uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 697 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 613-o'rinni va Eron mintaqasida 16 925-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 697 obunachiga ega bo‘ldi.

27 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -223 ga, so‘nggi 24 soatda esa -3 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.07% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.78% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 180 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 745 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 21 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 28 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 697
Obunachilar
-324 soatlar
-207 kunlar
-22330 kunlar
Postlar arxiv
ته تهش آدم باید خودشو دوست داشته باشه و از خودش راضی باشه وگرنه راضی نگهداشتن بقیه خیلی گرونه به قیمت هدر رفتن زندگی ...

قشنگ‌ترین حرف بعد دیت : بوی تورو میدم !

یکی امروز طلاق گرفته، یکی امروز ازدواج کرده؛ هردو برای خوشبختی گامی برداشتن! یکی امروز از کارش استعفا داده، یکی بالاخره استخدام شده؛ هردو فصل جدیدی و شروع کردن! یکی آخر هفته تو بار خوش میگذرونه، یکی آخر هفته کتاب میخونه؛ به هرکی یجور خوش میگذره! یکی خوشحاله که وزنش زیاد شده، یکی خوشحاله که وزن کم کرده؛ همه برای نتیجه یکسان تلاش نمیکنن! ما برای احساس خوشبختی مجبور نیستیم مثل هم باشیم، هرکس مسیر خودشو داره!

‌ساکت در پیله‌ی خویش به فکر پروانه شدن !

بیا یه لحظه فکر کنیم مُردیم… دیگه نیستیم! تموم شده همه چیز! یه سوال! مگه مرگ قطعی‌ترین اتفاق زندگی نیست؟ حالا که تهش اینه از چی میترسی انقدر؟ خیام یه شعری داره که میگه: چون عاقبتِ کار جهان نیستی است، انگار که نیستی، چو هستی خوش باش… فکر کن نیستی! تهش همینه دیگه! پس حالا که هستی زندگی کن … جدا کن خودتو از ترس‌هات! قبرستون پُر از آدم‌هاییه که با ترس زندگی کردن و طعم خیلی از لذت‌ها رو نفهمیدن! لذت عشق لذت رسیدن به یه رویا! می‌دونی بعضیا انقدر جدی گرفتن قصه رو که حتی برخورد یه نسیم به پوست صورتشون رو حس نمی‌کنن! اگه اینجوری باشه پس فرق ما با ربات چیه؟ تو زنده‌ای لامصب! میفهمی؟ میفهمی وجود داشتن چقدر ارزشمنده؟ خودتو باور کن خودتو بشناس خودتو‌ کشف کن گور بابای حرفای آدما اونا که تورو زندگی نمی‌کنن! اونا که تورو نمی‌میرن اگه یهو همین فردا نمیریم! تا هفتاد سالگی فقط یه پلک فاصله‌ست… نشه توی اون سن برگردی به مسیری که اومدی نگاه کنی و با خودت بگی عجب…تباه کردم زندگی رو… نامهربون بودم هیچی نفهمیدم! یادت بمونه حرفایِ امشبو!

ما‌هیچ‌تر ازهیچ پی‌هیچ دویدیم جزهیچ‌ دراین هیچ دگر هیچ ندیدیم...

وقتی کسی رفتار ناخوشایندی باهات می‌کنه و بی‌هیچ تلاشی برای بخشیده شدن می‌بخشیش، منتظر باش دوباره همون رفتار رو تکرار کنه و باز هم بی‌هیچ تلاشی برای بخشیده شدن ببخشیش، چون اگر یاد گرفته بودی به خودت احترام بذاری همون بار اول می‌ذاشتی. این روند تکرار و تکرار و تکرار می‌شه و اگر هم روزی ازش خسته شی دیگه کاریش نمی‌شه کرد چون اون آدم یاد گرفته لازم نیست در پی اشتباهاتش تلاشی کنه برای دوباره به دست آوردن تو و توجه‌ات و وقتی چنین چیزی ازش بخوای رهات می‌کنه و می‌ره چون طبق آموخته‌های اون داری چیزی رو طلب می‌کنی که حقت نیست و لیاقتش رو نداری. برخوردت با اولین اشتباهی که آدم‌ها درباره‌ت مرتکب می‌شن، تنها برخوردی‌ه که تا آخر ازت می‌پذیرن.

بعضی از آدما از جنس نورن انگار وقتی تو زندگیت هستن همه چی خوب تره،حالِ دلت بهترِ، بهت بیشتر خوش میگذره، سختی ها آسون تر میشه و خندیدن هات واقعی تر میشه، انگار میتونن عمیقا ترین نقطه ی قلبت رو لمس کنن و غمت رو احساس کنن و بفهمن.. بعضی از آدما انگار از جنس نور هستن، انگار وجودشون برکتِ، نگاهشون نعمته و جنس عیارشون طلاست.. یکی مثل تو..

ما از دلگیریِ روزهایمان، به "شب" پناه می بردیم، و از دلتنگیِ شب هایمان، به روز... و اینگونه بود که تمامِ جوانیِ مان؛ در ناتمامِ یک انتظار، "تمام" شد... 👤#نرگس_صرافیان_طوفان

حتما براتون پیش اومده به یکی بگین من فلان کار رو به خاطر تو کردم و طرف جواب بده خب نمی‌کردی مگه من ازت خواستم؟ بعد شما پیش خودتون فکر کنین چه بی‌چشم و رو. خب باید بگم که نه؛ اون بی‌چشم و رو نیست و مشکل از شماست. تا وقتی کسی کاری ازتون نخواسته انجامش ندین، وقتی هم خواست فکر نکنین چون ازم خواسته باید انجامش بدم. حق انتخاب برای خودتون قائل شین؛ وقتی فکر کنین وظیفه‌تونه طرف هم فکر می‌کنه وظیفه‌تونه پس در آینده هم خبری از قدردانی و ظرفیت نه شنیدن نخواهد بود.

عباس معروفی یه جایی تو سمفونی مردگان گفت: "حضورش برایم هیچ اهمیتی نداشت اما غیبتش خیلی آزار دهنده بود." این خیلی نکته جالبیه. یعنی تا هست مهم نیست ولی وقتی نیست جای نبودش اذیت میکنه...

تو زندگی خیلیامون یه غمی هست که پر رنگ‌تر از بقیه غم‌هاست، هضم نشدنی و هرگز خوب نشدنی. هر بار با هر اتفاقی غمگین میشی یا صدمه میبینی؛ برمیگردی پیش اون غم. از غم‌ های جدید به کهنه ترین غمت پناه میبری. به جانکاه ترین غمت...

‏چیزایی كه در شأن تو نیست رو به اسم صبر و فداکاری تحمل نکن تو قرار نیست فدا بشی شکوهت رو حفظ کن..

هر زمانی حس کردید کسی را آنقدر دوست دارید که شبیه به حیثیت، اصالت، خانواده، وطن تان است، وَ به این آسانی‌ها از آن دست نمی‌کشید، آنگاه اجازه دارید دوستت دارم را بیان کنید. آدم باید اینطور پایبند به «دوستت دارم» هایش باشد...

چمیدونم بابا منم بار اولمه دارم زندگی میکنم فدای سرم اگه جایی خراب کردم:)

‏می گفتی"شبت خوب جانِ من" بیشتر از خوب بودن شب، اندیشه ی این که جان تو هستم، در من ریشه می کرد و سبز می شد.🌱❤️

نصیحت امشب: اگر خوب تا کردید نشد، مچاله کنید بندازید دور... اعصابتون، آرامشتون، روح و روانتون خیلی مهم تره🤌🏻

ایده‌ی بایو در مورد «صبوری کردن»: * باشد که غم خجل شود از صبرِ قلب ما * صبر تا کِی؟ دلم از طاقت بسیار بُرید * لب اگر بسته، نخِ صبر به سوزن دارم * این صبر که می‌کنم افشردن جان است * صبر کن ای دل، شبی آخر به ما هم می‌رسد

‏من بهت نمیگم دوست دارم، من عکسای گالریمو بهت نشون میدم و واست داستان هر عکسو تعریف میکنمم ❤️

‌ به سرزنش کنندگان بگویید: اندکی صبر؛ حوادثِ روزگار می چرخند.