ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 695 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 611 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 944 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 695 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 26 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -243، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -8، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 10.69‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.96‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 106 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 781 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 695
المشتركون
-824 ساعات
-237 أيام
-24330 أيام
أرشيف المشاركات
اونی که دوستش داری میشه بخشی از هویتت. واسه همینم، دنبال کسی برو که فارغ از اینکه قصه‌تون به کجا رسید، بتونی بیست سال دیگه بگی «آره… از بین همه آدمای دنیا، من اونو دوست داشتم». یه جوری که انگار بخوای بگی اگه هرچی‌ام نداشتم ولی سلیقه‌ام داشتم.

کپشن عکسای باشگاهی: Commit to be fit. تعهد بستم که بدنم رو فرم بمونه. Embrace the burn. سوخت و ساز رو در آغوش بگیر. Train insane or remain the same. تمرین سنگین بکن یا همون چیزی که هستی بمون. No excuses, just results. بهانه‌ای در کار نیست، فقط نتيجه مهمه. Crushing goals, one workout at a time. برای رسیدن به اهدافت روزانه یه بار تمرین واجبه. Strength grows in the moments. قدرت تو لحاظات پرورش پیدا می‌کنه. When you think you can't go on, but you keep going anyway >> وقتی فکر می‌کنی که نمی‌تونی ادامه بدی، ولی همچنان ادامه می‌دی >> Hustle for that muscle. برای اون عضله لعنتی به خودت فشار بیار. Work hard, stay humble. سخت تمرین کن، بی‌ادعا بمون. Dedication knows no excuses. تعهد هیچ بهانه‌ای سرش نمی‌شه. The only bad workout is the one that didn't happen. تنها تمرین بد اونیه که نمی‌ری انجامش بدی.

سعی کردم.... همیشه با هرکس، مثل خودش باشم! اما؟ هیچ وقت نتونستم با " مادرم " مثل مادر باشم🌱

اون دختری که تا صبح بات لاس میزنه عاشقت نیست اون دختری که گریه میکرد رفتارتو درست کنی عاشقت بود که از دست دادی نادون

یه بار دیگه داستان زندگیت رو مرور کن؛ و به این فکر کن که خیلی جاها واقعاً نمی ارزید اون همه حرص خوردن، اون همه ناراحتی، اون همه عقب افتادن، اون همه غصه خوردن، اون همه اشک ریختن از اینجا به بعدش کمتر خودت و روح و روانت و اذیت کن...

خواستم بهت بگم: نشستن کنارت تو مدرسه یکی از بهترین بخش های زندگیم بود.

اسفند ماهیِ بد اصلا ندیدم همش معرفت، معرفت، معرفت

تا زمانی که رفتارهای ما و تصمیم‌های ما به کسی آسیب نمیزنه، ما توضیحی به کسی بدهکار نیستیم.🤌

دلم تمامِ من است و تویی تمامِ دلم.

من اونقدر زندگیم پرایوته، که اگر‌چیزی راجبم ‌بفهمی میدونم کی و کجا بهت گفته..!

لیاقت نمی‌بینم وگرنه من اصلاً آدم کم گذاشتن نیستم!

چقدر خوشحال میشم وقتی ‌یکی رو‌ میزارم کنار و زمان بهم ثابت میکنه که بهترین کار رو کردم.

امیدوارم دخترم با این طرز فکر بزرگ بشه که با خودش بگه: «باید مامان رو در جریان بذارم، اون خودش می‌دونه چیکار کنه» به‌جای این‌که بگه: «می‌ترسم مامانم بفهمه، اون نمی‌تونه درکم کنه»

یه جمله خوندم عجیب عمیق بود: آدم سّمی بی توجه به کنش خودش، تورو به خاطرِ واکنشی که در برابر کنشش داشتی، محکوم میکنه!

تو ورژنی از من رو داشتی، که بقیه حتی نمیدونستن وجود داره!

افتخارم تو زندگی اینه که با هرچی دست دوستی دادم، حداقل تو پنج سال اخیر، حتی اگه دشمنم شد، نه حرفی پشتش زدم و نه رازی که در صلح بهم گفته بود رو برملا کردم، نه آبروشو بردم و نه چیزهای بدی که بینمون اتفاق افتاده بود رو جار زدم. افتخارم اینه که حداقل دارم سعی می کنم آدم تر باشم!

سلامتی اونایی که مهربونیشون سیاست نیست سبک زندگیشونه🩷✨

نمی‌دانم چه خواهد شد و راستش را بخواهی دیگر برایم اهمیتی ندارد؛ من برای تمام احتمالات زندگی خسته‌ام.

نمی‌دونم کجایِ دنیا و با چه حالی هستی که اینو می‌خونی، اما یادت نره غم همیشه انقدر پر رنگ نمی‌مونه 🤍

ولی بنظرم حذف آدم های قدرنشناس از حذف قندم بهتره ،امتحان کنید...🤌🏼