uk
Feedback
نِگیلدا

نِگیلدا

Відкрити в Telegram

چرک‌نویسِ یه آدم معمولی با حال غیرمعمول.

Показати більше
1 416
Підписники
+424 години
+27 днів
+10430 день

Триває завантаження даних...

Схожі канали
Немає даних
Виникли проблеми? Будь ласка, оновіть сторінку або зверніться до нашого support-менеджера.
Вхідні та вихідні згадування
---
---
---
---
---
---
Залучення підписників
червень '26
червень '26
+210
в 69 каналах
травень '26
+62
в 19 каналах
Get PRO
квітень '26
+10
в 1 каналах
Get PRO
березень '26
+3
в 0 каналах
Get PRO
лютий '26
+451
в 53 каналах
Get PRO
січень '26
+65
в 23 каналах
Get PRO
грудень '25
+251
в 51 каналах
Get PRO
листопад '25
+244
в 32 каналах
Get PRO
жовтень '25
+90
в 17 каналах
Get PRO
вересень '25
+31
в 7 каналах
Get PRO
серпень '25
+136
в 4 каналах
Get PRO
липень '25
+476
в 4 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
26 червня0
25 червня+5
24 червня+6
23 червня+2
22 червня0
21 червня+7
20 червня+6
19 червня+5
18 червня0
17 червня+21
16 червня+27
15 червня+1
14 червня+1
13 червня+11
12 червня+53
11 червня+15
10 червня+5
09 червня+10
08 червня+4
07 червня+3
06 червня+2
05 червня+2
04 червня+2
03 червня+11
02 червня+6
01 червня+5
Дописи каналу
بدی من اینه نمیتونم مثل خودتون باهاتون رفتار کنم، همینم که هستم حتی اگر با رفتارتون تیکه‌پاره شم.

2
بدی من اینه نمیتونم مثل خودتون باهاتون رفتار کنم، همینم که هستم.
1
3
«برگشتن از راهی که با ذوق رفتم، بدترین چیزیه که تجربه کردم…»
51
4
+1
Немає тексту...
107
5
من غروب جمعه‌م عزیزم؛ موقع فرو افتادن، غمم تماشایی و زیباست.
150
6
چیزها آن‌طور که برایشان برنامه ریختی پیش نمی‌روند. لحظه‌های شکوهمندِ زندگی یکی‌یکی به گه کشیده می‌شوند و اگر آماده نباشی تا بقیه‌ی لحظه‌های معمولی و بی‌نام‌و‌نشانِ زندگی‌ات را درخشان کنی، در دنیا لنگ می‌مانی.
178
7
آدمی‌ام که تحمل هرچیز سختی توی زندگی رو دارم. برای تموم دردهام قوی‌ام، فقط تا زمانی که پریود نشم. پریود که بشم با کوچک‌ترین انگشتی فرو می‌ریزم. هم از درد، هم از بی‌طاقتی و کم‌تحملی.
1
8
دلم می‌خواست کنار تو بمانم؛ اما اگر می‌ماندم، روح و احساساتم از این هم ویران‌تر می‌شد. _
131
9
نکند فکر کنی در دلِ من یادِ تو نیست گوش کن، نبضِ دلم زمزمه اش با تو یکیست مولانا
132
10
آهنگای مورد علاقم بیشتر از آدمای مورد علاقم حالمو خوب میکنن.
132
11
ناراحت کننده‌ست از اینکه روزها نه با غم نه با خوشحالی بلکه با یه حسِ بی‌حسی دارن می‌گذَرن.
160
12
انقدر دست و پا نزن، اینجا هرچی بیشتر دست و پا بزنی بیشتر غرق می‌شی.
261
13
حرف زدن ازش چیزی رو تغییر نمی‌ده و خب اینه که بده.
443
14
Inam Az To.mp3
272
15
بعضی وقتا باید لجبازی و بذاری کنار، دست بندازی دور گردنتو خودتو از وسط رینگ بکشی بیرون. بعضی بردا از شکست بدتره. به درد نمیخوره.
96
16
+3
Немає тексту...
301
17
نیاز ندارم کسی آرومم کنه. نیاز دارم یه جایی پیدا بشه که بتونم تمامِ حرف‌هایی رو که قورت دادم، تمامِ عیبی نداره‌هایی که عیب داشت، تمامِ مهم نیست‌هایی که مهم بود رو اونجا خالی کنم. بعضی خشم‌ها از فریاد نزدن و خالی نشدن به وجود میان، نه از عصبانی بودن. چون من نیاز ندارم خشمم رو کنترل کنم. نیاز دارم یه جایی خالیش کنم. انگار از یه جایی به بعد، دیگه از کسی عصبانی نیستی. از خودت عصبانی‌ای که چقدر سکوت کردی، چقدر گذشتی، چقدر فهمیدی و چقدر هیچ‌کس نفهمید. کاش یه کیسه بوکس بود که هرچقدر بهش مشت می‌زدی، آروم‌تر می‌شدی. نه برای خالی کردنِ خشم از دیگران، برای خالی کردنِ خشم از خودت. برای روزایی که از همه‌چی خسته‌ای، از همه‌کس دلگیری، و بیشتر از همه، از سکوتی که همیشه به جای فریاد انتخاب کردی، چون بعضی روزا آدم با همه‌چی و همه‌کس دعوا نداره، فقط نمی‌دونه این همه خشم رو کجا خالی کنه و بعضی وقتا، آدم دنبالِ آسیب زدن نیست… فقط یه جایی می‌خواد تا بتونه دردش رو زمین بذاره.
83
18
لطفا هرموقع ديدى با گردنبندم بازى ميكنم حواسمو پرت كن ، شايد خودت ندونى ولى من ميدونم چه لطفى بهم كردى.
186
19
«نفسی بساز با من، متکان مرا ز دامن که به یک تکان ساده؛ شکند دل غباری.»
375
20
چند روزی‌ست چیزی برای ارائه ندارم جز اشک. کافی‌ست نگاهم کنی، ابر می‌شوم، می‌بارم، پاییز می‌کنم تابستانت را.
678