ru
Feedback
screen

screen

Открыть в Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
532
Подписчики
+2524 часа
+437 дней
+4330 день
Архив постов
خدا سر پدر سونگهون هم نیاره

خیلی گناه داره بچه‌ها جی بودن اصلا اصلا اتفاق جالبی نیست

آقا بمیرم دلم برای جی سوخت یکم

جای حساس تموم شد الان عقلمو از دست میدم.

سونگهون آره یا نه.

https://t.me/cytir/3409?single یاخدا سونگهون چی نه الان میمیرم

وای نیکی آخراش خفه شدممممششوشگشنشن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

قطعا یدور دیگه این پارتو می‌خونم چون وا چرا انقدر خوب بود؟؟؟؟ 2()#(#=@)$)#8@82

وای نه.

الان بچه‌ها میگن انمیز تو لاورزشون کنیم

اصلا بامزه نبودم بهرحال ممنونم بابت قلب‌هاتون.

💪🏻🏀💥

👍👍❤️❤️❤️

من اون روی سگ و گربه‌ای اینارو بیشتر می‌پسندم

👍👍❤️❤️❤️

لطفاً همین یک بار باشه فقط

من میگم میناجه

مردم.

:))۳؟۲۸#!۳۷#)۱۹@

اتفاقاً یکی از دوستامم وقتی دید نیکی و اونچه دارن مثل آدم حرف میزنن گفت "عجب اتفاق غیرقابل باوری"