2 361
Підписники
+624 години
+107 днів
+13330 день
Архів дописів
2 361
من با ترتیب خاصی نخوندم. اول ابله رو خوندم، بعد برادران کارامازوف و بعد جنایت و مکافات و بعد میخوام شیاطین رو بخونم. ولی اون دوستمون که گفته بود ترتیب خاصی لازم داره، من ترتیبی حس نکردم. باز چت جیپیتی شاید بهتر بدونه.
2 361
بله عزیزم کمی ناراحتم، ولی علت همان همیشگیست. ناامیدی از آدمیزاد چیزی است که تکراری است ولی هربار با صورتی جدید ظاهر میشود.
2 361
تو هیچوقت نمیتونی ادعا کنی یک آدم رو به طور کامل میشناسی. حتی حرفهایی که توی چشمشون خوندی هم ممکنه درست نباشه. به چشمهای بازیگرها نگاه کنید و ببینید موقع نمایش چطور بازی میکنن. آدمها هم گاهاً بازیگر به دنیا میان و در زندگی آدمها رو به بازی میگیرند و برای خودشون هم اهمیتی نداره چون فکر میکنن همهی اینها فقط نمایشه.
2 361
در خستگیام همه پیوندها گسسته انگار. هیچ نمیخواهم. پرسشی هم ندارم. و نه دردی. از بودن خود احساس خفهای دارم. تکّه کاغذی شدهام که با بادی تاب میخورد. نه به راهی میرود، نه پایداری میکند.
•سهراب سپهری
2 361
آسمان زیر بال اوج تو بود
چون شد ای دل که خاکسار شدی؟
سر به خورشید داشتی و دریغ!
زیر پای ستم غبار شدی
ترسم ای دلنشین دیرینه!
سرگذشت تو هم ز یاد رود
آرزومند را غم جان نیست
آه! اگر آرزو به باد رود…
•هوشنگ ابتهاج (سایه)
2 361
توی این ۳۰ سالی ک از خدا عمر گرفتم یه چیزی رو خیلی خوب فهمیدم و اینه ک در نهایت نه دوست واست میمونه نه رفیق نه همکار و نه هم کلاسی و نه پارتنر و عشق
در نهایت فقط و فقط خودتی و خودت
پس از تنهایی خودت لذت ببر و محتاج محبت یکی دیگه نباش
دلا خو کن ب تنهایی ک از تن ها بلا خیزد...
2 361
https://t.me/CallMeSamiShelby/28123
وای هورا، برای اولین ناشناس یک نفر پیام دادم و آدمای چنلش هم خدان😭😭
2 361
منم ۲۱ سالمه و تاحالا وارد رابطه نشدم.😂
نه عزیزم. اگر عشقی وجود داشته باشه فقط اون مدلی نیست
2 361
من ۱۷ سالمه
تاحالا وارد رابطه نشدم و برام سواله
شماها واقعا کسی رو دیدید که عاشق باشه تا آخرش؟ توی دخترا دیدم اما توی پسر مطمئن نیستم
میگن پسره رگشو زده بود برای دختری که میخواستش بردنش بیمارستان از ی دختر دیگه خوشش اومد، نکنه همه عشق ها همین باشن؟!
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
