلومترها دورتر.

بلال راجح چقدر قشنگ میگه: «بیا با هم گریه کنیم چه کسی گفته غمت مسئله شخصی است؟»

تو زیبایی؛ تو به اندازه غمی که در چشمهایت پنهان کردی، زیبایی. تو به اندازه لبخندی که دربرابر سختی‌ها می‌زنی، زیبایی. ماه من؛ تو به اندازه تمام اسرار تاریک و ناگفته درونت، زیبایی.

این هم یک تعریف از خوشبختی است: کسی را داشته باشی که اجازه دهد تاریک‌ترین فکرهایت را برایش نمایان کنی، بیان کنی، و او همچنان بماند.

من تحقیق کردم، زن‌ها اگه در یک رابطه حالشون خوب باشه، خوشگل‌تر از سابق می‌شن ولی اگه حالشون خوب نباشه اون خوشگلی و شادابیِ سابق رو از دست می‌دن. اگه خوشگلی و شادابی نداشت ولی می‌گفت حالش خوبه، یعنی داره تظاهر می‌کنه...

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر شخصیت من چیزیه که من هستم و برخوردم بستگی داره به اینکه تو کی هستی.

‏یه سری کارا وقتی قشنگن که بدون درخواست انجام بشن، نه وقتی خودت میگی.

‏یک آدم رو دوبار پیدا نمی‌کنی! حتی در همون آدم..‌.

‏من متنفر بودن از آدما رو بلد نیستم؛ فقط یهویی برام بی‌اهمیت میشن، دیگه برام مهم نیستن، دیگه پیگیر کاراشون نیستم، دیگه نگران‌شون نمی‌شم، همین! من متنفر شدن رو بلد نیستم ولی بیخیال شدن رو خوب بلدم…

وَ... میدانی؛ آدمی گاهی تنهايی را انتخاب ميكند، كه تنهاتر نشود، همين.

واقعيت جالب: من تو بزرگسالى بيشتر از كودكى گريه كردم.

اصالت رو نه میشه خرید نه میشه اداشو درآورد ! اصالت یعنی من راه درست رو میرم حتی اگه هیچکس متوجهش نشه ! اصالت یعنی حق کسیو نمیخورم؛ حتی اگه به ضررم تموم شه ! اصالت یعنی دروغ نمیگم؛ چون از حقیقت ترسی ندارم .. اصالت یعنی خیانت نمیکنم، نه به این خاطر که کسی نمیفهمه؛ بلکه به این دلیل که برای خودم شخصیت و احترام قائل هستم .. اصالت یعنی دل کسی رو نمیشکنم؛ چون میدونم با هر دستی بدی با همون دست پس میگیری .. اصالت یعنی دوست نداری دورو باشی چون صداقت انتخاب تو بوده .. و این اسمش بی عرضگی نیست ! اسمش اصالته ...

‏ادمایی که بدون اینکه ازشون بخوای برات موزیک میفرستن واقعا دوست داشتنی اند.

ولی آدم‌های غمگین, حرف‌های قشنگ‌تری می‌زنند...

از یه سنی به بعد دیگه وقت نمی کنید گریه کنید. دقیقا وسط کار، سرکلاس همون موقع که داری تختت رو مرتب میکنی همون جایی که وسط یه جلسه مهمی و داری کار رو توضیح میدی یا داری لباس میپوشی بری جایی یه تیکه از وجودت یواشکی داره درونت گریه میکنه🌱

کسیو وسط راه ول نکنید شاید این راه اصلا راهِ اون نبوده،بخاطر شما اومده. روزگارتون مثل ذاتتون

پارتنرِ من بهم رانندگی یاد داد. من رو با موسیقی بلوز و کانتری آشنا کرد. بهم پایتون یاد داد. من رو به پادکست گوش دادن علاقه‌مند کرد. متقاعدم کرد هر ۶ ماه چکاپ برم. مجابم کرد بجای مدیریت، ارشد مهندسی بخونم. و بهم فهموند، لایق دوست داشته شدن هستم. و من تا آخر عمر بهش مدیونم... خواستم بگم بودن آدم درست همیشه این شکلیه.. به تو امیدی میده که آدم بهتری باشی، خودتو بیشتر دوست داشته باشی، موفق تر باشی و به خودت اهمیت بدی.. اگر اینجوری نیست، مطمئن باشید که اون آدم، آدمِ شما نیست..