uk
Feedback
screen

screen

Відкрити в Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
532
Підписники
+2524 години
+437 днів
+4330 день
Архів дописів
خدا سر پدر سونگهون هم نیاره

خیلی گناه داره بچه‌ها جی بودن اصلا اصلا اتفاق جالبی نیست

آقا بمیرم دلم برای جی سوخت یکم

جای حساس تموم شد الان عقلمو از دست میدم.

سونگهون آره یا نه.

https://t.me/cytir/3409?single یاخدا سونگهون چی نه الان میمیرم

وای نیکی آخراش خفه شدممممششوشگشنشن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

قطعا یدور دیگه این پارتو می‌خونم چون وا چرا انقدر خوب بود؟؟؟؟ 2()#(#=@)$)#8@82

وای نه.

الان بچه‌ها میگن انمیز تو لاورزشون کنیم

اصلا بامزه نبودم بهرحال ممنونم بابت قلب‌هاتون.

💪🏻🏀💥

👍👍❤️❤️❤️

من اون روی سگ و گربه‌ای اینارو بیشتر می‌پسندم

👍👍❤️❤️❤️

لطفاً همین یک بار باشه فقط

من میگم میناجه

مردم.

:))۳؟۲۸#!۳۷#)۱۹@

اتفاقاً یکی از دوستامم وقتی دید نیکی و اونچه دارن مثل آدم حرف میزنن گفت "عجب اتفاق غیرقابل باوری"