es
Feedback
یادداشت‌های‌شِلبی.

یادداشت‌های‌شِلبی.

Ir al canal en Telegram

In the black midwinter…

Mostrar más
2 361
Suscriptores
+624 horas
+107 días
+13330 días
Archivo de publicaciones
وقتی می‌گی آنلاین شدی پیام بده کارت دارم. خب بیا دیگه!

من با ترتیب خاصی نخوندم. اول ابله رو خوندم، بعد برادران کارامازوف و بعد جنایت و مکافات و بعد می‌خوام شیاطین رو بخونم. ولی اون دوست‌مون که گفته بود ترتیب خاصی لازم داره، من ترتیبی حس نکردم. باز چت جی‌پی‌تی شاید بهتر بدونه.

ابله رو بله.

بله عزیزم کمی ناراحتم، ولی علت همان همیشگی‌ست. ناامیدی از آدمیزاد چیزی است که تکراری است ولی هربار با صورتی جدید ظاهر می‌شود.

تو هیچوقت نمی‌تونی ادعا کنی یک آدم رو به طور کامل می‌شناسی. حتی حرف‌هایی که توی چشم‌شون خوندی هم ممکنه درست نباشه. به چشم‌های بازیگرها نگاه کنید و ببینید موقع نمایش چطور بازی می‌کنن. آدم‌ها هم گاهاً بازیگر به دنیا میان و در زندگی آدم‌ها رو به بازی می‌گیرند و برای خودشون هم اهمیتی نداره چون فکر می‌کنن همه‌ی این‌ها فقط نمایشه.

من خودم متوجه نشدم، ولی مثل اینکه وعده‌ی ناهار رو حذف کردم یک هفته‌ای می‌شه.

توی صحبت کردن با دیگری سودی ندیدم.

در خستگی‌ام همه پیوندها گسسته انگار. هیچ نمی‌خواهم. پرسشی هم ندارم. و نه دردی. از بودن خود احساس خفه‌ای دارم. تکّه کاغذی شده‌ام که با بادی تاب می‌خورد. نه به راهی می‌رود، نه پایداری می‌کند. •سهراب سپهری

آسمان زیر بال اوج تو بود چون شد ای دل که خاکسار شدی؟ سر به خورشید داشتی و دریغ! زیر پای ستم غبار شدی ترسم ای دلنشین دیرینه! سرگذشت تو هم ز یاد رود آرزومند را غم جان نیست آه! اگر آرزو به باد رود… •هوشنگ ابتهاج (سایه)

منم همینطور سونگ ها یونگ.

«دلا خو کن به تنهایی که از تن‌ها بلا خیزد.»

احسنت.

توی این ۳۰ سالی ک از خدا عمر گرفتم یه چیزی رو خیلی خوب فهمیدم و اینه ک در نهایت نه دوست واست میمونه نه رفیق نه همکار و نه هم کلاسی و نه پارتنر و عشق در نهایت فقط و فقط خودتی و خودت پس از تنهایی خودت لذت ببر و محتاج محبت یکی دیگه نباش دلا خو کن ب تنهایی ک از تن ها بلا خیزد...

شب بخیر. گوشی رو بذارید کنار و بخوابید تا چشم‌هاتون بیشتر از این اذیت نشه.💖

وای چقدر خوشحال شدم.😭😭

https://t.me/CallMeSamiShelby/28123 وای هورا، برای اولین ناشناس یک نفر پیام دادم و آدمای چنلش هم خدان😭😭

منم ۲۱ سالمه و تاحالا وارد رابطه نشدم.😂 نه عزیزم. اگر عشقی وجود داشته باشه فقط اون مدلی نیست

من ۱۷ سالمه تاحالا وارد رابطه نشدم و برام سواله شماها واقعا کسی رو دیدید که عاشق باشه تا آخرش؟ توی دخترا دیدم اما توی پسر مطمئن نیستم میگن پسره رگشو زده بود برای دختری که میخواستش بردنش بیمارستان از ی دختر دیگه خوشش اومد، نکنه همه عشق ها همین باشن؟!