uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 695 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 944-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 695 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -243 ga, so‘nggi 24 soatda esa -8 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 10.69% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 106 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 21 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 695
Obunachilar
-824 soatlar
-237 kunlar
-24330 kunlar
Postlar arxiv
اونی که دوستش داری میشه بخشی از هویتت. واسه همینم، دنبال کسی برو که فارغ از اینکه قصه‌تون به کجا رسید، بتونی بیست سال دیگه بگی «آره… از بین همه آدمای دنیا، من اونو دوست داشتم». یه جوری که انگار بخوای بگی اگه هرچی‌ام نداشتم ولی سلیقه‌ام داشتم.

کپشن عکسای باشگاهی: Commit to be fit. تعهد بستم که بدنم رو فرم بمونه. Embrace the burn. سوخت و ساز رو در آغوش بگیر. Train insane or remain the same. تمرین سنگین بکن یا همون چیزی که هستی بمون. No excuses, just results. بهانه‌ای در کار نیست، فقط نتيجه مهمه. Crushing goals, one workout at a time. برای رسیدن به اهدافت روزانه یه بار تمرین واجبه. Strength grows in the moments. قدرت تو لحاظات پرورش پیدا می‌کنه. When you think you can't go on, but you keep going anyway >> وقتی فکر می‌کنی که نمی‌تونی ادامه بدی، ولی همچنان ادامه می‌دی >> Hustle for that muscle. برای اون عضله لعنتی به خودت فشار بیار. Work hard, stay humble. سخت تمرین کن، بی‌ادعا بمون. Dedication knows no excuses. تعهد هیچ بهانه‌ای سرش نمی‌شه. The only bad workout is the one that didn't happen. تنها تمرین بد اونیه که نمی‌ری انجامش بدی.

سعی کردم.... همیشه با هرکس، مثل خودش باشم! اما؟ هیچ وقت نتونستم با " مادرم " مثل مادر باشم🌱

اون دختری که تا صبح بات لاس میزنه عاشقت نیست اون دختری که گریه میکرد رفتارتو درست کنی عاشقت بود که از دست دادی نادون

یه بار دیگه داستان زندگیت رو مرور کن؛ و به این فکر کن که خیلی جاها واقعاً نمی ارزید اون همه حرص خوردن، اون همه ناراحتی، اون همه عقب افتادن، اون همه غصه خوردن، اون همه اشک ریختن از اینجا به بعدش کمتر خودت و روح و روانت و اذیت کن...

خواستم بهت بگم: نشستن کنارت تو مدرسه یکی از بهترین بخش های زندگیم بود.

اسفند ماهیِ بد اصلا ندیدم همش معرفت، معرفت، معرفت

تا زمانی که رفتارهای ما و تصمیم‌های ما به کسی آسیب نمیزنه، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.🤌

دلم تمامِ من است و تویی تمامِ دلم.

من اونقدر زندگیم پرایوته، که اگر‌چیزی راجبم ‌بفهمی میدونم کی و کجا بهت گفته..!

لیاقت نمی‌بینم وگرنه من اصلاً آدم کم گذاشتن نیستم!

چقدر خوشحال میشم وقتی ‌یکی رو‌ میزارم کنار و زمان بهم ثابت میکنه که بهترین کار رو کردم.

امیدوارم دخترم با این طرز فکر بزرگ بشه که با خودش بگه: «باید مامان رو در جریان بذارم، اون خودش می‌دونه چیکار کنه» به‌جای این‌که بگه: «می‌ترسم مامانم بفهمه، اون نمی‌تونه درکم کنه»

یه جمله خوندم عجیب عمیق بود: آدم سّمی بی توجه به کنش خودش، تورو به خاطرِ واکنشی که در برابر کنشش داشتی، محکوم میکنه!

تو ورژنی از من رو داشتی، که بقیه حتی نمیدونستن وجود داره!

افتخارم تو زندگی اینه که با هرچی دست دوستی دادم، حداقل تو پنج سال اخیر، حتی اگه دشمنم شد، نه حرفی پشتش زدم و نه رازی که در صلح بهم گفته بود رو برملا کردم، نه آبروشو بردم و نه چیزهای بدی که بینمون اتفاق افتاده بود رو جار زدم. افتخارم اینه که حداقل دارم سعی می کنم آدم تر باشم!

سلامتی اونایی که مهربونیشون سیاست نیست سبک زندگیشونه🩷✨

نمی‌دانم چه خواهد شد و راستش را بخواهی دیگر برایم اهمیتی ندارد؛ من برای تمام احتمالات زندگی خسته‌ام.

نمی‌دونم کجایِ دنیا و با چه حالی هستی که اینو می‌خونی، اما یادت نره غم همیشه انقدر پر رنگ نمی‌مونه 🤍

ولی بنظرم حذف آدم های قدرنشناس از حذف قندم بهتره ،امتحان کنید...🤌🏼