ru
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Открыть в Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Больше

📈 Аналитический обзор Telegram-канала Morphin™ | مورفین

Канал Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) языкового сегмента Фарси является активным участником. Сейчас сообщество объединяет 19 697 подписчиков, занимая 1 613 место в категории Искусство и дизайн и 16 925 место в регионе Иран.

📊 Показатели аудитории и динамика

С момента создания невідомо проект демонстрирует стремительный рост, собрав аудиторию из 19 697 подписчиков.

Согласно последним данным от 27 июня, 2026, канал показывает стабильную активность. За последние 30 дней изменение числа участников составило -223, а за последние 24 часа — -3, при этом общий охват остаётся высоким.

  • Статус верификации: Не верифицирован
  • Уровень вовлечённости (ER): Средний показатель вовлечённости аудитории составляет 11.07%. В первые 24 часа после публикации контент обычно набирает 3.78% реакций от общего числа подписчиков.
  • Охват публикаций: В среднем каждый пост получает 2 180 просмотров. В течение первых суток публикация набирает 745 просмотров.
  • Реакции и взаимодействия: Аудитория активно поддерживает контент: среднее количество реакций на один пост — 21.
  • Тематические интересы: Контент сосредоточен на ключевых темах, таких как کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Описание и контентная политика

Автор описывает ресурс как площадку для выражения субъективного мнения:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Благодаря высокой частоте обновлений (последние данные получены 28 июня, 2026) канал поддерживает актуальность и высокий уровень охвата публикаций. Аналитика показывает, что аудитория активно взаимодействует с контентом, что делает его важной точкой влияния в категории Искусство и дизайн.

19 697
Подписчики
-324 часа
-207 дней
-22330 день
Архив постов
امیدوارم شب با تو مهربان باشد، تو که روز در فرسودنت کم نگذاشت. تو، که از اندوه و خستگی حرف نزدی، تا خوشحالی عزیزانت را خراب نکنی...

‏خیلی غمگین میشم وقتی خودم رو دوباره تو شرایط روحی‌ای میبینم که قبلا هم اونجوری بودم و کلی تلاش کردم برای درست کردنش، ولی خب نتونستم خودمو خوب نگه دارم و باز اون حال بده برگشته.

⭕️ ده تا از مهم ترین بازارهای تهران با ادرس... ذخیره کن و برای دوستانت هم بفرست: - بازار بزرگ تهران: خیابان خیام چهارراه گلوبندک بازار پانزده خرداد - بورس فرش: خیابان مصطفی خمینی حدفاصل چهارراه سیروس و مولوی - بورس لوازم اشپزخانه: میدان شوش، خیابان صابونیان - بورس پارچه: خیابان مصطفی خمینی، خیابان اردستانی، بورس پارچه و ... - بورس لوازم برقی: خیابان ری، سه راه امین حضور - بورس کفش: خیابان جمهوری سر چهارراه سعدی، خیابان باغ سپه سالار - بورس شوینده: چهارراه مولوی، خیابان صاحب جمع - بورس مانتو: میدان هفت تیر - بورس کیف و کفش: میدان بهارستان، پاساژ بهارستان - بورس دکوری: اتوبان تندگویان، بعد از آزادگان، خیابان صالح اباد غربی

زیبارویان متولد پاییز هستن…

وايسا ببينم چرا من از رفتنت ناراحت باشم؟ تو باختی! تو کسیو از دست دادی که جز تو چشمش هیچ کسيو نميديد، تو کسیو از دست دادی که حاضر بود تحت هر شرایطی کنارت باشه و حالتتو خوب کنه، تو کسیو از دست دادی که تا هروقت میخواستی منتظرت میموند! اونم تو دوره ای که همچین آدمایی که کمه! پس من ناراحت نيستم! کسی که باخت تویی! کسی که باید ناراحت باشه تویی! شاید اینارو طول ميکشه ولی میفهمی..

‏بچه ها جونم اگه پشت سرتون حرف زدن اصلا ناراحت نشید چون تا کونی نسوزه، دهنی باز نمیشه

‏تراپیستم به جمله بهم گفت که خیلی بهم کمک کرد؛ «هیچ آدمی هیچ‌وقت در زندگی شما همیشگی نیست ، در طولانی‌ترین حالت، روزی مرگ به اون رابطه پایان می‌ده.»

دوام آوردن یکی از گزینه‌ها نبود، تنها گزینه‌ی رو میز بود‌ ...🌱

می‌گفت: «منتظر گذاشتن آدما با از دست دادنشون هیچ فرقی نداره‌.»

آزاد میشود، کسی که از هیچکس انتظاری نداشته باشد...

هیاهوی زیاد برای هیچ!

به هر حال آنچه مرا نجات میدهد خود من است.

یه آدم باشعور حتی موقعی که ازت ناراحته باز احترامتو نگه میداره و مثل آدم رفتار میکنه. آدمای در پیت وقت خوشی خوبن ولی وقت دعوا، چاک دهنشون باز میشه. 🤌🏼

‏من دردامو به کسی نمیگم، اگه بهت گفتم یعنی مراقبم باش..

‏این همه باهات خوب بود ندیدی؟ چسبیدی به همون یه باری که حالش بد بود و حوصله خودشم نداشت؟ آفرین عقب مانده.

یه وقتایی رها کردن به معنی دوست نداشتن نیست ، بخاطر ناراحتیاییه که بیان شده ولی بهش توجهی نشده ...

وقتی میتونید با یک‌نفر، یه رابطه طولانی تجربه کنید که رفاقت تو رابطه عاشقانتون موج بزنه، باهم سفر و مهمونی برید، کنار هم پیشرفت کنید، باهم قدم بزنید، بخندید، ذوق کنید، مشکلاتتونو با صحبت کردن حل کنید و یاد بگیرید چطور باهم سازگار باشید چرا خیانت میکنید؟!🫠

بعضی دوس داشتن ها تویِ پوست و رگ و استخوان های طرف مقابلمون شکل گرفته.دیشب بهش گفتم ببین تو دوسَم نداری به زبون نمیاری.بهم گفت موقعیتش باشه من برات جونمو میدم.من بازی با واژه ها رو بلد نیستم.من دوس داشتنو رفتار میکنم... جانِ مَن🍓🤍

‏واقعا بدم میاد که گریه کردن رو مسخره میکنید و ضعف میدونید. اتفاقا من خیلی راضیم که اشکم در مشکمه. غم باد نمیگیرم حداقل. ناراحتیم همیشه همون لحظه با گریه کردن تخلیه میشه.

بخااطر شرایط اقتصادی و فرهنگی خیلی از ماها ازدواج نخواهیم کرد پدر و مادر نخواهیم شد... ولی خیلیامون میتونستیم پدر یا مادر خوبی بشیم، همسر خوبی بشیم ...