en
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Open in Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Morphin™ | مورفین

Channel Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) in the Farsi language segment is an active participant. Currently, the community unites 19 695 subscribers, ranking 1 611 in the Art & Design category and 16 944 in the Iran region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 19 695 subscribers.

According to the latest data from 26 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -243 over the last 30 days and by -8 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 10.69%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 3.96% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 2 106 views. Within the first day, a publication typically gains 781 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 21.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 27 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Art & Design category.

19 695
Subscribers
-824 hours
-237 days
-24330 days
Posts Archive
تو کتاب "نباید می ماندیم" معین دهاز یه جا خیلی درست میگه: "در زندگیم سختیهایی را تحمل کردم که پیش از واقعه گمان نداشتم بتوانم. حتى بعدها، باور نکردم که در آن ماجرا تاب آوردم. انسان خودش را نمی شناسد، خصوصا قدرتهایش را"

از من می‌شنوی دو جا روی انتخاب مرد زندگیت خیلی توجه کن، موقعی ناراحتی واکنشش چیه؟! وقتی عصبانیه رفتارش باهات چجوریه؟!

خيلی جالبه این موضوع! شما دقيقا حس نا کافی بودن رو از کسی می‌گیرید که از سرش هم زیادید...

‏دوست عجب پدیده‌ی نجات‌دهنده‌ایه، یه ساعت با هم چرت‌وپرت می‌گید و همین امید به زندگیت رو ۱۰ برابر می‌کنه!

کاش میشد سر دَرِ هر خونه‌ی ایرانی این نوشته‌ی جبران خلیل جبران زده می‌شد که؛ فرزندانِ شما از آنِ شما نیستند! شما مجاز هستید که عشقِ خود را به ایشان هدیه دهید، نه افکارتان را...

میگفت: خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم... والله که از این حق‌تر نشنیدم.

یه آدمایی پشت بندِ یه اتفاق تلخ «برق چشمـاشون»‌ برای همیشه خاموش میشه. مثل از دست دادن یک عزیز... دیگه هیچوقت از ته دل نمی‌خندن، قشنگ میشه دید تو چهره‌شون که چشماشون برق نداره. این اتفاقا از زندگیتون دور باشه.✨🤍

بیداری؟! خواستم بهت بگم عیبی نداره اگر اونجوری که فکر می‌کردی پیش نرفت، فدای سرت اگر اونی که میخواستی نشد، اشکالی نداره اگر اندوهش هنوز باهاته و مشکلی نیست اگر سخته و گاهی وقتا فکر میکنی از پَسِش برنمیایی.. به خودت نگاه کن! تو تا اینجا رو هر جوری بوده اومدی.. از این به بعد هم میتونی، من باور دارم که میتونی.. لطفا خودت بمون، قوی بمون، سبز بمون.

اگه دقت کنی میتونی حس حسادت بقیه رو از تو شوخیاشون تشخیص بدی.

تو زندگیتون با آدمی وارد رابطه بشید که بتونید باهاش برید جنگ، چون زندگی؛ دقیقاً همون میدون جنگه. یکی که جا نزنه، پا پس نکشه، جنم داشته باشه و تا اخرش در کنارتون باشه.

میگفت : تو؛ روحِ منو نخ کِش کردی.

با منی که هیچ سلاحی در برابرت ندارم، نجنگ نجنگ پاره تنم نجنگ…

من از این ناراحت نیستم که پارتنر ندارم، ناراحتم که دچار بی‌حسی عاطفی شدم، نهایتا یکی دو روز راجع به کسی هیجان داشته باشم بعد یهو میبینم نه واقعا کشش و حوصله ندارم، انگار همون اول که دارم آشنا میشم برام اسپویل میشه که قرار نیست جالب باشه و دارم خودم رو با ادامه دادنش مسخره میکنم.

اگه یه‌عمر با آدما مهربون بودی، فکر نکن اونا هم نوبت تو که بشه باهات مهربونن. اگه همیشه آبروی آدما رو حفظ کردی، فکر نکن اونا هم حتما تو بزنگاه‌ها آبروتو حفظ می‌کنن. اگه همیشه موقع گرفتاری اومدن سراغت، هیچ تضمینی نیست موقع گرفتاریت دستت رو بگیرن. اینو بدون که بعدا اذیت نشی.

‏حرفات قشنگه عزیزم ولی ببخشید حس ششم نمی‌‌ذاره.

یه دیالوگی اخیرا شنیدم، به نظرم خیلی جالب بود، میگفت: "شاید تلخ باشه ولی ما بین افراد حسود با چهره های صمیمی زندگی می‌کنیم" همین قدر درست...!

تو منظوری نداشتی ولی من بابتش چند ساعت گریه کردم!

نوشته بود: «هیچکس یادش نمیمونه واسش چیکار کردی؛ ولی همه اون کاری که نکردی رو قشنگ یادشونه.»

مرسی بابا: به خاطر جاکفشی پر از کفش به خاطر جا نونی پر از نون به خاطر کیف پر از لوازم التحریر به خاطر لامپ روشن به خاطر شیر آب وصل به خاطر عطر غذا به خاطر لباسای رنگارنگ به خاطر اینترنت وصل به خاطر گوشی تو شارژ به خاطر یخچالی که جا نداره به خاطر خورشتی که گوشت داره به خاطر خودت ❤️

وقتی یه مرد جوری رفتار می کنه که انگار بهتون اهمیت نمی ده، پس واقعا اهمیت نمی ده! خودتون رو گول نزنین و تعبیر دیگه ای بکنین! مردها مثل ما پیچیده نیستن! همونی هستن که نشون می دن…