uz
Feedback
screen

screen

Kanalga Telegram’da o‘tish

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
532
Obunachilar
+2524 soatlar
+437 kunlar
+4330 kunlar
Postlar arxiv
خدا سر پدر سونگهون هم نیاره

خیلی گناه داره بچه‌ها جی بودن اصلا اصلا اتفاق جالبی نیست

آقا بمیرم دلم برای جی سوخت یکم

جای حساس تموم شد الان عقلمو از دست میدم.

سونگهون آره یا نه.

https://t.me/cytir/3409?single یاخدا سونگهون چی نه الان میمیرم

وای نیکی آخراش خفه شدممممششوشگشنشن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

قطعا یدور دیگه این پارتو می‌خونم چون وا چرا انقدر خوب بود؟؟؟؟ 2()#(#=@)$)#8@82

وای نه.

الان بچه‌ها میگن انمیز تو لاورزشون کنیم

اصلا بامزه نبودم بهرحال ممنونم بابت قلب‌هاتون.

💪🏻🏀💥

👍👍❤️❤️❤️

من اون روی سگ و گربه‌ای اینارو بیشتر می‌پسندم

👍👍❤️❤️❤️

لطفاً همین یک بار باشه فقط

من میگم میناجه

مردم.

:))۳؟۲۸#!۳۷#)۱۹@

اتفاقاً یکی از دوستامم وقتی دید نیکی و اونچه دارن مثل آدم حرف میزنن گفت "عجب اتفاق غیرقابل باوری"