en
Feedback
Deep Web Kripto

Deep Web Kripto

Open in Telegram

Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Show more

📈 Analytical overview of Telegram channel Deep Web Kripto

Channel Deep Web Kripto (@deepwebkripto) in the Turkish language segment is an active participant. Currently, the community unites 61 996 subscribers, ranking 2 042 in the Cryptocurrencies category and 430 in the Turkey region.

📊 Audience metrics and dynamics

Since its creation on невідомо, the project has demonstrated rapid growth, gathering an audience of 61 996 subscribers.

According to the latest data from 21 June, 2026, the channel demonstrates stable activity. Although there has been a change in the number of participants by -2 074 over the last 30 days and by -37 over the last 24 hours, overall reach remains high.

  • Verification status: Not verified
  • Engagement rate (ER): The average audience engagement rate is 12.68%. Within the first 24 hours after publication, content typically collects 8.03% reactions from the total number of subscribers.
  • Post reach: On average, each post receives 7 867 views. Within the first day, a publication typically gains 4 979 views.
  • Reactions and interaction: The audience actively supports content: the average number of reactions per post is 0.
  • Thematic interests: Content is focused on key topics such as altın, herkes, piyas, eth, kripto.

📝 Description and content policy

The author describes the resource as a platform for expressing subjective opinions:
Tek kişisel hesap, başka yok -> @deepwebmert Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler yatırım danışmanlığı kapsamında değildir.

Thanks to the high frequency of updates (latest data received on 22 June, 2026), the channel maintains relevance and a high level of publication reach. Analytics show that the audience actively interacts with content, making it an important point of influence in the Cryptocurrencies category.

61 996
Subscribers
-3724 hours
-5247 days
-2 07430 days
Posts Archive
Piyasa hiç mi güven vermez? Vermiyor bugün. Girişimize yakın kapattık. Sabredip daha alttan açma fikrimiz var.

Liq’imizi 1.300’e kadar düşürttük. Hadi bakalım düşürtecekler mi oraya.

2000 dolardan 80 dolara düştüğü $ETH günlerini hatırlıyorum. Belki çoğunuz da hatırlıyorsunuz. O zamanlar moda “ponzi” deniyordu, herkes “bitti” derken 80 dolardan 4800 dolara kadar gitti. Sonra 800 dolara düştü, ardından tekrar 4900 doları gördü. Şimdi de 2000 dolara geldi diye yine “bitti” demeye başladılar. 2.000$ altı #ETH için ucuz hatta bedava bir rakam. gelecege notumdur. (Celal Küçüker)

Bu seviyeler bariz dip. Dip değilse de tepki yükselişinin başlangıc yerleri. Eğer önümüzdeki 3-5 gün yükseliş tepkisi yaşanırsa bundan büyük yararlanacağız. Kaç gündür challenge yapıyoruz ama long için dibi biz bile yakalayamadık. Bence dün geceden itibaren düşüş bitti

Bizde sizin için sıfırdan başlıyoruz hadi. 100-200, 500$ fark etmez. 6 kez takla attıracağız

Bunu başarabiliriz hadi. Tüm işlemler 50x olacak. https://x.com/deepwebkripto/status/2019677813142614350?s=46
Bunu başarabiliriz hadi. Tüm işlemler 50x olacak. https://x.com/deepwebkripto/status/2019677813142614350?s=46

Günaydınlar dostlar. Şu işlemi açsanıza geliyorum
Günaydınlar dostlar. Şu işlemi açsanıza geliyorum

Her bir zorluğun arkasında bir ödül vardır.

Selamlar, gecenin bu saatinde uyumayıp piyasa takip ediyoruz, inş en kısa sürede karşılıgını alırız

300-500 dolarınız 1 ayda 20-30k$ olabilir (atacağımız trade) sayesinde. Sabahı bekleyelim

Sabah herkes uyansın bi. Bak nasıl ufacık paralarla piyasanın içinden geçeceğiz herkese kanıtlayacağız. Artık elimizi taşın altına koyma zamanı. Sabah 10 gibi hazır olun. Büyük desteğiniz lazım. Eğer dip burası ve yükseliş başlarsa

Kötü düşünmüyoruz güzel kardeşim. Düşüş artık son buldu gibi. Burdan artık dönmesi gerekiyor ama aklım da her zaman 49’da kalacak.

Btc topluyor gibi abi tam 60 binde durdu alt coinler de toparlanmaya eşlik ediyor.Umud varmı ne düşünüyorsun abi?

Biz de şaşırdık. Biz max 68 diyorduk.
Biz de şaşırdık. Biz max 68 diyorduk.

resmen 59k gördü btc bu gözler 59k yı gördü şaka gibi

Bu sorun değil. Millet 20x içerde biz daha yeni taze yatırımcıyız. Btc %15-20 yapsa kârda olacağız.

Btc 75k civarlarında iken almıştık. Spotta anlık zararımız yüzdelik söylemiyim ama yaklaşık 1 ferari parası.

Son 1 haftanın zararı ne kadar kral ya da varmı?

Altında düşüyor. Simpsonslar altın ile gümüşte nokta atışı yapıyor

Unutmayın ama… herkesin ağladığı bir gün, fırsatların en büyük olduğu gündür