ch
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

前往频道在 Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

显示更多

📈 Telegram 频道 Morphin™ | مورفین 的分析概览

频道 Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) 波斯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 19 697 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 613,并在 伊朗 地区排名第 16 925

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 19 697 名订阅者。

根据 27 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 -223,过去 24 小时变化为 -3,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 11.07%。内容发布后 24 小时内通常能获得 3.78% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 180 次浏览,首日通常累积 745 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 21
  • 主题关注点: 内容集中在 کس, وقت, آدم, چیز, آدما 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

凭借高频更新(最新数据采集于 28 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

19 697
订阅者
-324 小时
-207
-22330
帖子存档
امیدوارم شب با تو مهربان باشد، تو که روز در فرسودنت کم نگذاشت. تو، که از اندوه و خستگی حرف نزدی، تا خوشحالی عزیزانت را خراب نکنی...

‏خیلی غمگین میشم وقتی خودم رو دوباره تو شرایط روحی‌ای میبینم که قبلا هم اونجوری بودم و کلی تلاش کردم برای درست کردنش، ولی خب نتونستم خودمو خوب نگه دارم و باز اون حال بده برگشته.

⭕️ ده تا از مهم ترین بازارهای تهران با ادرس... ذخیره کن و برای دوستانت هم بفرست: - بازار بزرگ تهران: خیابان خیام چهارراه گلوبندک بازار پانزده خرداد - بورس فرش: خیابان مصطفی خمینی حدفاصل چهارراه سیروس و مولوی - بورس لوازم اشپزخانه: میدان شوش، خیابان صابونیان - بورس پارچه: خیابان مصطفی خمینی، خیابان اردستانی، بورس پارچه و ... - بورس لوازم برقی: خیابان ری، سه راه امین حضور - بورس کفش: خیابان جمهوری سر چهارراه سعدی، خیابان باغ سپه سالار - بورس شوینده: چهارراه مولوی، خیابان صاحب جمع - بورس مانتو: میدان هفت تیر - بورس کیف و کفش: میدان بهارستان، پاساژ بهارستان - بورس دکوری: اتوبان تندگویان، بعد از آزادگان، خیابان صالح اباد غربی

زیبارویان متولد پاییز هستن…

وايسا ببينم چرا من از رفتنت ناراحت باشم؟ تو باختی! تو کسیو از دست دادی که جز تو چشمش هیچ کسيو نميديد، تو کسیو از دست دادی که حاضر بود تحت هر شرایطی کنارت باشه و حالتتو خوب کنه، تو کسیو از دست دادی که تا هروقت میخواستی منتظرت میموند! اونم تو دوره ای که همچین آدمایی که کمه! پس من ناراحت نيستم! کسی که باخت تویی! کسی که باید ناراحت باشه تویی! شاید اینارو طول ميکشه ولی میفهمی..

‏بچه ها جونم اگه پشت سرتون حرف زدن اصلا ناراحت نشید چون تا کونی نسوزه، دهنی باز نمیشه

‏تراپیستم به جمله بهم گفت که خیلی بهم کمک کرد؛ «هیچ آدمی هیچ‌وقت در زندگی شما همیشگی نیست ، در طولانی‌ترین حالت، روزی مرگ به اون رابطه پایان می‌ده.»

دوام آوردن یکی از گزینه‌ها نبود، تنها گزینه‌ی رو میز بود‌ ...🌱

می‌گفت: «منتظر گذاشتن آدما با از دست دادنشون هیچ فرقی نداره‌.»

آزاد میشود، کسی که از هیچکس انتظاری نداشته باشد...

هیاهوی زیاد برای هیچ!

به هر حال آنچه مرا نجات میدهد خود من است.

یه آدم باشعور حتی موقعی که ازت ناراحته باز احترامتو نگه میداره و مثل آدم رفتار میکنه. آدمای در پیت وقت خوشی خوبن ولی وقت دعوا، چاک دهنشون باز میشه. 🤌🏼

‏من دردامو به کسی نمیگم، اگه بهت گفتم یعنی مراقبم باش..

‏این همه باهات خوب بود ندیدی؟ چسبیدی به همون یه باری که حالش بد بود و حوصله خودشم نداشت؟ آفرین عقب مانده.

یه وقتایی رها کردن به معنی دوست نداشتن نیست ، بخاطر ناراحتیاییه که بیان شده ولی بهش توجهی نشده ...

وقتی میتونید با یک‌نفر، یه رابطه طولانی تجربه کنید که رفاقت تو رابطه عاشقانتون موج بزنه، باهم سفر و مهمونی برید، کنار هم پیشرفت کنید، باهم قدم بزنید، بخندید، ذوق کنید، مشکلاتتونو با صحبت کردن حل کنید و یاد بگیرید چطور باهم سازگار باشید چرا خیانت میکنید؟!🫠

بعضی دوس داشتن ها تویِ پوست و رگ و استخوان های طرف مقابلمون شکل گرفته.دیشب بهش گفتم ببین تو دوسَم نداری به زبون نمیاری.بهم گفت موقعیتش باشه من برات جونمو میدم.من بازی با واژه ها رو بلد نیستم.من دوس داشتنو رفتار میکنم... جانِ مَن🍓🤍

‏واقعا بدم میاد که گریه کردن رو مسخره میکنید و ضعف میدونید. اتفاقا من خیلی راضیم که اشکم در مشکمه. غم باد نمیگیرم حداقل. ناراحتیم همیشه همون لحظه با گریه کردن تخلیه میشه.

بخااطر شرایط اقتصادی و فرهنگی خیلی از ماها ازدواج نخواهیم کرد پدر و مادر نخواهیم شد... ولی خیلیامون میتونستیم پدر یا مادر خوبی بشیم، همسر خوبی بشیم ...