screen
Kanalga Telegram’da o‘tish
heejake au 𝂅 @auscreenbot / @cy1ir here !
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
532
Obunachilar
+2524 soatlar
+437 kunlar
+4330 kunlar
Postlar arxiv
532
سلام درسته یکبار فروپاشی روانی کردم توی چنلم ولی نمیتونم انون رو خالی بزارم اینجارو باید تسخیر کنم.
اول از همه اینکه این پارت خیلی بلند و قشنگ بود؟؟؟ خوندنش ازم حدودا ۴۰ دقیقه وقت گرفت و حسش رسما عین دیدن سریال بود. خیلی دوسش داشتم. خیلی لذت بردم مرسی بابت همچین پارت طولانی بلند قشنگی.
بعد اینکه برای بار n ام عاشق نیکی ام. خیلی نمکه خدا حفظش کنه. هروقت نیکی یکاری میکرد یا یکچیزی میگفت من پاره میشدم واقعا از خنده اصلا نیکی رو جدی جدی عشقه. :)).
بعدش راجب بومگیو یونجون بخزیهممطعقطثم۶جطق۶طج۶ق انتظار نداشتم یونجون انقدر زود وا بده. دیدن چهره های جدید از یونجون.
از این به بعد هروقت سخت گیری کنه من : این یونجون بازیا چیه؟؟؟
برای اولین نیکی و اونچه تو یکچیزی تفاهم داشتن یک پیشرفت برای ما.
این پارت از دوتا خانم خوشگله مومنت نداشتیم :(
و هیجیک این پارت؟؟ بالاخره دارن به هم نزدیک میشن و خیلی خوشحالم چقدر باهم خوب رفتار میکنن واقعا دوسشون دارم
هیسونگ گفت " تو نجات دهنده منی" Well yes he is your FATE
سونگهون .... خب همونطور که قبلا گفتم هم میگم سونگهون توسط پدرش کنترل میشه و فکرکنم قبلا هم گفتم؟ این قضایا یجورایی به هیسونگ ربط داره و بخاطر همین سونگهون یکم هم بیشتر تحت فشاره پدرش و بخاطر همین چیزی به هیسونگ نگفته. نمیدونم قضیه واقعا چیه ولی میدونم واقعا این بچه تحت فشاره و من جدی نگرانشم و میدونم که سونگهون هم حق زیادی داره و براش آرامش آرزو میکنم.
آخرش یکی برگشت گفت سونگهون؟ نمیدونم کی بود بهرحال یکی از بچه های باشگاهه نمیتونم حدس بزنم کیه ولی میگم شاید یونجونه. امیدوارم نیکی نباشه چون باز خنده دار میشه قضیه :)))
ولی خب درکل این قضیه قراره باعث بشه سونگهون نره و به هیسونگ بگه چخبره ... درسته؟
امیدوارم سکنگهون زودتر سنگ هاشو با هیسونگ وا بکنه و بهش بگه چخبره چون من دیگه بیشتر از این جدایی این دوتاشو نمیتونم تحمل کنم و خیلی خیلی زیاد دلم میشکنه براشون.
532
وای عزیزدلم خیلی ممنونم، واقعاً خوشحالم که میتونم بهتون کمک بکنم و یکم هم که شده حالتون رو بهتر کنم
532
جیک که حرفهای فلسفی درباره این که دنیا برای همه باید رنگین کمونی باشه و هیچکس لیاقت ناراحت بودن رو نداره میزنه، هیسونگ هم میزنه توی این فاز که من زیادی گند زدم عذاب وجدان دارم
532
″ تو همیشه وقت هایی که انتظارش رو ندارم به عنوان یک نجات دهنده پیدات میشی جیک ″
همین جمله کافی بود تا من بخوام خودم رو از پنجره پرت کنم پایین
این که جیک تونست با حرف هاش هیسونگ رو به خودش برگردونه و باهم مچ بشن و بتونن بازی رو همراه بقیه به نفع خودشون تموم کنن باعث شد بخوام گریه کنم
هیسونگ در کنار جیک داره فروپاشی های روانیش رو میگذرونه و خیلی خوشحالم که کنار هم هستن
جیک برای هیسونگ مثل دارو میمونه
مرهم درد هاش
مکالمه شون،احساساتشون،خجالت زدگی های جیک
همه شون پرستیدنی و آغاز گر یک دوره ی جدیده
دوره ای فوق العاده دوست داشتنی شاید؟!
نمیدونم شاید تا همیشه غم این رو داشته باشم که چرا من هم مثل این بچه ها یک گروه دوستی این مدلی ندارم
و یا چرا من یک جیک و یا جی ندارم که انقدر دوستم داشته باشن و مراقبم باشن؟!
لوین جمله ی ″ از یک خون،و از یک رگ و ریشه نیستیم ولی خانواده هستیم ″ رو کاملا به خوبی نشون میده
نیکی مثل همیشه بیشترین سطح کمدی رو داشت و باعث میشه فکر کنم که این پسر فوق العاده است
و
یونجون و بومگیو؟! خدای من ریاکشن یونجون فوق العاده بودش
هیچکس از یونجونی که توی تمرین ها و بازی ها سخت میگیره این انتظار رو نداشت
عاشقش هستم
و سونو؟!
خیلی فشار روانی روش بود
و به نظرم یک بغل احتیاج داره
جونگوون هم احساس میکنم یک ریزه احساس هایی به جی داره ولی یا نمیخواد قبول کنه و شک داره/میترسه
یا هم کامل متوجه نشده خودش
و راجب گذشته ای که میخواد رهاش کنه کنجکاو هستم به شدت
″ این وسط اضافه کنم که ، هیسونگ و جیک خیلی به هم اهمیت میدن حتی زیر زیزکی و بعد میزنن زیرش ″
بامزه ان
و سونگهون
به نظرم شکسته ترین هست
من مطمئن ام دوستیش با هیسونگ براش با ارزش بوده
این کاملا دیده میشه
به خاطر عذاب وجدان نباید باشه
هنوز نمیدونیم چی شده
ولی من از الان غم سونگهون رو به جون میزنم
فشار و غمی که روشه رو منم دارم الان احساس میکنم و حدس بزن چی ؟!
فشار زیادی دارم الان روی قلبم احساس میکنم و باعث میشه نتونم نفس بکشم درست
و یک حسی بهم میگه شاید نیکی مچ سونگهون رو گرفته باشه
ولی میدونید چیه؟!
احتیاج دارم هسیونگ و سونگهون حرف بزنن و سونگهون همه چیز رو بگه
هم خودش و هم هسیونگ رو به سمت روشنایی ببره
و در آخر ، ازت ممنونم؟!
بابت خلق این فیکچت
من واقعا ممنونم
زندگیم رو قابل تحمل تر و شیرین تر کرده
و من برای فرار از مشکلات و فشار های زندگیم
توی این مدت
همش به تو و نوشته ات پناه میبرم
خسته نباشی
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
