ar
Feedback
screen

screen

الذهاب إلى القناة على Telegram

‌ ‌heejake au ‌ 𝂅 ‌ @auscreenbot / @cy1ir here !

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
533
المشتركون
+2524 ساعات
+437 أيام
+4330 أيام
أرشيف المشاركات
خدا سر پدر سونگهون هم نیاره

خیلی گناه داره بچه‌ها جی بودن اصلا اصلا اتفاق جالبی نیست

آقا بمیرم دلم برای جی سوخت یکم

جای حساس تموم شد الان عقلمو از دست میدم.

سونگهون آره یا نه.

https://t.me/cytir/3409?single یاخدا سونگهون چی نه الان میمیرم

وای نیکی آخراش خفه شدممممششوشگشنشن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

قطعا یدور دیگه این پارتو می‌خونم چون وا چرا انقدر خوب بود؟؟؟؟ 2()#(#=@)$)#8@82

وای نه.

الان بچه‌ها میگن انمیز تو لاورزشون کنیم

اصلا بامزه نبودم بهرحال ممنونم بابت قلب‌هاتون.

💪🏻🏀💥

👍👍❤️❤️❤️

من اون روی سگ و گربه‌ای اینارو بیشتر می‌پسندم

👍👍❤️❤️❤️

لطفاً همین یک بار باشه فقط

من میگم میناجه

مردم.

:))۳؟۲۸#!۳۷#)۱۹@

اتفاقاً یکی از دوستامم وقتی دید نیکی و اونچه دارن مثل آدم حرف میزنن گفت "عجب اتفاق غیرقابل باوری"