uz
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Kanalga Telegram’da o‘tish

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Deep Web Kripto analitikasi

Deep Web Kripto (@deepwebkripto) Turk til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 62 023 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 2 043-o'rinni va Turkiya mintaqasida 431-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 62 023 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -2 074 ga, so‘nggi 24 soatda esa -37 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.68% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 8.03% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 7 867 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 979 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent altın, herkes, piyas, eth, kripto kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

62 023
Obunachilar
-3724 soatlar
-5247 kunlar
-2 07430 kunlar
Postlar arxiv
Piyasa hiç mi güven vermez? Vermiyor bugün. Girişimize yakın kapattık. Sabredip daha alttan açma fikrimiz var.

Liq’imizi 1.300’e kadar düşürttük. Hadi bakalım düşürtecekler mi oraya.

2000 dolardan 80 dolara düştüğü $ETH günlerini hatırlıyorum. Belki çoğunuz da hatırlıyorsunuz. O zamanlar moda “ponzi” deniyordu, herkes “bitti” derken 80 dolardan 4800 dolara kadar gitti. Sonra 800 dolara düştü, ardından tekrar 4900 doları gördü. Şimdi de 2000 dolara geldi diye yine “bitti” demeye başladılar. 2.000$ altı #ETH için ucuz hatta bedava bir rakam. gelecege notumdur. (Celal Küçüker)

Bu seviyeler bariz dip. Dip değilse de tepki yükselişinin başlangıc yerleri. Eğer önümüzdeki 3-5 gün yükseliş tepkisi yaşanırsa bundan büyük yararlanacağız. Kaç gündür challenge yapıyoruz ama long için dibi biz bile yakalayamadık. Bence dün geceden itibaren düşüş bitti

Bizde sizin için sıfırdan başlıyoruz hadi. 100-200, 500$ fark etmez. 6 kez takla attıracağız

Bunu başarabiliriz hadi. Tüm işlemler 50x olacak. https://x.com/deepwebkripto/status/2019677813142614350?s=46
Bunu başarabiliriz hadi. Tüm işlemler 50x olacak. https://x.com/deepwebkripto/status/2019677813142614350?s=46

Günaydınlar dostlar. Şu işlemi açsanıza geliyorum
Günaydınlar dostlar. Şu işlemi açsanıza geliyorum

Her bir zorluğun arkasında bir ödül vardır.

Selamlar, gecenin bu saatinde uyumayıp piyasa takip ediyoruz, inş en kısa sürede karşılıgını alırız

300-500 dolarınız 1 ayda 20-30k$ olabilir (atacağımız trade) sayesinde. Sabahı bekleyelim

Sabah herkes uyansın bi. Bak nasıl ufacık paralarla piyasanın içinden geçeceğiz herkese kanıtlayacağız. Artık elimizi taşın altına koyma zamanı. Sabah 10 gibi hazır olun. Büyük desteğiniz lazım. Eğer dip burası ve yükseliş başlarsa

Kötü düşünmüyoruz güzel kardeşim. Düşüş artık son buldu gibi. Burdan artık dönmesi gerekiyor ama aklım da her zaman 49’da kalacak.

Btc topluyor gibi abi tam 60 binde durdu alt coinler de toparlanmaya eşlik ediyor.Umud varmı ne düşünüyorsun abi?

Biz de şaşırdık. Biz max 68 diyorduk.
Biz de şaşırdık. Biz max 68 diyorduk.

resmen 59k gördü btc bu gözler 59k yı gördü şaka gibi

Bu sorun değil. Millet 20x içerde biz daha yeni taze yatırımcıyız. Btc %15-20 yapsa kârda olacağız.

Btc 75k civarlarında iken almıştık. Spotta anlık zararımız yüzdelik söylemiyim ama yaklaşık 1 ferari parası.

Son 1 haftanın zararı ne kadar kral ya da varmı?

Altında düşüyor. Simpsonslar altın ile gümüşte nokta atışı yapıyor

Unutmayın ama… herkesin ağladığı bir gün, fırsatların en büyük olduğu gündür