uz
Feedback
Morphin™ | مورفین

Morphin™ | مورفین

Kanalga Telegram’da o‘tish

به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Morphin™ | مورفین analitikasi

Morphin™ | مورفین (@morphin_graphy) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 19 695 obunachidan iborat bo'lib, Sanʼat & Dizayn toifasida 1 611-o'rinni va Eron mintaqasida 16 944-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 19 695 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -243 ga, so‘nggi 24 soatda esa -8 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 10.69% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 3.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 2 106 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 781 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 21 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, آدم, چیز, آدما kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
به کانال مورفین خوش آمدید🌸 ‌ ‌ آدرس اینستاگرام مورفین:👇 https://instagram.com/morphin.graphy

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Sanʼat & Dizayn toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

19 695
Obunachilar
-824 soatlar
-237 kunlar
-24330 kunlar
Postlar arxiv
تو کتاب "نباید می ماندیم" معین دهاز یه جا خیلی درست میگه: "در زندگیم سختیهایی را تحمل کردم که پیش از واقعه گمان نداشتم بتوانم. حتى بعدها، باور نکردم که در آن ماجرا تاب آوردم. انسان خودش را نمی شناسد، خصوصا قدرتهایش را"

از من می‌شنوی دو جا روی انتخاب مرد زندگیت خیلی توجه کن، موقعی ناراحتی واکنشش چیه؟! وقتی عصبانیه رفتارش باهات چجوریه؟!

خيلی جالبه این موضوع! شما دقيقا حس نا کافی بودن رو از کسی می‌گیرید که از سرش هم زیادید...

‏دوست عجب پدیده‌ی نجات‌دهنده‌ایه، یه ساعت با هم چرت‌وپرت می‌گید و همین امید به زندگیت رو ۱۰ برابر می‌کنه!

کاش میشد سر دَرِ هر خونه‌ی ایرانی این نوشته‌ی جبران خلیل جبران زده می‌شد که؛ فرزندانِ شما از آنِ شما نیستند! شما مجاز هستید که عشقِ خود را به ایشان هدیه دهید، نه افکارتان را...

میگفت: خیلیامون با کمترین تقصیر بیشترین تقاص رو پس دادیم... والله که از این حق‌تر نشنیدم.

یه آدمایی پشت بندِ یه اتفاق تلخ «برق چشمـاشون»‌ برای همیشه خاموش میشه. مثل از دست دادن یک عزیز... دیگه هیچوقت از ته دل نمی‌خندن، قشنگ میشه دید تو چهره‌شون که چشماشون برق نداره. این اتفاقا از زندگیتون دور باشه.✨🤍

بیداری؟! خواستم بهت بگم عیبی نداره اگر اونجوری که فکر می‌کردی پیش نرفت، فدای سرت اگر اونی که میخواستی نشد، اشکالی نداره اگر اندوهش هنوز باهاته و مشکلی نیست اگر سخته و گاهی وقتا فکر میکنی از پَسِش برنمیایی.. به خودت نگاه کن! تو تا اینجا رو هر جوری بوده اومدی.. از این به بعد هم میتونی، من باور دارم که میتونی.. لطفا خودت بمون، قوی بمون، سبز بمون.

اگه دقت کنی میتونی حس حسادت بقیه رو از تو شوخیاشون تشخیص بدی.

تو زندگیتون با آدمی وارد رابطه بشید که بتونید باهاش برید جنگ، چون زندگی؛ دقیقاً همون میدون جنگه. یکی که جا نزنه، پا پس نکشه، جنم داشته باشه و تا اخرش در کنارتون باشه.

میگفت : تو؛ روحِ منو نخ کِش کردی.

با منی که هیچ سلاحی در برابرت ندارم، نجنگ نجنگ پاره تنم نجنگ…

من از این ناراحت نیستم که پارتنر ندارم، ناراحتم که دچار بی‌حسی عاطفی شدم، نهایتا یکی دو روز راجع به کسی هیجان داشته باشم بعد یهو میبینم نه واقعا کشش و حوصله ندارم، انگار همون اول که دارم آشنا میشم برام اسپویل میشه که قرار نیست جالب باشه و دارم خودم رو با ادامه دادنش مسخره میکنم.

اگه یه‌عمر با آدما مهربون بودی، فکر نکن اونا هم نوبت تو که بشه باهات مهربونن. اگه همیشه آبروی آدما رو حفظ کردی، فکر نکن اونا هم حتما تو بزنگاه‌ها آبروتو حفظ می‌کنن. اگه همیشه موقع گرفتاری اومدن سراغت، هیچ تضمینی نیست موقع گرفتاریت دستت رو بگیرن. اینو بدون که بعدا اذیت نشی.

‏حرفات قشنگه عزیزم ولی ببخشید حس ششم نمی‌‌ذاره.

یه دیالوگی اخیرا شنیدم، به نظرم خیلی جالب بود، میگفت: "شاید تلخ باشه ولی ما بین افراد حسود با چهره های صمیمی زندگی می‌کنیم" همین قدر درست...!

تو منظوری نداشتی ولی من بابتش چند ساعت گریه کردم!

نوشته بود: «هیچکس یادش نمیمونه واسش چیکار کردی؛ ولی همه اون کاری که نکردی رو قشنگ یادشونه.»

مرسی بابا: به خاطر جاکفشی پر از کفش به خاطر جا نونی پر از نون به خاطر کیف پر از لوازم التحریر به خاطر لامپ روشن به خاطر شیر آب وصل به خاطر عطر غذا به خاطر لباسای رنگارنگ به خاطر اینترنت وصل به خاطر گوشی تو شارژ به خاطر یخچالی که جا نداره به خاطر خورشتی که گوشت داره به خاطر خودت ❤️

وقتی یه مرد جوری رفتار می کنه که انگار بهتون اهمیت نمی ده، پس واقعا اهمیت نمی ده! خودتون رو گول نزنین و تعبیر دیگه ای بکنین! مردها مثل ما پیچیده نیستن! همونی هستن که نشون می دن…

Morphin™ | مورفین - Telegram kanali @morphin_graphy statistikasi va tahlili