ru
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Открыть в Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Deep Web Kripto

Канал Deep Web Kripto (@deepwebkripto) языкового сегмента Турецкий является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 61 996 подписчиков, занимая 2 042 место в категории Криптовалюты и 430 место в регионе Турция.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 61 996 подписчиков.

Согласно последним данным от 21 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -2 074, а за последние 24 часа — -37, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 12.68%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 8.03% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 7 867 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 4 979 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 0.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как altın, herkes, piyas, eth, kripto.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 22 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Криптовалюты.

61 996
Подписчики
-3724 часа
-5247 дней
-2 07430 день
Архив постов
Piyasa hiç mi güven vermez? Vermiyor bugün. Girişimize yakın kapattık. Sabredip daha alttan açma fikrimiz var.

Liq’imizi 1.300’e kadar düşürttük. Hadi bakalım düşürtecekler mi oraya.

2000 dolardan 80 dolara düştüğü $ETH günlerini hatırlıyorum. Belki çoğunuz da hatırlıyorsunuz. O zamanlar moda “ponzi” deniyordu, herkes “bitti” derken 80 dolardan 4800 dolara kadar gitti. Sonra 800 dolara düştü, ardından tekrar 4900 doları gördü. Şimdi de 2000 dolara geldi diye yine “bitti” demeye başladılar. 2.000$ altı #ETH için ucuz hatta bedava bir rakam. gelecege notumdur. (Celal Küçüker)

Bu seviyeler bariz dip. Dip değilse de tepki yükselişinin başlangıc yerleri. Eğer önümüzdeki 3-5 gün yükseliş tepkisi yaşanırsa bundan büyük yararlanacağız. Kaç gündür challenge yapıyoruz ama long için dibi biz bile yakalayamadık. Bence dün geceden itibaren düşüş bitti

Bizde sizin için sıfırdan başlıyoruz hadi. 100-200, 500$ fark etmez. 6 kez takla attıracağız

Bunu başarabiliriz hadi. Tüm işlemler 50x olacak. https://x.com/deepwebkripto/status/2019677813142614350?s=46
Bunu başarabiliriz hadi. Tüm işlemler 50x olacak. https://x.com/deepwebkripto/status/2019677813142614350?s=46

Günaydınlar dostlar. Şu işlemi açsanıza geliyorum
Günaydınlar dostlar. Şu işlemi açsanıza geliyorum

Her bir zorluğun arkasında bir ödül vardır.

Selamlar, gecenin bu saatinde uyumayıp piyasa takip ediyoruz, inş en kısa sürede karşılıgını alırız

300-500 dolarınız 1 ayda 20-30k$ olabilir (atacağımız trade) sayesinde. Sabahı bekleyelim

Sabah herkes uyansın bi. Bak nasıl ufacık paralarla piyasanın içinden geçeceğiz herkese kanıtlayacağız. Artık elimizi taşın altına koyma zamanı. Sabah 10 gibi hazır olun. Büyük desteğiniz lazım. Eğer dip burası ve yükseliş başlarsa

Kötü düşünmüyoruz güzel kardeşim. Düşüş artık son buldu gibi. Burdan artık dönmesi gerekiyor ama aklım da her zaman 49’da kalacak.

Btc topluyor gibi abi tam 60 binde durdu alt coinler de toparlanmaya eşlik ediyor.Umud varmı ne düşünüyorsun abi?

Biz de şaşırdık. Biz max 68 diyorduk.
Biz de şaşırdık. Biz max 68 diyorduk.

resmen 59k gördü btc bu gözler 59k yı gördü şaka gibi

Bu sorun değil. Millet 20x içerde biz daha yeni taze yatırımcıyız. Btc %15-20 yapsa kârda olacağız.

Btc 75k civarlarında iken almıştık. Spotta anlık zararımız yüzdelik söylemiyim ama yaklaşık 1 ferari parası.

Son 1 haftanın zararı ne kadar kral ya da varmı?

Altında düşüyor. Simpsonslar altın ile gümüşte nokta atışı yapıyor

Unutmayın ama… herkesin ağladığı bir gün, fırsatların en büyük olduğu gündür