ch
Feedback
screen

screen

前往频道在 Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

显示更多
未指定国家未指定类别
536
订阅者
+724 小时
+507
+5030
帖子存档
می‌خوام هفت نفره

https://t.me/cytir/3943 میخواد هیجیکهونش کنه؟ از اونطرف جیوونکی؟

باعث افتخاره که همچین دیوایی مال من باشه

:(((

https://t.me/cytir/3939 آره خب قطعا همینطوره برای همین انقدر جذبمون کرده

حنانه سونو مال تو

مردمنمنمممم

وا بسه اصلا سونورو میدیم به عوامل پشت صحنه

https://t.me/cytir/3939 اون چیز لطفا سونسون نباشه. توروخدا. التماس.

سونگهون تنهاست باید یکی کنارش باشه

همه باهم بریم پشت انون

آفرین بچه‌ها

بچها سونکی خیلی دعوایین اینقدر میزنن تو سر و کله هم کم نیارن آخرش طلاق میگیرن و مطمئنم طلاق سونکی واستون غمگین تره تا اینکه کلا بهم نرسن. سونو سریع ریج بیت میشه نیکی هم کم نمیاره ماشاالله 24/7 سر به سرش میزاره. پس بیایید با اتحاد برسیم چقدر سونسون می‌تونه قشنگ باشه ببینیدشون تروخدا؟؟ روز اولی سونو اینقدر خجالت کشیده بود که اشتباهی گرفته بود سونگهون رو . بعدشم برای روح خسته و شکست عشقی خورده ( حالا نخورده ولی حال و هوایش اینطوریه) سونگهون ما یه سونو نیاز داریم . سونو کلی هوای دوستاشو داره حتی اونایی که تو لوین هستن حالت فکر کنید چقدر با پارتنرش خوب باشه و اهمیت بده ؟؟؟ پس اینم مهری بر اینکه سونسون باشه چقدر هردوشون خوشحال میشن .

هیجیک هم با پفیلا دارن تماشا می‌کنن

وای فکر کن این وسط که جی برای رسیدن به جونگوون از نیکی مشاوره میگرفت بعد الان از جونگوون خسته بشه و نیکی بره سراغ جونگوون. بعد جی بفهمه و با اینکه میخواست مووان کنه ولی پشیمون شه و دعوا✨

نه نیکی از پنجره پرتش می‌کنه پایین

هیسونگ خودش و نیکی رو باهم آتیش می‌زنه

:))))

اینا اصلا حتی باهم مستقیم هم حرف نمیزنن

بچه‌ها