uz
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Kanalga Telegram’da o‘tish

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Deep Web Kripto analitikasi

Deep Web Kripto (@deepwebkripto) Turk til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 61 996 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 2 042-o'rinni va Turkiya mintaqasida 430-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 61 996 obunachiga ega bo‘ldi.

21 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -2 074 ga, so‘nggi 24 soatda esa -37 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 12.68% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 8.03% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 7 867 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 979 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 0 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent altın, herkes, piyas, eth, kripto kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 22 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

61 996
Obunachilar
-3724 soatlar
-5247 kunlar
-2 07430 kunlar
Postlar arxiv
Tüm emtialar çakılıyor şu an dünya üzerinde hiç bir emtia para kazandırmıyor

Gümüş 65$ oldu

Bırakın gelsin 50 inşallah hemen gelirde kurtuluruz. Ne kadar erken gelse o kadar iyi. 75 bin$’da full mala girdim ama düşsün istiyorum.

59’u da getirdiler. Hadi son 9 bin$ kaldı https://x.com/deepwebkripto/status/2019566918353711125?s=46

Gümüş 70$ altına düğmüş

Yahu yok öyle bir şey saçmalamayın. Bu piyasa her bitti denilen yerden döndü. Yine dönecek. Şu an ki satışın sebebi piyasaya olan güvensizlik

hocam satoshinin epsitein olma ihtimali olma olasılığı konuşuluyor bu kriptoyu bitirirmi

62 oldu

Hafta sonu şu abd borsaları vs kapansın, toparlanmaya başlar. Şu an diğer piyasalar açık ve düştükleri için kripto’ da hemen onlara eşlik ediyor.

Fiyatı şu kırmızı çizgiye çekmesinler yeter. Veya eğer boğa şu çizgide ki liq’i alıp yükselecekse oraya düşsün
Fiyatı şu kırmızı çizgiye çekmesinler yeter. Veya eğer boğa şu çizgide ki liq’i alıp yükselecekse oraya düşsün

68-70k arası bizim için dipti. En fazla burdan daha ne kadar düşebilir ki?

Nereden dönecek ?

6 ay sonra ilk kez Kırmızı çizgide spot alım yaptık hale bak 🤣 Şaka gibi dibi kimse yakalamıyor.
6 ay sonra ilk kez Kırmızı çizgide spot alım yaptık hale bak 🤣 Şaka gibi dibi kimse yakalamıyor.

Dibi yakalayan zengin olacak

Altın gümüş btc her şey düşüyor

1930’dan girdik bakalım. 1850 SL.

Evet
Evet

3.106 görüp düşmüş daha girmedik bakalım

Korkudan en ufak yükselişte stop girişin üstüne koyuyoruz, işlem 2065’de kapanmış tekrar gireceğiz
Korkudan en ufak yükselişte stop girişin üstüne koyuyoruz, işlem 2065’de kapanmış tekrar gireceğiz

photo content