uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 703 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 996-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 703 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -261 ga, so‘nggi 24 soatda esa -1 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 11.73% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 311 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 23 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 703
Obunachilar
-124 soatlar
-407 kunlar
-26130 kunlar
Postlar arxiv
مقصد نه دانشگاهه نه ازدواج و نه ثروت، مقصد اینه که وقتی ۶۰ سالت شد بگی: دم خودم گرم که با شرف زندگی کردم!👌

من متوجه شدم نه مشکل از پوله نه لوکیشن نه موقعیت و نه حتی سن. « ذوق » در من مرده و دیگه هیچ چیزی منو نجات نمیده.

کپشن عکسای استوریت: All I gotta do is me. تنها چیزی که باید بهش رسیدگی کنم خودم هستم. My life without filter. زندگی من بدون هیچ فیلتری. Exposing myself. در حال خودنمایی. Clearing my camera roll. در حال تمیز کردن لنز دوربینمم. I decide my on vibe. خودم وایب خودمو تعیین می‌کنم. On my worst behaviour. در بی‌اخلاق‌ترین حالت خودمم. Onto better things. پیش به‌سوی چیزهای بهتر. All my personalities. تمام شخصیت‌هام.

ولی ی پسراییم هستن تیپ خاص ولی ساده دارن بی حاشین تتو ندارن بیشتر وقتشونو صرف کارشون میکنن پارتی نمیرن در حد یکی دوبار رل زدن رگباری دختر فالو ندارن اهل رفیق بازی نیستن اهل دود نیستن آرومن و حوصله دارن اکثراً تحصیل کردن ولی مشکل اینجاست که تو اجتماع نادیده میگیرنشون!

هفت نشانه یک رابطه عالی و پخته : اجازه نمیدن کسی در رابطه شون دخالت کنه هنگام برخورد با مشکلات دنبال مقصر نیستن اجازه نمیدن قهر بینشون طولانی بشه. وقتی طرف مقابلش ازش انتقاد میکنه گارد نمیگیره و بحث نمیکنه. بخاطر یک اتفاق ساده سر طرف مقابلش دادو بیداد نمیکنه. ‏ داشته های رابطه رو به رخ همه نمی‌کشه! برای همدیگه وقت میزارن

فکت: آدمای کم‌حرف، همیشه به چیزایی متهم میشن که واقعیت ندارن و چون توضیح دادن از حوصلشون خارجه، ترجیح میدن به همون شکل قضاوت بشن ...

به پدر و مادرت نگو : - نگو چقدر دخالت می‌کنید؛ بگو قطعا تجربه‌ی شما خیلی زیاده اما من میخوام موضوع رو از دید خودم بررسی کنم. - نگو شما هیچوقت به من باور نداشتید؛ بگو من میخوام شما به من افتخار کنید. - نگو انقدر به من گیر نده؛ بگو لطفا به من اعتماد کنید و آزادی عمل بیشتری بهم بدید. - نگو انقدر تو کارای من دخالت نکنید؛ بگو اجازه بدید خودم تنهایی انجامش بدم، من از پسش برمیام. - نگو میشه دست از سرم بردارید؛ بگو یکم حالم گرفته‌اس نیاز دارم تنها باشم.

از نظر من رفتار تاکسیک یعنی تو داری مثلا با طرف مقابلت چت میکنی یهو غیب میشی و دو ساعت بعد میای میگی ببخشید پشت ماشین بودم رفتار درست چیه بیای قبل غیب شدنت بگی عزیزم ببخشید من پشت ماشینم رسیدم میام پیشت

‏تمام وجودم پر از خشمه اما توی رفتار بی‌نهایت آرومم، یه دنیا غم توی دلمه اما توی صورتم هیچی معلوم نیست، برای هیچ چیزی دیگه حتی ذره‌ای ذوق ندارم اما دائم دارم لبخند میزنم، دیگه حتی خودم هم نمی‌تونم بفهمم چِمه…

شما به ۳ برد روزانه نیاز دارید: ۱. یک پیروزی فیزیکی: پیاده‌روی ، دویدن، وزنه زدن، شنا کردن ۲. یک پیروزی ذهنی: خواندن، نوشتن، ساختن یا خلق، یاد گرفتن ۳. یک پیروزی روحی: شکرگزاری ، مدیتیشن، مطالعه، رشد و تعالی

‏«عزیز دل کسی بودن» باعث میشه این دنیا راحت تر بگذره

‏گل خریدن هدر دادن پول نیست ؛ سرمایه گذاری قوی رو رابطه‌ست.

نه همنشین بدی بودم ، نه یار بدی به پای هیچ نشستم ، عجب قمار بدی :)

اینو یه جا پین کنید، بنویسید که جلوی چشمتون باشه و دقیقا توی تمام روابط دوستی، اجتماعی، عاطفی و حتی خانوادگی‌تون هم پیاده کنید؛ «حتی اگر برای مردم دراز بکشید تا از رویتان رد شوند، بسیاری از آن‌ها شاکی خواهند بود که به اندازه‌ی کافی پهن نیستید! مراقب باشید که وقت و انرژی باارزش خود را فقط برای افرادی خرج کنید که ارزشش را دارند.»

و دیدم بیشتر از چیزی که گمان می‌کردم دوام آورده‌ام!

اگه تورو رد‌کردن، بپذیر. اگه تورو دوست ندارن، رها کن. اگه کسی یا چیزی رو به تو ترجیح می‌دن، ازشون بگذر. همه کسایی که دوسشون داری موندنی نیستن. همه ی اونایی که بهشون اعتماد داری وفادار نیستن. از دست دادن آدمایی که نمی‌خوان تو زندگیم باشن، برام اهمیتی نداره؛ من کسایی رو از دست دادم که تمام دنیام بودن، ولی با این وجود هنوز حالم خوبه. برای موندن کسی التماس نکن. چیزی که برای تو باشه تا ابد موندنیه. تو شاید نتونی تمام موقعیت ها و عواقبشونو کنترل کنی، اما می‌تونی رفتار خودت و طرز پاسخ بهش رو در قبالشون کنترل کنی. همیشه خوب باش. قطعاً در جایی از زندگیت که انتظارشو نداری جواب خوبی هات رو می‌گیری.

همه از قوی بودنم گفتند؛ ولی او گفت: به من تکیه بده من بخاطر تو اینجام🌱🤍

خیلی از آدما عاشق نمیشن فقط میخوان یکیو داشته باشن. باید یکی حتما باشه.. فقط اون بودنه مهمه، کی باشه و چجوری اومده باشه و اینا مهم نیست. عادت کردن به تنها نبودن، درحالی که در واقع تنهان... این بدترین اعتیاد ممکنه که یه آدم میتونه داشته باشه، "اعتیاد به دوست داشتن"...

یه چیزی خوندم خیلی شبیه من بود، می‌گفت: و من خودم را با خستگی تمام از میان این فصل عبور می‌دهم، فقط به امید نور کم سویی که در دور دست‌ها می‌درخشد...

همه را ببخش جز کسانی‌که؛ تو را از سمت آبادت ویران کردند...