es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 695 suscriptores, ocupando la posición 1 611 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 944 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 695 suscriptores.

Según los últimos datos del 26 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -243, y en las últimas 24 horas de -8, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 10.69%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.96% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 106 visualizaciones. En el primer día suele acumular 781 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 27 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 695
Suscriptores
-824 horas
-237 días
-24330 días
Archivo de publicaciones
اونی که دوستش داری میشه بخشی از هویتت. واسه همینم، دنبال کسی برو که فارغ از اینکه قصه‌تون به کجا رسید، بتونی بیست سال دیگه بگی «آره… از بین همه آدمای دنیا، من اونو دوست داشتم». یه جوری که انگار بخوای بگی اگه هرچی‌ام نداشتم ولی سلیقه‌ام داشتم.

کپشن عکسای باشگاهی: Commit to be fit. تعهد بستم که بدنم رو فرم بمونه. Embrace the burn. سوخت و ساز رو در آغوش بگیر. Train insane or remain the same. تمرین سنگین بکن یا همون چیزی که هستی بمون. No excuses, just results. بهانه‌ای در کار نیست، فقط نتيجه مهمه. Crushing goals, one workout at a time. برای رسیدن به اهدافت روزانه یه بار تمرین واجبه. Strength grows in the moments. قدرت تو لحاظات پرورش پیدا می‌کنه. When you think you can't go on, but you keep going anyway >> وقتی فکر می‌کنی که نمی‌تونی ادامه بدی، ولی همچنان ادامه می‌دی >> Hustle for that muscle. برای اون عضله لعنتی به خودت فشار بیار. Work hard, stay humble. سخت تمرین کن، بی‌ادعا بمون. Dedication knows no excuses. تعهد هیچ بهانه‌ای سرش نمی‌شه. The only bad workout is the one that didn't happen. تنها تمرین بد اونیه که نمی‌ری انجامش بدی.

سعی کردم.... همیشه با هرکس، مثل خودش باشم! اما؟ هیچ وقت نتونستم با " مادرم " مثل مادر باشم🌱

اون دختری که تا صبح بات لاس میزنه عاشقت نیست اون دختری که گریه میکرد رفتارتو درست کنی عاشقت بود که از دست دادی نادون

یه بار دیگه داستان زندگیت رو مرور کن؛ و به این فکر کن که خیلی جاها واقعاً نمی ارزید اون همه حرص خوردن، اون همه ناراحتی، اون همه عقب افتادن، اون همه غصه خوردن، اون همه اشک ریختن از اینجا به بعدش کمتر خودت و روح و روانت و اذیت کن...

خواستم بهت بگم: نشستن کنارت تو مدرسه یکی از بهترین بخش های زندگیم بود.

اسفند ماهیِ بد اصلا ندیدم همش معرفت، معرفت، معرفت

تا زمانی که رفتارهای ما و تصمیم‌های ما به کسی آسیب نمیزنه، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.🤌

دلم تمامِ من است و تویی تمامِ دلم.

من اونقدر زندگیم پرایوته، که اگر‌چیزی راجبم ‌بفهمی میدونم کی و کجا بهت گفته..!

لیاقت نمی‌بینم وگرنه من اصلاً آدم کم گذاشتن نیستم!

چقدر خوشحال میشم وقتی ‌یکی رو‌ میزارم کنار و زمان بهم ثابت میکنه که بهترین کار رو کردم.

امیدوارم دخترم با این طرز فکر بزرگ بشه که با خودش بگه: «باید مامان رو در جریان بذارم، اون خودش می‌دونه چیکار کنه» به‌جای این‌که بگه: «می‌ترسم مامانم بفهمه، اون نمی‌تونه درکم کنه»

یه جمله خوندم عجیب عمیق بود: آدم سّمی بی توجه به کنش خودش، تورو به خاطرِ واکنشی که در برابر کنشش داشتی، محکوم میکنه!

تو ورژنی از من رو داشتی، که بقیه حتی نمیدونستن وجود داره!

افتخارم تو زندگی اینه که با هرچی دست دوستی دادم، حداقل تو پنج سال اخیر، حتی اگه دشمنم شد، نه حرفی پشتش زدم و نه رازی که در صلح بهم گفته بود رو برملا کردم، نه آبروشو بردم و نه چیزهای بدی که بینمون اتفاق افتاده بود رو جار زدم. افتخارم اینه که حداقل دارم سعی می کنم آدم تر باشم!

سلامتی اونایی که مهربونیشون سیاست نیست سبک زندگیشونه🩷✨

نمی‌دانم چه خواهد شد و راستش را بخواهی دیگر برایم اهمیتی ندارد؛ من برای تمام احتمالات زندگی خسته‌ام.

نمی‌دونم کجایِ دنیا و با چه حالی هستی که اینو می‌خونی، اما یادت نره غم همیشه انقدر پر رنگ نمی‌مونه 🤍

ولی بنظرم حذف آدم های قدرنشناس از حذف قندم بهتره ،امتحان کنید...🤌🏼