fa
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

رفتن به کانال در Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام Deep Web Kripto

کانال Deep Web Kripto (@deepwebkripto) در بخش زبانی ترکی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 62 023 مشترک است و جایگاه 2 043 را در دسته رمزارزها و رتبه 431 را در منطقه تركيا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 62 023 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -2 074 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -37 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 12.68% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 8.03% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 7 867 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 4 979 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند altın, herkes, piyas, eth, kripto تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته رمزارزها تبدیل کرده‌اند.

62 023
مشترکین
-3724 ساعت
-5247 روز
-2 07430 روز
آرشیو پست ها
Piyasa hiç mi güven vermez? Vermiyor bugün. Girişimize yakın kapattık. Sabredip daha alttan açma fikrimiz var.

Liq’imizi 1.300’e kadar düşürttük. Hadi bakalım düşürtecekler mi oraya.

2000 dolardan 80 dolara düştüğü $ETH günlerini hatırlıyorum. Belki çoğunuz da hatırlıyorsunuz. O zamanlar moda “ponzi” deniyordu, herkes “bitti” derken 80 dolardan 4800 dolara kadar gitti. Sonra 800 dolara düştü, ardından tekrar 4900 doları gördü. Şimdi de 2000 dolara geldi diye yine “bitti” demeye başladılar. 2.000$ altı #ETH için ucuz hatta bedava bir rakam. gelecege notumdur. (Celal Küçüker)

Bu seviyeler bariz dip. Dip değilse de tepki yükselişinin başlangıc yerleri. Eğer önümüzdeki 3-5 gün yükseliş tepkisi yaşanırsa bundan büyük yararlanacağız. Kaç gündür challenge yapıyoruz ama long için dibi biz bile yakalayamadık. Bence dün geceden itibaren düşüş bitti

Bizde sizin için sıfırdan başlıyoruz hadi. 100-200, 500$ fark etmez. 6 kez takla attıracağız

Bunu başarabiliriz hadi. Tüm işlemler 50x olacak. https://x.com/deepwebkripto/status/2019677813142614350?s=46
Bunu başarabiliriz hadi. Tüm işlemler 50x olacak. https://x.com/deepwebkripto/status/2019677813142614350?s=46

Günaydınlar dostlar. Şu işlemi açsanıza geliyorum
Günaydınlar dostlar. Şu işlemi açsanıza geliyorum

Her bir zorluğun arkasında bir ödül vardır.

Selamlar, gecenin bu saatinde uyumayıp piyasa takip ediyoruz, inş en kısa sürede karşılıgını alırız

300-500 dolarınız 1 ayda 20-30k$ olabilir (atacağımız trade) sayesinde. Sabahı bekleyelim

Sabah herkes uyansın bi. Bak nasıl ufacık paralarla piyasanın içinden geçeceğiz herkese kanıtlayacağız. Artık elimizi taşın altına koyma zamanı. Sabah 10 gibi hazır olun. Büyük desteğiniz lazım. Eğer dip burası ve yükseliş başlarsa

Kötü düşünmüyoruz güzel kardeşim. Düşüş artık son buldu gibi. Burdan artık dönmesi gerekiyor ama aklım da her zaman 49’da kalacak.

Btc topluyor gibi abi tam 60 binde durdu alt coinler de toparlanmaya eşlik ediyor.Umud varmı ne düşünüyorsun abi?

Biz de şaşırdık. Biz max 68 diyorduk.
Biz de şaşırdık. Biz max 68 diyorduk.

resmen 59k gördü btc bu gözler 59k yı gördü şaka gibi

Bu sorun değil. Millet 20x içerde biz daha yeni taze yatırımcıyız. Btc %15-20 yapsa kârda olacağız.

Btc 75k civarlarında iken almıştık. Spotta anlık zararımız yüzdelik söylemiyim ama yaklaşık 1 ferari parası.

Son 1 haftanın zararı ne kadar kral ya da varmı?

Altında düşüyor. Simpsonslar altın ile gümüşte nokta atışı yapıyor

Unutmayın ama… herkesin ağladığı bir gün, fırsatların en büyük olduğu gündür