1 464
Підписники
-124 години
-57 днів
+930 день
Архів дописів
1 464
در واقع کل نکتهی مطالعه اینه که یه تکونی به عقاید و افکار کسشرمون بده و در بهترین حالت یه آگاهی و نگاهی بسازه. الان هرکی رو میبینم که مثلاً مطالعه هم میکنه، صرفاً کسشری میخونه که نظراتش رو تایید کنه. با کوچکترین تلنگری به هم میریزه و فکر میکنه به هویتش حمله شده. چی بگم والا. لباس دلقکم رو بپوشم باز که این حرفهای گنده به من نیومده.
1 464
کاش یه روز بدونم این جنون کسشر سیاسی گفتن و نوشتن ایرانیها -وقتی در سیاست هِر از بِر رو تشخیص نمیدن- از کجا به وجود اومده. فقط بلدن توده بسازن؛ ببینن کجا و چه تفکری طرفدارش بیشتره، و چه کسشری بگن بیشتر تایید میشن، همون رو بلغور و نشخوار میکنن. نه اندیشه و فکر منحصربفردی، نه خودانتقادیای، هیچی. هرچی این بگه، هرچی اون بگه، هرچی تو این کتاب -که نویسندهش رو دوست دارم- نوشته، هرچی تو اون کتاب که نظراتم رو تایید میکنه نوشته. البته اگر مطالعهای در کار باشه اصلاً. وضعیت ناامیدکنندهایه واقعاً.
1 464
یا به قول ماشین سکس نیشابور:
ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نی نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نَبُد هیچ خِلَل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود
1 464
خوابم نمیبره. داشتم حسابکتاب میکردم، دیدم بیخاصیتترین آدمیام که میشناسم. عملاً هیچ فایدهای ندارم. هیچ کاری هم بلد نیستم انجام بدم. به درد هیچکی هم نمیخورم. عملاً اگر بمیرم، آب از آب تکون نمیخوره.
1 464
البته از امروز به بعد، بهترین کار آخوند شدنه. حیف اگه آخوند بشم طردم میکنید. البته سالها طول میکشه و درسهاشون سخت و به زبان عربیه همش. یحتمل نتونم از پسش بر بیام. کی فکرش رو میکرد آخوند شدن انقدر سخت باشه.
1 464
یک نفر بعد از این پیام لفت داد. عجب آدمهایی هستند بعضیها. بیا بابا شوخی کردم، خوشسکسم. بیمزه بود، میدونم. ولی گاهی نیازه کسشر بگم که یه مشت آدم لفت بدن زیاد شلوغ نشه.
از امروز میخوام پرسونای مجازیم رو عوض کنم. از اون حکیم بامزه خسته شدم. میخوام از این پسرا باشم که بدنسازی میرن، یقه پیرهن رو باز میذارن، میرن آرایشگاه مدل ریش و موی سکسی میزنن، استوری بدون تیشرت روی تخت میذارن (که یعنی آره سکس به راهه)، فقط پاپ و رپ ایرانی و تتلو گوش میدن و آخر هفتهها با چندتا دختر خوشگل که پنج دقیقه نمیشه تحملشون کرد میرن دور دور و ویلا.
1 464
ببخشید بیادبی کردم. سرم درد بود (و هست) و کم خوابیدم این چند روز و موجود جالبی نیستم؛ بیمزه و بدسکسم؛ بیسواد و احمقم؛ زشت و بدترکیبم؛ منحوس و منفورم؛ یا به عبارتی بهتر، حالُم خِرابِن.
شوخی کردم، نگران نباشید. همه میدونن که به احتمال خیلی زیادی، من جالبترین آدم دنیام تقریباً.
1 464
مثل این کسخلهای نچسبی که اعتماد به نفسشون کون خر رو پاره میکنه، باید کارگاه خلاقیت و طنز و این کسشرا بذارم. یه پولی ازتون بگیرم و دور هم جمع بشیم کسشر بیهوده بگیم و آخرش با ۲-۳ تا از دخترهای خوشگلی که شرکت کردن دوست بشم.
1 464
دوستان از اونجایی که بنده بیکار شدهم و این پیام هم قرار نیست کاری کنه برام ولی به هر حال اگر در حوزه نویسندگی، خلاقیت، ایدهپردازی، سناریونویسی، برنامهسازی، سرگرمی، کیرخر، چه میدونم تدریس مهدکودک، کارمند کتابخونه اصلاً، هرکاری که نیاز به نویسندگی و خلاقیت و تعامل و کسکلک و فلان داشته باشه، بهم معرفی کنید. ممنون.
1 464
تو شهرهای دیگه هم آدما با آکاردئون و اسپیکر و ویولن وسط کوچه راه میرن و ساز میزنن یا فقط تو تهران عزیزم آه وطنم تهران قشنگم اینطوریه؟
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
