es
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Ir al canal en Telegram

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Morphin™ | مورفین

El canal Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) en el segmento lingüístico de Farsi es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 19 697 suscriptores, ocupando la posición 1 613 en la categoría Arte y diseño y el puesto 16 925 en la región Irán.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 19 697 suscriptores.

Según los últimos datos del 27 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de -223, y en las últimas 24 horas de -3, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 11.07%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 3.78% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 180 visualizaciones. En el primer día suele acumular 745 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 21.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como کس, وقت, آدم, چیز, آدما.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 28 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

19 697
Suscriptores
-324 horas
-207 días
-22330 días
Archivo de publicaciones
امیدوارم شب با تو مهربان باشد، تو که روز در فرسودنت کم نگذاشت. تو، که از اندوه و خستگی حرف نزدی، تا خوشحالی عزیزانت را خراب نکنی...

‏خیلی غمگین میشم وقتی خودم رو دوباره تو شرایط روحی‌ای میبینم که قبلا هم اونجوری بودم و کلی تلاش کردم برای درست کردنش، ولی خب نتونستم خودمو خوب نگه دارم و باز اون حال بده برگشته.

⭕️ ده تا از مهم ترین بازارهای تهران با ادرس... ذخیره کن و برای دوستانت هم بفرست: - بازار بزرگ تهران: خیابان خیام چهارراه گلوبندک بازار پانزده خرداد - بورس فرش: خیابان مصطفی خمینی حدفاصل چهارراه سیروس و مولوی - بورس لوازم اشپزخانه: میدان شوش، خیابان صابونیان - بورس پارچه: خیابان مصطفی خمینی، خیابان اردستانی، بورس پارچه و ... - بورس لوازم برقی: خیابان ری، سه راه امین حضور - بورس کفش: خیابان جمهوری سر چهارراه سعدی، خیابان باغ سپه سالار - بورس شوینده: چهارراه مولوی، خیابان صاحب جمع - بورس مانتو: میدان هفت تیر - بورس کیف و کفش: میدان بهارستان، پاساژ بهارستان - بورس دکوری: اتوبان تندگویان، بعد از آزادگان، خیابان صالح اباد غربی

زیبارویان متولد پاییز هستن…

وايسا ببينم چرا من از رفتنت ناراحت باشم؟ تو باختی! تو کسیو از دست دادی که جز تو چشمش هیچ کسيو نميديد، تو کسیو از دست دادی که حاضر بود تحت هر شرایطی کنارت باشه و حالتتو خوب کنه، تو کسیو از دست دادی که تا هروقت میخواستی منتظرت میموند! اونم تو دوره ای که همچین آدمایی که کمه! پس من ناراحت نيستم! کسی که باخت تویی! کسی که باید ناراحت باشه تویی! شاید اینارو طول ميکشه ولی میفهمی..

‏بچه ها جونم اگه پشت سرتون حرف زدن اصلا ناراحت نشید چون تا کونی نسوزه، دهنی باز نمیشه

‏تراپیستم به جمله بهم گفت که خیلی بهم کمک کرد؛ «هیچ آدمی هیچ‌وقت در زندگی شما همیشگی نیست ، در طولانی‌ترین حالت، روزی مرگ به اون رابطه پایان می‌ده.»

دوام آوردن یکی از گزینه‌ها نبود، تنها گزینه‌ی رو میز بود‌ ...🌱

می‌گفت: «منتظر گذاشتن آدما با از دست دادنشون هیچ فرقی نداره‌.»

آزاد میشود، کسی که از هیچکس انتظاری نداشته باشد...

هیاهوی زیاد برای هیچ!

به هر حال آنچه مرا نجات میدهد خود من است.

یه آدم باشعور حتی موقعی که ازت ناراحته باز احترامتو نگه میداره و مثل آدم رفتار میکنه. آدمای در پیت وقت خوشی خوبن ولی وقت دعوا، چاک دهنشون باز میشه. 🤌🏼

‏من دردامو به کسی نمیگم، اگه بهت گفتم یعنی مراقبم باش..

‏این همه باهات خوب بود ندیدی؟ چسبیدی به همون یه باری که حالش بد بود و حوصله خودشم نداشت؟ آفرین عقب مانده.

یه وقتایی رها کردن به معنی دوست نداشتن نیست ، بخاطر ناراحتیاییه که بیان شده ولی بهش توجهی نشده ...

وقتی میتونید با یک‌نفر، یه رابطه طولانی تجربه کنید که رفاقت تو رابطه عاشقانتون موج بزنه، باهم سفر و مهمونی برید، کنار هم پیشرفت کنید، باهم قدم بزنید، بخندید، ذوق کنید، مشکلاتتونو با صحبت کردن حل کنید و یاد بگیرید چطور باهم سازگار باشید چرا خیانت میکنید؟!🫠

بعضی دوس داشتن ها تویِ پوست و رگ و استخوان های طرف مقابلمون شکل گرفته.دیشب بهش گفتم ببین تو دوسَم نداری به زبون نمیاری.بهم گفت موقعیتش باشه من برات جونمو میدم.من بازی با واژه ها رو بلد نیستم.من دوس داشتنو رفتار میکنم... جانِ مَن🍓🤍

‏واقعا بدم میاد که گریه کردن رو مسخره میکنید و ضعف میدونید. اتفاقا من خیلی راضیم که اشکم در مشکمه. غم باد نمیگیرم حداقل. ناراحتیم همیشه همون لحظه با گریه کردن تخلیه میشه.

بخااطر شرایط اقتصادی و فرهنگی خیلی از ماها ازدواج نخواهیم کرد پدر و مادر نخواهیم شد... ولی خیلیامون میتونستیم پدر یا مادر خوبی بشیم، همسر خوبی بشیم ...