ar
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

الذهاب إلى القناة على Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Morphin™ | مورفین

تُعد قناة Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) في القطاع اللغوي Farsi لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 19 697 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 613 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 16 925 في منطقة إيران.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 19 697 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 27 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار -223، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -3، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 11.07‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 3.78‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 180 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 745 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 21.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 28 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

19 697
المشتركون
-324 ساعات
-207 أيام
-22330 أيام
أرشيف المشاركات
امیدوارم شب با تو مهربان باشد، تو که روز در فرسودنت کم نگذاشت. تو، که از اندوه و خستگی حرف نزدی، تا خوشحالی عزیزانت را خراب نکنی...

‏خیلی غمگین میشم وقتی خودم رو دوباره تو شرایط روحی‌ای میبینم که قبلا هم اونجوری بودم و کلی تلاش کردم برای درست کردنش، ولی خب نتونستم خودمو خوب نگه دارم و باز اون حال بده برگشته.

⭕️ ده تا از مهم ترین بازارهای تهران با ادرس... ذخیره کن و برای دوستانت هم بفرست: - بازار بزرگ تهران: خیابان خیام چهارراه گلوبندک بازار پانزده خرداد - بورس فرش: خیابان مصطفی خمینی حدفاصل چهارراه سیروس و مولوی - بورس لوازم اشپزخانه: میدان شوش، خیابان صابونیان - بورس پارچه: خیابان مصطفی خمینی، خیابان اردستانی، بورس پارچه و ... - بورس لوازم برقی: خیابان ری، سه راه امین حضور - بورس کفش: خیابان جمهوری سر چهارراه سعدی، خیابان باغ سپه سالار - بورس شوینده: چهارراه مولوی، خیابان صاحب جمع - بورس مانتو: میدان هفت تیر - بورس کیف و کفش: میدان بهارستان، پاساژ بهارستان - بورس دکوری: اتوبان تندگویان، بعد از آزادگان، خیابان صالح اباد غربی

زیبارویان متولد پاییز هستن…

وايسا ببينم چرا من از رفتنت ناراحت باشم؟ تو باختی! تو کسیو از دست دادی که جز تو چشمش هیچ کسيو نميديد، تو کسیو از دست دادی که حاضر بود تحت هر شرایطی کنارت باشه و حالتتو خوب کنه، تو کسیو از دست دادی که تا هروقت میخواستی منتظرت میموند! اونم تو دوره ای که همچین آدمایی که کمه! پس من ناراحت نيستم! کسی که باخت تویی! کسی که باید ناراحت باشه تویی! شاید اینارو طول ميکشه ولی میفهمی..

‏بچه ها جونم اگه پشت سرتون حرف زدن اصلا ناراحت نشید چون تا کونی نسوزه، دهنی باز نمیشه

‏تراپیستم به جمله بهم گفت که خیلی بهم کمک کرد؛ «هیچ آدمی هیچ‌وقت در زندگی شما همیشگی نیست ، در طولانی‌ترین حالت، روزی مرگ به اون رابطه پایان می‌ده.»

دوام آوردن یکی از گزینه‌ها نبود، تنها گزینه‌ی رو میز بود‌ ...🌱

می‌گفت: «منتظر گذاشتن آدما با از دست دادنشون هیچ فرقی نداره‌.»

آزاد میشود، کسی که از هیچکس انتظاری نداشته باشد...

هیاهوی زیاد برای هیچ!

به هر حال آنچه مرا نجات میدهد خود من است.

یه آدم باشعور حتی موقعی که ازت ناراحته باز احترامتو نگه میداره و مثل آدم رفتار میکنه. آدمای در پیت وقت خوشی خوبن ولی وقت دعوا، چاک دهنشون باز میشه. 🤌🏼

‏من دردامو به کسی نمیگم، اگه بهت گفتم یعنی مراقبم باش..

‏این همه باهات خوب بود ندیدی؟ چسبیدی به همون یه باری که حالش بد بود و حوصله خودشم نداشت؟ آفرین عقب مانده.

یه وقتایی رها کردن به معنی دوست نداشتن نیست ، بخاطر ناراحتیاییه که بیان شده ولی بهش توجهی نشده ...

وقتی میتونید با یک‌نفر، یه رابطه طولانی تجربه کنید که رفاقت تو رابطه عاشقانتون موج بزنه، باهم سفر و مهمونی برید، کنار هم پیشرفت کنید، باهم قدم بزنید، بخندید، ذوق کنید، مشکلاتتونو با صحبت کردن حل کنید و یاد بگیرید چطور باهم سازگار باشید چرا خیانت میکنید؟!🫠

بعضی دوس داشتن ها تویِ پوست و رگ و استخوان های طرف مقابلمون شکل گرفته.دیشب بهش گفتم ببین تو دوسَم نداری به زبون نمیاری.بهم گفت موقعیتش باشه من برات جونمو میدم.من بازی با واژه ها رو بلد نیستم.من دوس داشتنو رفتار میکنم... جانِ مَن🍓🤍

‏واقعا بدم میاد که گریه کردن رو مسخره میکنید و ضعف میدونید. اتفاقا من خیلی راضیم که اشکم در مشکمه. غم باد نمیگیرم حداقل. ناراحتیم همیشه همون لحظه با گریه کردن تخلیه میشه.

بخااطر شرایط اقتصادی و فرهنگی خیلی از ماها ازدواج نخواهیم کرد پدر و مادر نخواهیم شد... ولی خیلیامون میتونستیم پدر یا مادر خوبی بشیم، همسر خوبی بشیم ...