ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 698 подписчиков, занимая 1 611 место в категории Искусство и дизайн и 16 977 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 698 подписчиков.

Согласно последним данным от 25 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -253, а за последние 24 часа — 3, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.01%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.96% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 366 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 781 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 23.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 26 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 698
Подписчики
+324 часа
-247 дней
-25330 день
Архив постов
اونی که دوستش داری میشه بخشی از هویتت. واسه همینم، دنبال کسی برو که فارغ از اینکه قصه‌تون به کجا رسید، بتونی بیست سال دیگه بگی «آره… از بین همه آدمای دنیا، من اونو دوست داشتم». یه جوری که انگار بخوای بگی اگه هرچی‌ام نداشتم ولی سلیقه‌ام داشتم.

کپشن عکسای باشگاهی: Commit to be fit. تعهد بستم که بدنم رو فرم بمونه. Embrace the burn. سوخت و ساز رو در آغوش بگیر. Train insane or remain the same. تمرین سنگین بکن یا همون چیزی که هستی بمون. No excuses, just results. بهانه‌ای در کار نیست، فقط نتيجه مهمه. Crushing goals, one workout at a time. برای رسیدن به اهدافت روزانه یه بار تمرین واجبه. Strength grows in the moments. قدرت تو لحاظات پرورش پیدا می‌کنه. When you think you can't go on, but you keep going anyway >> وقتی فکر می‌کنی که نمی‌تونی ادامه بدی، ولی همچنان ادامه می‌دی >> Hustle for that muscle. برای اون عضله لعنتی به خودت فشار بیار. Work hard, stay humble. سخت تمرین کن، بی‌ادعا بمون. Dedication knows no excuses. تعهد هیچ بهانه‌ای سرش نمی‌شه. The only bad workout is the one that didn't happen. تنها تمرین بد اونیه که نمی‌ری انجامش بدی.

سعی کردم.... همیشه با هرکس، مثل خودش باشم! اما؟ هیچ وقت نتونستم با " مادرم " مثل مادر باشم🌱

اون دختری که تا صبح بات لاس میزنه عاشقت نیست اون دختری که گریه میکرد رفتارتو درست کنی عاشقت بود که از دست دادی نادون

یه بار دیگه داستان زندگیت رو مرور کن؛ و به این فکر کن که خیلی جاها واقعاً نمی ارزید اون همه حرص خوردن، اون همه ناراحتی، اون همه عقب افتادن، اون همه غصه خوردن، اون همه اشک ریختن از اینجا به بعدش کمتر خودت و روح و روانت و اذیت کن...

خواستم بهت بگم: نشستن کنارت تو مدرسه یکی از بهترین بخش های زندگیم بود.

اسفند ماهیِ بد اصلا ندیدم همش معرفت، معرفت، معرفت

تا زمانی که رفتارهای ما و تصمیم‌های ما به کسی آسیب نمیزنه، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.🤌

دلم تمامِ من است و تویی تمامِ دلم.

من اونقدر زندگیم پرایوته، که اگر‌چیزی راجبم ‌بفهمی میدونم کی و کجا بهت گفته..!

لیاقت نمی‌بینم وگرنه من اصلاً آدم کم گذاشتن نیستم!

چقدر خوشحال میشم وقتی ‌یکی رو‌ میزارم کنار و زمان بهم ثابت میکنه که بهترین کار رو کردم.

امیدوارم دخترم با این طرز فکر بزرگ بشه که با خودش بگه: «باید مامان رو در جریان بذارم، اون خودش می‌دونه چیکار کنه» به‌جای این‌که بگه: «می‌ترسم مامانم بفهمه، اون نمی‌تونه درکم کنه»

یه جمله خوندم عجیب عمیق بود: آدم سّمی بی توجه به کنش خودش، تورو به خاطرِ واکنشی که در برابر کنشش داشتی، محکوم میکنه!

تو ورژنی از من رو داشتی، که بقیه حتی نمیدونستن وجود داره!

افتخارم تو زندگی اینه که با هرچی دست دوستی دادم، حداقل تو پنج سال اخیر، حتی اگه دشمنم شد، نه حرفی پشتش زدم و نه رازی که در صلح بهم گفته بود رو برملا کردم، نه آبروشو بردم و نه چیزهای بدی که بینمون اتفاق افتاده بود رو جار زدم. افتخارم اینه که حداقل دارم سعی می کنم آدم تر باشم!

سلامتی اونایی که مهربونیشون سیاست نیست سبک زندگیشونه🩷✨

نمی‌دانم چه خواهد شد و راستش را بخواهی دیگر برایم اهمیتی ندارد؛ من برای تمام احتمالات زندگی خسته‌ام.

نمی‌دونم کجایِ دنیا و با چه حالی هستی که اینو می‌خونی، اما یادت نره غم همیشه انقدر پر رنگ نمی‌مونه 🤍

ولی بنظرم حذف آدم های قدرنشناس از حذف قندم بهتره ،امتحان کنید...🤌🏼