es
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Ir al canal en Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Deep Web Kripto

El canal Deep Web Kripto (@deepwebkripto) en el segmento lingüístico de Turco es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 62 023 suscriptores, ocupando la posición 2 043 en la categoría Criptomonedas y el puesto 431 en la región Turquía.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 62 023 suscriptores.

Según los últimos datos del 21 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -2 074, y en las últimas 24 horas de -37, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 12.68%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 8.03% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 7 867 visualizaciones. En el primer día suele acumular 4 979 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 0.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como altın, herkes, piyas, eth, kripto.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 22 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Criptomonedas.

62 023
Suscriptores
-3724 horas
-5247 días
-2 07430 días
Archivo de publicaciones
Piyasa hiç mi güven vermez? Vermiyor bugün. Girişimize yakın kapattık. Sabredip daha alttan açma fikrimiz var.

Liq’imizi 1.300’e kadar düşürttük. Hadi bakalım düşürtecekler mi oraya.

2000 dolardan 80 dolara düştüğü $ETH günlerini hatırlıyorum. Belki çoğunuz da hatırlıyorsunuz. O zamanlar moda “ponzi” deniyordu, herkes “bitti” derken 80 dolardan 4800 dolara kadar gitti. Sonra 800 dolara düştü, ardından tekrar 4900 doları gördü. Şimdi de 2000 dolara geldi diye yine “bitti” demeye başladılar. 2.000$ altı #ETH için ucuz hatta bedava bir rakam. gelecege notumdur. (Celal Küçüker)

Bu seviyeler bariz dip. Dip değilse de tepki yükselişinin başlangıc yerleri. Eğer önümüzdeki 3-5 gün yükseliş tepkisi yaşanırsa bundan büyük yararlanacağız. Kaç gündür challenge yapıyoruz ama long için dibi biz bile yakalayamadık. Bence dün geceden itibaren düşüş bitti

Bizde sizin için sıfırdan başlıyoruz hadi. 100-200, 500$ fark etmez. 6 kez takla attıracağız

Bunu başarabiliriz hadi. Tüm işlemler 50x olacak. https://x.com/deepwebkripto/status/2019677813142614350?s=46
Bunu başarabiliriz hadi. Tüm işlemler 50x olacak. https://x.com/deepwebkripto/status/2019677813142614350?s=46

Günaydınlar dostlar. Şu işlemi açsanıza geliyorum
Günaydınlar dostlar. Şu işlemi açsanıza geliyorum

Her bir zorluğun arkasında bir ödül vardır.

Selamlar, gecenin bu saatinde uyumayıp piyasa takip ediyoruz, inş en kısa sürede karşılıgını alırız

300-500 dolarınız 1 ayda 20-30k$ olabilir (atacağımız trade) sayesinde. Sabahı bekleyelim

Sabah herkes uyansın bi. Bak nasıl ufacık paralarla piyasanın içinden geçeceğiz herkese kanıtlayacağız. Artık elimizi taşın altına koyma zamanı. Sabah 10 gibi hazır olun. Büyük desteğiniz lazım. Eğer dip burası ve yükseliş başlarsa

Kötü düşünmüyoruz güzel kardeşim. Düşüş artık son buldu gibi. Burdan artık dönmesi gerekiyor ama aklım da her zaman 49’da kalacak.

Btc topluyor gibi abi tam 60 binde durdu alt coinler de toparlanmaya eşlik ediyor.Umud varmı ne düşünüyorsun abi?

Biz de şaşırdık. Biz max 68 diyorduk.
Biz de şaşırdık. Biz max 68 diyorduk.

resmen 59k gördü btc bu gözler 59k yı gördü şaka gibi

Bu sorun değil. Millet 20x içerde biz daha yeni taze yatırımcıyız. Btc %15-20 yapsa kârda olacağız.

Btc 75k civarlarında iken almıştık. Spotta anlık zararımız yüzdelik söylemiyim ama yaklaşık 1 ferari parası.

Son 1 haftanın zararı ne kadar kral ya da varmı?

Altında düşüyor. Simpsonslar altın ile gümüşte nokta atışı yapıyor

Unutmayın ama… herkesin ağladığı bir gün, fırsatların en büyük olduğu gündür