es
Feedback
نِگیلدا

نِگیلدا

Ir al canal en Telegram

چرک‌نویسِ یه آدم معمولی با حال غیرمعمول.

Mostrar más
1 425
Suscriptores
+224 horas
+367 días
+11430 días

Carga de datos en curso...

Canales Similares
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+197
en 68 canales
mayo '26
+62
en 19 canales
Get PRO
abril '26
+10
en 1 canales
Get PRO
marzo '26
+3
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+451
en 53 canales
Get PRO
enero '26
+65
en 23 canales
Get PRO
diciembre '25
+251
en 51 canales
Get PRO
noviembre '25
+244
en 32 canales
Get PRO
octubre '25
+90
en 17 canales
Get PRO
septiembre '25
+31
en 7 canales
Get PRO
agosto '25
+136
en 4 canales
Get PRO
julio '25
+476
en 4 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
21 junio+7
20 junio+6
19 junio+5
18 junio0
17 junio+21
16 junio+27
15 junio+1
14 junio+1
13 junio+11
12 junio+53
11 junio+15
10 junio+5
09 junio+10
08 junio+4
07 junio+3
06 junio+2
05 junio+2
04 junio+2
03 junio+11
02 junio+6
01 junio+5
Publicaciones del Canal
آخرین قطره‌ی اشکمم برات ریختم، حالا بیا و به این چشم‌های سرد غریبه زل بزن، هیچی جز بی‌حسی توشون نمی‌بینی.

2
2_5260274600368968865.mp3
103
3
گزارشگر عزیز بیرانوند با دماغش ارتش تک‌نفره محسوب نمی‌شه‌ها!
41
4
پسرهای کله زرد واقعاً خسته‌ام کردن؛ اون از ترامپ این از بازیکنان بلژیک.
78
5
نمی‌دونم چطوری بگم؛ حوصله‌ی آدم‌ها رو ندارم. جایگاهشون برام فرقی نداره. واقعا حوصله‌ی آدمی‌زاد رو ندارم. منو بین گربه‌ها رها کنید قطعا روان سالم‌تری خواهم داشت.
77
6
از آدم‌هایی که می‌دونن که می‌دونم که دارن بهم دروغ می‌گن بدم میاد.
85
7
از آدم‌هایی که می‌دونن که می‌دونم دارن بهم دروغ می‌گن بدم میاد.
1
8
نمی‌دونم چرا راه همیشه برای بقیه هموار و راحته. اگر اونا دو قدم دارن تا برسن به یه مسیری من باید هزارقدم بردارم. و صد در صد از کسی که بیشتر از دو قدم برنداشته نمی‌شه توقع اینو داشت که نگران زخم‌هات باشه و درکت کنه، چون اون هیچ تصوری از مسیر طولانی‌ای نداره که رد تاول‌هاش روی پاهات جا خوش کرده.
90
9
خیلی چیزها ممکنه معناشون رو برام از دست داده باشن، اما دلیل نمی‌شه تا حرفی ازشون زده می‌شه، چشمام یه حالت غمگینی به خودش نگیره.
261
10
بابت پرداخت نگران نباشید، هواتونو دارم من. خیلی پرسیدید که پرداخت دو مرحله‌ای به چه صورته و لازم دونستم بگم یعنی یه مقدارش رو اول دوره پرداخت می‌کنید و مابقی رو بعدا.
53
11
ممنونم از استقبال گرمتون🥹 فقط ۳ نفر دیگه ظرفیت داریم دوستان🤍
65
12
این دوره شامل دوره جامع (نویسندگی رمان‌نویسی و ویراستاری) می‌شه. یعنی ۳ تا از پرکاربردترین مهارت‌های نویسندگی در یک دوره‌ی جامع. اگر به نوشتن علاقه‌مندید و می‌خواید به‌صورت اصولی و حرفه‌ای دنبالش کنید، این دوره برای شما طراحی شده. تو این دوره به‌صورت کامل و کاربردی آموزش می‌بینید و سرفصل‌ها به این صورته: ▫️اصول و ساختار رمان‌نویسی ▫️شخصیت‌پردازی حرفه‌ای و خلق پیرنگ جذاب ▫️تکنیک‌ها و ترفندهای پیشرفته نویسندگی ▫️ویراستاری کاربردی برای ارتقای کیفیت متن ▫️بررسی و تحلیل تمرین‌ها همراه با بازخورد تخصصی هدف این دوره، تبدیل علاقه شما به مهارته. به‌ صورتی که بتونید آثار منسجم، حرفه‌ای و قابل ارائه تولید کنید. 💳 هزینه دوره: ۲۲۰۰ تومان امکان پرداخت در دو مرحله فراهم است. 🎓 در صورت تمایل، مدرک معتبر پایان دوره نیز ارائه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو دوره به آیدی زیر میتونید پیام بدید. @Sellnoyan
88
13
بچه‌ها من قبلا دوره نویسندگی برگزار می‌کردم. خودم چندسال کلاس رفتم و کلا از بچگی علاقه‌ی شدیدی به نوشتن داشتم، چه دلنوشته و چه رمان. چندین دوره حضوری برگزار کردم که الان بنا به دلایلی دیگه حضوری فعالیت نمی‌کنم، و تو مجازی هم چندبار دوره برگزار کردم اما برای آپدیت دوره به تاخیر افتاد و الان دوباره می‌خوام کلاس برگزار کنم.
71
14
🩷
66
15
Mensaje de voz
52
16
عکسای اینجا همیشه حالمو خوب میکنه
106
17
🌟🌟🌟🌟
🌟🌟🌟🌟
114
18
https://www.instagram.com/p/BvPh9vwAero/?igsh=YnVsMG9ybGM3NDlz خیلی اتفاقی این پست رو توی اینستا دیدم و همه‌چی مثل برق و باد از جلوی ذهنم عبور کرد. وقتی ابتدایی بودم برادر یکی از دوستای صمیمیم که ۸ سالش بود توی سفری که به شمال داشتن گم شد. اون روزای سخت رو خیلی خوب یادمه. از اون موقع خیلی گذشته و دیگه با اون دوستم هیچ ارتباطی نداشتم تا اینکه امشب این پست رو دیدم و دوباره چشمام اشکی شد. دیدن تصاویر قدیمی و حتی پیدا کردن آدمی که قبلا توی گذشته‌ت بوده و صمیمیت زیادی بینتون بوده برام خیلی عجیب و سخت بود، چون سالها بود که ازش خبری نداشتم. گاهی وقتا یه‌سری آدم‌ها جوری اتفاقی و راحت از زندگیت می‌رن که حتی توی خاطرِت نمی‌مونه که همچین آدمی یه روزی برات عزیز بوده و یا اصلا وجود داشته قبلا. بگذریم؛ سخت‌ترین قسمت ماجرا این بود که برادرش بعد اینهمه سال هنوزم پیدا نشده. نمی‌دونم؛ فقط خواستم از این حس عجیب بنویسم. همین.
94
19
یه چیزی می‌دونستن شبو برای خوابیدن انتخاب کردن. بیدار موندن توی شب اینجوریه که انگار ۱۰۰ کیلو میاد رو وزنت، رو غم‌هات، رو فکرهات.
732
20
چقدر اینو دوست داشتم..
216