uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 697 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 613-o'rinni va Eron mintaqasida 16 925-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 697 obunachiga ega bo‘ldi.

27 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -223 ga, so‘nggi 24 soatda esa -3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.07% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.78% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 180 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 745 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 21 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 28 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 697
Obunachilar
-324 soatlar
-207 kunlar
-22330 kunlar
Postlar arxiv
امیدوارم شب با تو مهربان باشد، تو که روز در فرسودنت کم نگذاشت. تو، که از اندوه و خستگی حرف نزدی، تا خوشحالی عزیزانت را خراب نکنی...

‏خیلی غمگین میشم وقتی خودم رو دوباره تو شرایط روحی‌ای میبینم که قبلا هم اونجوری بودم و کلی تلاش کردم برای درست کردنش، ولی خب نتونستم خودمو خوب نگه دارم و باز اون حال بده برگشته.

⭕️ ده تا از مهم ترین بازارهای تهران با ادرس... ذخیره کن و برای دوستانت هم بفرست: - بازار بزرگ تهران: خیابان خیام چهارراه گلوبندک بازار پانزده خرداد - بورس فرش: خیابان مصطفی خمینی حدفاصل چهارراه سیروس و مولوی - بورس لوازم اشپزخانه: میدان شوش، خیابان صابونیان - بورس پارچه: خیابان مصطفی خمینی، خیابان اردستانی، بورس پارچه و ... - بورس لوازم برقی: خیابان ری، سه راه امین حضور - بورس کفش: خیابان جمهوری سر چهارراه سعدی، خیابان باغ سپه سالار - بورس شوینده: چهارراه مولوی، خیابان صاحب جمع - بورس مانتو: میدان هفت تیر - بورس کیف و کفش: میدان بهارستان، پاساژ بهارستان - بورس دکوری: اتوبان تندگویان، بعد از آزادگان، خیابان صالح اباد غربی

زیبارویان متولد پاییز هستن…

وايسا ببينم چرا من از رفتنت ناراحت باشم؟ تو باختی! تو کسیو از دست دادی که جز تو چشمش هیچ کسيو نميديد، تو کسیو از دست دادی که حاضر بود تحت هر شرایطی کنارت باشه و حالتتو خوب کنه، تو کسیو از دست دادی که تا هروقت میخواستی منتظرت میموند! اونم تو دوره ای که همچین آدمایی که کمه! پس من ناراحت نيستم! کسی که باخت تویی! کسی که باید ناراحت باشه تویی! شاید اینارو طول ميکشه ولی میفهمی..

‏بچه ها جونم اگه پشت سرتون حرف زدن اصلا ناراحت نشید چون تا کونی نسوزه، دهنی باز نمیشه

‏تراپیستم به جمله بهم گفت که خیلی بهم کمک کرد؛ «هیچ آدمی هیچ‌وقت در زندگی شما همیشگی نیست ، در طولانی‌ترین حالت، روزی مرگ به اون رابطه پایان می‌ده.»

دوام آوردن یکی از گزینه‌ها نبود، تنها گزینه‌ی رو میز بود‌ ...🌱

می‌گفت: «منتظر گذاشتن آدما با از دست دادنشون هیچ فرقی نداره‌.»

آزاد میشود، کسی که از هیچکس انتظاری نداشته باشد...

هیاهوی زیاد برای هیچ!

به هر حال آنچه مرا نجات میدهد خود من است.

یه آدم باشعور حتی موقعی که ازت ناراحته باز احترامتو نگه میداره و مثل آدم رفتار میکنه. آدمای در پیت وقت خوشی خوبن ولی وقت دعوا، چاک دهنشون باز میشه. 🤌🏼

‏من دردامو به کسی نمیگم، اگه بهت گفتم یعنی مراقبم باش..

‏این همه باهات خوب بود ندیدی؟ چسبیدی به همون یه باری که حالش بد بود و حوصله خودشم نداشت؟ آفرین عقب مانده.

یه وقتایی رها کردن به معنی دوست نداشتن نیست ، بخاطر ناراحتیاییه که بیان شده ولی بهش توجهی نشده ...

وقتی میتونید با یک‌نفر، یه رابطه طولانی تجربه کنید که رفاقت تو رابطه عاشقانتون موج بزنه، باهم سفر و مهمونی برید، کنار هم پیشرفت کنید، باهم قدم بزنید، بخندید، ذوق کنید، مشکلاتتونو با صحبت کردن حل کنید و یاد بگیرید چطور باهم سازگار باشید چرا خیانت میکنید؟!🫠

بعضی دوس داشتن ها تویِ پوست و رگ و استخوان های طرف مقابلمون شکل گرفته.دیشب بهش گفتم ببین تو دوسَم نداری به زبون نمیاری.بهم گفت موقعیتش باشه من برات جونمو میدم.من بازی با واژه ها رو بلد نیستم.من دوس داشتنو رفتار میکنم... جانِ مَن🍓🤍

‏واقعا بدم میاد که گریه کردن رو مسخره میکنید و ضعف میدونید. اتفاقا من خیلی راضیم که اشکم در مشکمه. غم باد نمیگیرم حداقل. ناراحتیم همیشه همون لحظه با گریه کردن تخلیه میشه.

بخااطر شرایط اقتصادی و فرهنگی خیلی از ماها ازدواج نخواهیم کرد پدر و مادر نخواهیم شد... ولی خیلیامون میتونستیم پدر یا مادر خوبی بشیم، همسر خوبی بشیم ...